Miksi minun hamsterini....

minä

Miksi minun hamsteri ei jyrsi suola-kalkki kiveä??? Voiko sen hampaat vahingoittua kun se puree häkin kaltereita? Mitä häkkiin voisi laittaa, että hamsterilla olisi tekemistä????

3

267

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nakertelija

Minäkin luulin ettei hamsuni jyrsi suola-kalkki kiveä...mutta sitten kerran huomasin että se vain nuolee sitä... Ja sitten kysyin hamsuliinini kasvattajalta niin hän sanoi että hamsterin suola-kalkki kiven käyttöä tuskin huomaa ja yksi kivi kestää reilusti hamsterin koko elin-iän. Hamsteri vain teroittaa/lyhentää hampaitaa kaltereihin eli se on aivan normaalia, päinvastoin kuin vahingoittua ne parantavat hamsun hampaita. Minä olen laittanut häkkiin oksia ja kaikenlaisia "jekkuja" esim. namipalan päistärutattuun vesspaperitolleroon, siltä hamsu sitten saa taiteilla namupalan ja saa samalla aivojumppaa ja rutkasti tekemistä.

• hamsufani

munkaan hamsu ei jyrsi suola-kalkki kiveä eikä monen muunkaan se on ihme jos jonkun hamsu jyrsii/nuolee sitä!

• Onni-hamsu ja mä...

Et vain huomaa sitä kun hamsusi nuolee sitä suola/kalkkikiveä.
      Jos se ei nuolisi sitä niin se nuolisi kättäsi...
      Tunnen erään jonka hamsulla EI ollut suola/kalkkikiveä ja se hamsu nuoli sen tyypin kättä koska ihmisen ihollakin on jonkinlainen "suola" kerros.
      Toivottavasti ongelmasi ratkeaa
      Ja JOS hamsusi ei nuole suola/kalkkikiveä niin hankaa siihen pinnalle jugurttinappia joka on tunnetusti hamsujen herkkua...

Ystävällisin terveisin:

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      185
      12550
    2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      85
      6134
    3. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      114
      5507
    4. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5492
    5. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      4412
    6. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4282
    7. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      92
      4240
    8. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      42
      4211
    9. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      33
      4148
    10. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      48
      3727
    Aihe