Miksi minun hamsterini....

minä

Miksi minun hamsteri ei jyrsi suola-kalkki kiveä??? Voiko sen hampaat vahingoittua kun se puree häkin kaltereita? Mitä häkkiin voisi laittaa, että hamsterilla olisi tekemistä????

3

268

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nakertelija

Minäkin luulin ettei hamsuni jyrsi suola-kalkki kiveä...mutta sitten kerran huomasin että se vain nuolee sitä... Ja sitten kysyin hamsuliinini kasvattajalta niin hän sanoi että hamsterin suola-kalkki kiven käyttöä tuskin huomaa ja yksi kivi kestää reilusti hamsterin koko elin-iän. Hamsteri vain teroittaa/lyhentää hampaitaa kaltereihin eli se on aivan normaalia, päinvastoin kuin vahingoittua ne parantavat hamsun hampaita. Minä olen laittanut häkkiin oksia ja kaikenlaisia "jekkuja" esim. namipalan päistärutattuun vesspaperitolleroon, siltä hamsu sitten saa taiteilla namupalan ja saa samalla aivojumppaa ja rutkasti tekemistä.

• hamsufani

munkaan hamsu ei jyrsi suola-kalkki kiveä eikä monen muunkaan se on ihme jos jonkun hamsu jyrsii/nuolee sitä!

• Onni-hamsu ja mä...

Et vain huomaa sitä kun hamsusi nuolee sitä suola/kalkkikiveä.
      Jos se ei nuolisi sitä niin se nuolisi kättäsi...
      Tunnen erään jonka hamsulla EI ollut suola/kalkkikiveä ja se hamsu nuoli sen tyypin kättä koska ihmisen ihollakin on jonkinlainen "suola" kerros.
      Toivottavasti ongelmasi ratkeaa
      Ja JOS hamsusi ei nuole suola/kalkkikiveä niin hankaa siihen pinnalle jugurttinappia joka on tunnetusti hamsujen herkkua...

Ystävällisin terveisin:

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      194
      6779
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      1996
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1658
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1370
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1198
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      46
      1061
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      98
      1027
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      957
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      924
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      899
    Aihe