Moi!
Voisko joku kertoa mulle mitä biisejä Lotr soundtrackeillä on ja missä järjestyksessä. Siis haluiaisin tietää sekä Fellowship of the Ring että Two Towers. Olen ikuisesti kiitollinen sille joka jaksaa vastata.
Lotr soundtrackit
4
234
Vastaukset
- haltia
ossa on :www.sormus.tk/
sieltä meet vasemmalta löytyvän Artikkelit, kohtaan.
siellä tullee pitkä lista kaiken laisia linkkejä.
mene alaspäin ja etsi kohta : Kaksi tornia-soundtrackin sisällysluettelo.
en tiedä missä olisi sormusten ritareiden sisällysluettelo.- Milla
Kiitos kovasti. Olisin vielä kiitollinen jos joku löytäisi sormusten ritareiden sisällys luettelon.
- Undómiel
Milla kirjoitti:
Kiitos kovasti. Olisin vielä kiitollinen jos joku löytäisi sormusten ritareiden sisällys luettelon.
tämä Sormuksen Ritareiden:
1.The Prophecy
2.Concerning hobbits
3.The shadow of the past
4.The treason of Isengard
5.The Black Rider
6.At the sign of the Prancing Pony
7.A Knife in the dark
8.Flight to the ford
9.Many meetings
10.The Council of Elrond featuring Aníron (theme for Aragorn and Arwen)
11.The Ring goes south
12.A journey in the dark
13.The Bridge of Khazad Dum
14.Lothlórien
15.The Great River
16.Amon hen
17.The breaking of the Fellowship
18.May it be
- snivella
aivan ihanat cd:t!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750