tahdon takaisin

minnia

oinasmiehen itse olen härkä ja tein virheen, petin-> erosin, mutta nyt on tullut järki päähän
(yläpäähän) ja tahdon tosissani jatkaa, olimme sentään yhdessä 5 v
antakaapas viisaat oinaatn neuvoja !
kiitos

9

915

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oimas M...

Kylläpä olet tehnyt pahasti .et varmaan saa uutta mahdollisuutta . Valitettavasti . Otappa tästä opiksi tulevaa varten .

• Oinas nainen

Tuskin tulee uutta mahdollisuutta.
      Ainakin itse oinaana voin sanoa, että tuollaisen tapauksen jälkeen olisin jo katsonut tulevaisuuteen ja unohtanut menneet.
      Oinas ei jää ikävöimään perään eikä tunne sanaa "toinen tilaisuus".
      Sen verran kovapäisiä ja oman arvon tuntevia me oinaat taidetaan olla.

• Oinas-iines

Olet astunut oinaan varpaille, pahoin pelkään että hän alkujärkytyksestä selvittyään on sukinut höyhenensa ja on jo katsastelemassa uutta.
      Ruikuttamalla ja lahkeessa kiikkumalla et ainakaan herätä hänen mielenkiintoaan uudelleen.

• lilli

etsi joku uusi lelu.oinasta et saa takaisin, voit uskoa. se on jo ehkä unohtanut sut, tai ainakin yrittää.

• Mougee

Itse sanon oinaana et jos mun luottamus petetään kehen mä oikeasti luotan 100%, niin sitä ei ansaita helpolla takas. Mut jos mä en luottais siihen 100% niin vois yrittää vielä ystävyyttä mun kans ja ehkä sitä kautta alottaa hitaasti pikku flirttailulla... Tämä on mun mielipide.

• Oinas

Luottamuksen menettää vain kerran, on ainakin tämä oinaan tunnuslause.

• Daze

Oinas voi hyvinkin ottaa takaisin, mutta anteeksi et saa ikinä. Jokaisen uuden riidan aikana saat kuulla muistutuksia tekosistasi ja vastaan turha ruikuttaa, mitäs menit pettämään -periaattella tietenkin, vastaa oinas sulle ja nauraa mielessään sun tuskailulles. Näennäinen mahdollisuus siis on päästä takaisin oikun suosioon, mutta oinasta ei petetä kuin kerran.
      Kokemusta on, olen itse oinas ja en voi, halua enkä edes aio antaa anteeksi...

• gemini

Mä en oo oinas mut mun ex poikaystävä oli oinas oltiin kaks vuotta yhdes.... se ei pettäny muo ikinä mut taas mä petin vähän välii aina ku oli tarpeeks kännis ja halukas poitsu lähel tosin kyl en tuntemattomien vaan ex-oinakseni läheisten kavereitten kannssa... en aina kertonut tapahtunutta mutta joskus kun kerroin kesti oinaalla hetken aikaa sulatella ja ehkä jätti äkkipikasesti ja tuli parinpäivän päästä pyytämään takaisin... mutta kun hän itse petti loppu vaiheessa ei seurustelu tullut enää kuulonkaan... jos tapahtuneesta ei ole kauan anna oinaasi hetken aikaa sulatella ja sitten soitat tai jotain ja juttelette ja loppu on kohtalon käsissä....(0= jos asiasta on pitkäkin aika pyydä oinas käymään ja juttele... oinaita on helppo lepyttää... -seikkaillut oinaan kanssa-..

• oinas nainen

Ikävä tuottaa pettymys, mutta teoista on aina seuraamuksia..
      Oma avomieheni on jäänyt 6 kertaa kiinni jo palkästä iskemisen yrittämisestä ja tapaamisen sopimisista jne.se kuitenkin riitti siihen, että pikku hiljaa jo ensimmäisen kerran jälkeen tunteeni vain alkoivat kuolemaan.Yhdessä asutaan vieläkin, mutta koskaan en enää osaa enkä haluakaan luottaa, arvostaa enkä rakastaa häntä.Minulla on jo uudet kuviot ja asutaan yhdessä lähinnä taloudellisista syistä ja lapsen takia.Mieheni sen sijaan ei ymmärrä millään kuinka tunteeni kuolivat ja sitä kuinka voin antaa anteeksi mutten unohtaa voi koskaan!!!!
      Ota toilailuistasi seuraavaa kertaa varten opiksi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6154
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4812
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      98
      3065
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      30
      2892
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2125
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1526
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      337
      1091
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      86
      1049
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      126
      991
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      784
    Aihe