kuka on teidän suosikki?
paras "äijä" FF 10:ssä?
11
435
Vastaukset
- Yunie
Paras ffx male hahmo on musta Tidus.
- Edeas knight
mun on tidus lulu rikku ja yuna
et kysyny tätä mut vastaan silti:
vihaan SEYMOREA se nyt on sellanen kusipää - Siferlara
Seymour tietty :)
- Gabby
Lulu ilman muuta...
ja Yuna myös... :) - Dark anima
Hyvä kysymys... No vastaus on kuiteskin helppo... Auron tietenkin! ;)
- ihku
Musta paras on kai itse Tidus, mutta jokainen on omalla tavallaan. Neku ei ole mitään sieluttomia laatikoita niinku vanhoilla ninteillä. Wakka on kivan hullu, Lulu on kans ihan hyvä, Yuna too.. JA Auron on se joukon viilipytty.
Kimahri ei kuulu suosikeihin. Se ärähtelee hassusti ;)
No... Tidus on paras.
- what ever
Siis tarkoitettiinko äijällä miespuolista hahmoa vai mitä tahansa hahmoa????????
Jos miespuolista, niin mitä nuo Lulut ja Rikut tuolla ovat? Jos mitä tahansa hahmoa, niin yhtä hyvin olisit voinut ilmaista sen helposti suomenkielellä että: "Paras hahmo FF 10:ssä?".- ihku
äijä meinaa mulle pelissä kyllä ihan naisia ja ukkoja. oikeessa elämässä ehkä sitte eri asia. niin.
- fenro (ff7 master)
oma suosikkini on ehdotomasti waka koska sen atack reals rulettaa se on ihan sairas jos sulla on brake damage limit se tekee yhteensä 1199988 vaurioo elikkä noin 1,2 miljoonaa damaa se on ihan best ja samalla sairain hahmo pelissä
- Aeris
Niin. Minusta Wakka on paras
- psyko pien
Tidus. Koska mä sanoin jo että Tidus, cause i´m Ihku. hahahaa... Ok, mä menen mun Squall alttarilleni palvomaan Squallia, jolla oli 23.8.syndet :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2719827- 766820
- 286486
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni996235Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv436099Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h1045987- 635405
- 465136
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on604460- 504070