"Pienen pieni ihminen
sulkee silmät hiljaa.
Puristaen rannettaan
veren tahrimaa.
Ei hän tunne kipua,
jonka vuoksi huutaa.
Hän vain hiljaa katselee
kohti taivaanrantaa.
Pian tulee enkeli
ja haavat parantaa.
Ottaa syliin ihmisen
pienen särkyneen..."
Nonnih,tost ois kiva saaha mielipiteitä...
Pienen pieni ihminen...
6
326
Vastaukset
- Kittie
Muistan kun itse olin 13. Ikävää jos sinulla on sellainen olo kuin runosi antaa ymmärtää.
Mene itseesi.
No joka tapauksessa. En halua morkata, päinvastoin. Tiedä että vuosien kuluessa runojen kirjoitus taitosi on luultavasti todella todella hyvä jos vain jaksat jatkaa sitä.
Mukavaa että joku jaksaa kirjoittaa.- *kultasiipi*
Saitko kuvan että oon 13?Ja jos sait ni mistä sen sait?Sillä täytän marraskuussa 18.Et sillei...Mä oon menny itteeni.Oon ollu hoidossa.Oon syöny mielialalääkkeitä(masennuslääkkeitä)ja vielki sama fiilis päällä.Mä oon hakenu apua mut eipä tosta oo paljoo ollu mulle hyötyä.Toi runo kuvastaa mun tunteita,ei sun tai kenenkään muunkaa.Kaikki mun runot on hirmu henkilökohtasia ja mietin kauan et laitanko ton tänne vai en.Mä kirjotan runoja omasta pahasta olosta...
- dvorak
*kultasiipi* kirjoitti:
Saitko kuvan että oon 13?Ja jos sait ni mistä sen sait?Sillä täytän marraskuussa 18.Et sillei...Mä oon menny itteeni.Oon ollu hoidossa.Oon syöny mielialalääkkeitä(masennuslääkkeitä)ja vielki sama fiilis päällä.Mä oon hakenu apua mut eipä tosta oo paljoo ollu mulle hyötyä.Toi runo kuvastaa mun tunteita,ei sun tai kenenkään muunkaa.Kaikki mun runot on hirmu henkilökohtasia ja mietin kauan et laitanko ton tänne vai en.Mä kirjotan runoja omasta pahasta olosta...
minulle ei juuri ole eroa oletko 18 vuotta vai 13. pitää kirjoittaa siitä, mistä tietää tai siitä mistä haluaisi tietää. en sano juuta enkä jaata runostasi. sanon vain sen, että jos kirjoitat vain itsellesi, niin runosi eivät välttämättä aukene muille. paha olo on kaikille tuttu, joten jos haluat puhua siitä vain terapia mielessä, niin runojen kirjoittaminen toimii siinä missä muukin yksinpuhelu. jos haluat runoilla etsiä muutakin kuin pahaa oloasi, niin ehkä kannattaisi etsiä pahasta olostasi sellaista mikä voisi olla sekä täysin yksityistä että myös yleistä. eli mitä paha olosi voi kertoa muille. jos kerrot vain sen, että sinun on paha olla, niin kommenttini niistä on voi voi, koita toipua.
minäkin tiedän kyllä mitä on paha olo. olen sinua melkein kymmenen vuotta vanhempi ja kärsinyt depressiosta jo kohta viidettätoista vuotta. monet hoitomuodot olen läpi käynyt ja psykoanalyysissä istun melkein päivittäin:)
mitä sinä siis voit sanoa minulle runoillasi? - ~NeitoMysteerio~
*kultasiipi* kirjoitti:
tota..haluaisitko mailata.. Osoite on [email protected],
runosi teki vaikutuksen, ja toivoisin etä mailaisit..:) - *kultasiipi*
~NeitoMysteerio~ kirjoitti:
tota..haluaisitko mailata.. Osoite on [email protected],
runosi teki vaikutuksen, ja toivoisin etä mailaisit..:)Mun maili on [email protected] mailaa vaa mulle=)Ku yritin eilen mailaa sulle ni tuli viesti et osote ois väärä...joyen mailaa sä eka=)
- *handuliini*
Kerro mulle oikeesti että mikä sulla on..et oo pitkään aikaan puhunu mulle mitään!Mikä oikein on??Mä oon sun tukena jos vaan haluat ja haluan auttaa.Kerro mulle mikä mättää ja missä mättää.
Kerrothan?
RAKAS!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv8212665Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan1711363- 514583
- 244297
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni164222Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv364030Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h573929No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol423752- 603490
- 423165