Mistähän voisi johtua että ikkunat aukeavat itsestään.Aukeamis ajat ovat sattuman varaisia kuitenkin yleensä yöllä auton ollessa tallissa??
Olisiko vika ovenlukossa tai ....?
Auto on A4 2001.
ikkunat auki
5
2485
Vastaukset
- aapo
Tämä siis ei ole vika vaan johtuu siitä, että avain on esim. takin/housun taskussa ja kauko-ohjatun keskuslukon avauspainike on siinä avaimen päässä ja sitten siihen kohdistuu painetta esim. istuutuessa. Audissa ikkunat alkavat avautua kauko-ohjauspainikkeella, jos avauspainiketta painaa pitempään (= yli 3 sekuntia). Ovet kyllä menevät muutaman minuutin kuluttua automaattisesti lukkoon, jos ovia ei availla, mutta ikkunat jäävät auki. Kauko-ohjaus toimii muuten jopa 50 metrin päähän. Talvella oli kerran auto täynnä lunta kun oli jäänyt avain huonoon paikkaan ja auto oli ulkona.
Se sulkemisnappi on siinä keskemmällä avainta joten samaa ei tapahdu toiseen suuntaan niin helposti. Ikkunat saa muuten myös suljettua jos haluaa kauko-ohjatusti sillä sulkemisnapilla jos painaa sitä pitempään.- itsestään...
Joo,olen tiennyt noi toiminnot olevan mutta kun avaimet ovat esim yön pöydällä ja aamulla olet lähdössä töihin on ikkunat auki!! ??
- Autistinen
itsestään... kirjoitti:
Joo,olen tiennyt noi toiminnot olevan mutta kun avaimet ovat esim yön pöydällä ja aamulla olet lähdössä töihin on ikkunat auki!! ??
aivan varma ettet käppäile unissasi ja varsinkin jos olet niin otettu siitä ropposestasi että on unissakin käytävä hypistelemässä avaimia?
Kokeiles kerran jättää se aarteesi yöksi ulos niin näet kelpaako se kenellekään vaikka on ovet auki.
Minun kopperoista eivät ole vieneet vaikka olen unohtanut joskus lukita ovet.
- Timi
Juu en tiedä mikä vaikuttaa, mutta sama ongelma vaivasi minunkin A4sta. Useamman kerran oli ikkunat auki, vaikka auto oli parkissa betonipunkkerissa 10m maan alla (ts kaukosäädön vaikutus alue ei sinne asti yllä). Audi oli vm.98. Nykyään A6 ei oikuttele olenkaan.
Luulisin että kyse on tosiaan tuosta ikkunoiden automaattisesta sulku-järjestemästä. Eli siis kun esim. pidät avainta lukossa avaus asennossa se avaa ikkunat jne.. mutta miksi avoinna onkin joskus vain yksi ikkuna en osaa sanoa. Sähkö on ihmeelistä...- itsestään...
Jep.
Ikkunoiden avautumisen syy selvisi.
Mulla on vara-avaimet kotona avain kaapissa,
kun kaapin aven laittoi kiinni toisinaan jäi avaus nappi painuksiin alas toisien avainten päälle ja ikkunat avautuivat.
Kaukosäätö mahdollisuus on hienoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h472973Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751- 332649
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv392466Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501938Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151569- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1781219
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070