Sammunut

kaveri

Tapahtuneesta on nyt kuusi kuukautta aikaa. Olin yhtenä lauantaina ylitöissä iltayhteentoista asti ja ajattelin poiketa pienelle oluselle, koska olin autolla matkalla yksin tyhjään kotiini. Paikallisessa menomestassa törmäsin täysin sattumalta entiseen opiskelukaveriini Hannaan, joka istui yksin baaritiskillä nuoleskellen kämmenen selkäänsä ja kumoten hyvää vauhtia tequilalaseja tyhjiksi tuulen suojiin. Olin nähnyt Hannan viimeksi kolmisen vuotta sitten ja hän näytti edelleenkin yhtä upealta pitkine vaaleine hiuksineen, vaikka notkui baaritiskillä umpihumalassa hiukset ponnarilla, nenä lähes kiinni lasin reunassa olevassa sitruunankappaleessa. Kävimme opiskeluaikana joskus pari kertaa yhdessä ulkona, mutta jutusta ei oikein tullut mitään, vaikka Hanna olikin mielestäni ehdottomasti seksikkäin tapailemani nainen. Hän tapasi tuolloin nykyisen avomiehensä, josta sitten kuulin vain myöhemmin mailaillessamme kuulumisia. Päätimme lopulta pysyä ainoastaan hyvinä ystävinä.

Siirryin Hannan vierelle ja kosketin hänen lasia pitelevää käsivattaan. "Moi. Pitkästä aikaa..", aloitin, jolloin hän hieman ryhdistäytyi ja katsoi minua. Lempeä hymy kohosi hänen kasvoilleen, kun hän nousi ylös ja horjahti syleilemään minua. Hän hieman niiskahti sanoessaan: "Hei, rakas ystävä." Kysyin häneltä oliko hän aivan yksin. Hän sanoi olevansa, ja lisäksi hyvin murheellinen ja hyvin hyvin juovuksissa. Heillä oli ollut turhista turhin puhelinriita miehensä kanssa. Hän oli lähtenyt ottamaan paria paukkua, kun ei halunut istua yksin murjottamassa illalla kotona. Hän näytti ottaneen muutaman liikaakin, koska hän tuntui sylissäni todella hervottomalta. Sanoin, että sinun olisi parempi kyllä mennä kotiin tutimaan ja jättää tuo loppu juoma tänne. Hän pyysi väsyneellä äänellä, että voisinko saattaa hänet turvallisesti kotiin. Sanoin että voin luvata jopa parempaa, eli autokyydin, koska olen ihan autolla liikenteessä. "Aina parempi", sanoi hän. "En tiedä joutuisitko ilman autoa kukaties kantamaan minut kotiin, hän sanoi, ja jatkoi virnistellen:"olen ottanut hiiuukan liikaa". Maksoimme hänen käsilaukustaan juotavat, Hanna kumosi loput tequilat kuitenkin kurkkuunsa ja lähdimme kävelemään yhdessä autolle.

Matkalla autolle hän sopersi, että heillä oli ollut miehensä Tomin kanssa täysin turha riita puhelimessa, tämän ollessa työmatkalla Oulussa. Hänen puheensa ja ajatuksena katkeilivat, seuraavaksi hän sanoi ajatelleensa myös minua yhä usein, vaikka heillä meneekin Tomin kanssa tosi hyvin, ja hän oli "tyytyväinen avoliittoonsa". "Olemme vuoden ajan jopa yrittäneet jopa lasta, tuloksetta", hän sanoi, ja sopersi taas jotakin. "Siitä sitten pieni riitakin", hän jatkoi ja sopersi tunteiden olevan molemmin puolin hieman kireällä. Saavuimme autolle, ohjasin hänet etupenkille ja kiersin kuskin paikalle laittaen hänelle turvavyön ennen liikkeellelähtöä. Hannan pää kellahti jo lähdössä olkapäätä vasten ja hän taisi sammahtaa melkein heti, koska keskustelua ei syntynyt. Sain vastaukseksi vain pari kertaa "hmmph", minun yrittäessäni pitää häntä hereillä, kunnes hän lopulta vaikeni täysin. Muistin tarkistaneeni Hannan osoitteen joskus puhelinluettelon karttalehdeltä, hänen lähettämänsä "olemme muuttaneet" -kortin osoitteen mukaan, ja löysinkin oikean paikan, vaikka en ollut koskaan käynyt heillä aikaisemmin. Hanna ei kyllä ollut kykenevä itse asiaa vahvistamaan. Hannalla ja hänen miehellään oli noin 120-neliöinen valkotiilinen yksikerroksinen omakotitalo, jonka autotallin eteen kaarsin ja sammutin autoni. Kotipihalla yritin herätellä jälleen nukkuvaa neitoa, tuloksetta. Hannalla taisi olla melkoinen nousuhumala päällä, tequila on melkoisen jyrkkää tavaraa näin sirolle naisihmiselle. Etsin hänen käsilaukustaan avainnipun, ja löysin oveen sopivan Abloy ura-avaimen. Palasin autolle jossa sain kaikin voimin kiskoa häntä autosta ulos, koska hän ei kyennyt itse auttamaan asiassa yhtään. Kun sain hänet ylös, hänen jalkansa eivät kannattaneet juuri lainkaan. Kesti kauan ennenkuin pääsimme makuuhuoneen sängylle asti, johon hänet laskin. Kävin laittamassa ulko-oven kiinni ja vilkaisin samalla ovelta siistiä, hoidettua pihaa, jota suojasi mukavasti kaksi metriä korkea tuuhea orapihlaja-aita. Nätti piha heillä, ajattelin itsekseni.

Palasin makuuhuoneeseen ja ihastelin sängyllä kengät jalassa nukkuvaa kaunista hoikkaa vaaleaverikköä, jonka rinnat kohoilivat rauhallisesti syvän hengityksen tahdissa. Otin kengät pois hänen jaloistaan ja istahdin sängyn reunalle. Hannalla oli päällään jakku, musta toppi, musta polvihame sekä ihonväriset sukkahousut. Mietin, mitähän noiden alla olisi ja liu'utin silmiäni hänen hyvänmallisella, selvästi hoidetulla vartalollaan. Katseeni seisahtui rintojen kohdalle. Tuijotin hänen hengityksensä mukana rauhallisesti kohoilevia rintoja, joiden täytyi olla suurinpiirtein kuppikokoa C. Ei hitto... ajattelin. Nyt todellakin harmitti, että tämän parisängyn toinen puolisko ei kuulunut minulle. Mieleni teki juuri nyt päästä käpälöimään noita tisukoita. Samalla mieltäni alkoi polttaa salakavala, pirullinen ajatus... eihän kukaan tietäisi, jos...

Mieleeni palasi, miten hän matkalla kertoi toisinaan ajatelleensa minua, sekä muistin hänen puhuneen jo pitempiaikaisista lapsentekoyrityksistä Tomin kanssa. Tunsin miten etumukseeni alkoi virrata kuuma veri ja kaluani alkoi pakottaa housuni lahkeessa. Kuinkahan sikeästi Hanna oikeasti nukkui? Hivelin kämmenelläni Hannan sileää sukkahousujen verhoamaa säärtä ja söin katseellani tuota sikeästi nukkuvaa entistä heilaani. Puristin Hannaa hieman säärestä ja kutsuin häntä nimeltä, mutta rauhallinen, raskas hengitys jatkui tasaisena. Mietin olikohan joku ilkimys juottanut tälle kaunottarelle tyrmäystippoja, hän tuntui nukkuvan täysin vailla kuuloa ja tuntoa... Liu'utin käteni Hannan rinnoille ja siitä olkapäälle. Ravistin häntä olkapäästä melko voimakkaasti, mutta tuhina jatkui katkeamatta. Hanna tuntui nauttineen huiman annoksen alkoholia, sellaisen niinkutsutun kokovartalopuudutuksen. Selvä tapaus, ajattelin minä, tolkku oli pois. Sillä hetkellä päätin ottaa itselleni sen, mitä oli tarjolla ja mikä olisi
kuulunutkin minulle kolme jo vuotta sitten. Nyt ikään kuin sitten korvauksena autokyydistä.

Avasin Hannan jakun napit ja hyväilin topin lävitse naisen ylväitä muotoja. Työnsin käteni avoimesta kaula-aukosta sisään ja tartuin hänen vasemmanpuoleiseen paljaaseen rintaansa. Puristin lämmintä rintaa, jonka keskelle luontoäiti teki äkkiä pienen viinirypäleenkokoisen ilmiön: vasemman rinnan nänni kovettui kämmeneni alla pakottavaksi pullukaksi. Tämä tuntui todella kiihottavalta. Yllätyin reaktiota, ja vilkaisin Hannan kasvoja hämärässä. Tuttu tyyneys säilyi yhä ja hengitys jatkui tasaisena katkeilematta. Vedin hiljaa käteni ulos kaula-aukosta ja liu'utin sitä Hannan litteän alavatsan seutuville, josta nappasin käteeni topin alareunan ja vetäisin sen ylös kainaloihin asti, aina paitaa kiristävien rintojen yläpuolelle parilla määrätietoisella nykäisyllä. Selän alle jäänyt topin selkämys vaikeutti hieman topin helman ylösnostamista, joten liu'uttelin toppia ylemmäs myös selän puolelta kainaloiden alle. Topin alta paljastuivat heilahtaen rinnat ja niitä hyvin tukevat mustat rintaliivit, joissa oli pitsisiä
köynnöskasvikuvioita. Siirsin sitkeästi nukkuvaa neitoa keskemmälle leveää sänkyä. Hannan rinnat hölskyivät kutsuvasti liivien alla siirrellessäni häntä. Kävin hajareisin Hannan vatsan päälle kevyeeseen istuma-asentoon. Otin kädellä kiinni rintaliivin kupista ja työnsin toisen käteni rintaliivin kupin alle, tarttuen kiinni sen suojissa piilottelevaan lämpimään rintaan. Vetäisin vasemman rinnan ulos liiveistä, ja sitten myös toisen. Jouduin haukkomaan hetken kiihkosta värisevää hengitystäni.

Hämmästelin näiden paljaiden rintojen suunnatonta kokoa. Imaisin vasemman rinnan nännipihan suuhuni ja leikittelin kielelläni sen nänninpäällä. Puristelin näitä upeita rintoja ja painoin niitä tiukasti yhteen. Hannan tukevat rintaliivithän olivat puristaneet nämä kookkaat amberssonit näyttämään lähes puolta pienemmiltä! Tämä tyttö ei push-uppeja tarvinnut... upotin kasvoni noiden naisen sulojen väliin ja olin kiihkosta suunniltani kieritellessä päätäni tuossa suloisessa povessa, missä ei henkeään tahtonut saada haukotuksi. Tunsin samalla, miten kaluni alkoi luontaisesti valmistautua yhdyntään, sen kärkeen virtasi kiimaisia eritteitä kostuttaen alkkarini... Riisuin Hannalta jakun päältä ja vedin mustan topin pois hänen päänsä ylitse. Hannan vaatteet lensivät lattialle pinoon. Riisuin kiireellä myös oman paitani ja farkkuni. Työnsin käteni Hannan selän alle ja vapautin vedosta kierteelle kääntyneiden rintaliivien kolmet hakaset. Pakko oli hämärässä tihrustaa näistä rintaliiveistä myös Hannan koko: 80 D.
Huh! Mahtoi olla melkoisen raskasta kantaa tuollaisia tissejä, ainakin kaksi kiloa kappale, ajattelin, ja vedin Hannan hameen sivussa olevan vetoketjun auki. Tartuin hameen helmaan, mistä varovasti nytkyttelin hameen alas hänen tiukilta lanteiltaan. Hameen alta paljastuivat stay up -sukat, sekä mustat pitsikoristeelliset pikkuhousut. Otin kiinni pitsisistä pikkuhousuista Hannan naisellisen leveän lantion kupeilta ja hivutin hitaasti pikkarit polviin missä nenääni osui kiihoittava naisen tuoksu, pikkuhousujen hipaistessa nenäni päätä. Repäisin pikkuhousut nilkkojen kautta kokonaan pois, nostin Hannan jalkoja hieman leveämmälle ja kohotin hänen polvensa koukkuun. Eteeni avautui hämärässä mahtava näkymä Hannan tummakarvaiseen häpyyn... kyllä. Hannan täytyi siis olla joko tekoblondi tai sitten tuo häpykarvoitus oli värjätty sysimustaksi... olin hieman hämmentynyt.

Hannan hengitys jatkui tasaisena. Asetin itseni nukkuvan naisen jalkojen väliin ja työnsin nenäni tuohon jalkoväliin, naisen ihanaan tuoksuun. Maistoin varovaisesti kielelläni tuota siistiksi ajeltua tumman häpykarvoituksen ympäröimää naisen tavaraa. Hanna maistui taivaalliselta. Ensiaistimus oli hieman suolainen. Työnsin kieltäni häpyhuulien väliin niin syvälle kuin ylsin, ja syvemmällä tunsin vain puhtaan raikkaan, miedon emättimen aromin sekoittuneena nenässäni leijailevaan naisen alapään luontaiseen parfyymiin. Tuo näkymä, sekä Hannasta tuleva huumaava tuoksu oli todella taivaallinen. Työnsin varovaisesti oikean käden keskisormeni Hannan mehevänä pullistelevaan vulvaan. Emätin oli kosteista eritteistä yllättävän liukas. Sormeni ja emättimen seinämän välistä suorastaan valui ulos valkeankirkasta nestettä. Maistoin tuota nestettä sormeni syrjästä sekä häpyhuulilta nuolaisten ja tämä sai minut aivan valtavan kiihkon valtaan. Tunsin jälleen siittimessäni tutun pulpahduksen, ja minut oli pakko päästää tuo
puolikova märkänä seisova ase alushousuistani vapaaksi.

Riisuin alushousuni lattialle ja menin polvilleni Hannan jalkojen väliin. Otin kiinni kaluni varresta ja lypsin kädelläni pari helpottavaa vetoa, jotka pusersivat siittimen päähän suuren pisaran harmaanvalkeaa nestettä. Hieroin tuon nesteen kalullani Hannan häpyhuulien väliin, lohenpunaisen emättimen suulle. Voi, kuinka tuo paljaan hävyn kosketus tuntuikaan hyvältä kaluni kärjessä. Vilkaisin Hannan syvästä unesta edelleen rauhallisia kasvoja, sekä hänen paljaita kookkaita rintojaan. Rinnat olivat Hannan maatessa selällään tiiviisti kylkiluiden päällä, kuitenkin hieman painautuneina kyljille painovoiman vaikutuksesta. Koko naisessa ei näkynyt minkäänkäänlaisia merkkejä ajan ja paikan tajusta, joten levitin sormillani Hannan kosteita häpyhuulia leveälle ja työnsin hitaasti nesteitä tihkuvan kaluni nupin sisälle Hannan tarjolla olevaan vulvaan. Vitun puristus tuntui melkoisen tiukalta emäntänsä rennosta tilasta huolimatta. Häpyvaon yläreunaan syntyi emättimen valuvista nesteistä kasvava ilmakupla, joka poksahti rikki työntyessäni hiljalleen syvemmälle tuohon poreilevaan emättimeen. Työnsin nautinnollisesti koko kaksikymmensenttisen kaluni emättimen pohjaan asti ja annoin sen olla siellä. Kaluni varressa tuntui voimakas väristys ja vilkaisin Hannaa. Ei merkkejä heräämisestä. Minulla oli täysi työ pidätellä tulemistani sillä hetkellä, ja tunsin miten minulta pääsikin lyhyt ryöpsähdys siemennestettä jonnekin syvälle Hannan emättimen peräseinille. Ajattelin samalla, että mitä minä herrantähden olen oikein tekemässä... painan avoliitossa elävää entistä ystävääni heidän omassa makuuhuoneessaan! Sitten ajattelin, että mitä sillä on sitten väliä, jos he ovat kerran yrittäneet pitkään lapsen tekoa, eikä heillä se onnistu, minähän saatan kuitenkin vaikka onnistua... Näin ajattelin siinä maatessani, vavahteleva kalu syvällä Hannan salaisimmassa sopukassa. Hetken hätkähdyttävä ajatus sai kaluni hieman lopahtamaan, mutta kun sain ajatukseni selviteltyä, kaluni alkoi seistä emättimen tiukassa syleilyssä kuin rautakanki.
Sitten päätin viedä homman loppuun asti. Vedin kosteita eritteitä kiiltävän kyrpäni varren kokonaan ulos ja painuin tuohon kosteaan mustankarvaiseen vakoon yhä uudelleen. Työnsin kaluni niin syvälle, että häpyluumme kohtasivat. Emättimestä kuului melko äänekäs maiskahdus kaluni sukeltaessa rajusti pohjaan asti, edellä työntynyt ilma pakottui pussien ja hävyn välistä ulos. Voi kuinka hyvältä tuo tuntui, näytti, kuulosti ja tuoksui.
Ilmassa oli mieletöntä kiihkoa, en tule ikinä elämässäni sellaista enää kokemaan. Painelin menemään hurmiossa. Otin toisen Hannan raskaan rinnan pään suuhuni ja imin sitä. Samalla vetäisin pari tiuhempaa pitkää survaisua, ja vilkaisin jälleen allani tyynesti nukkuvan naisystäväni kasvoja. Tolkku näytti olevan täysin poissa. Nojauduin kyynärpäitteni varaan ja painoin Hannan rintoja käsilläni yhteen. Hukutin pääni niiden pehmoiseen väliin ja kiihdytin naimisen tahtia. Puristelin naisen herkullisia, kiinteitä rintoja kasvojani vasten ja survoin kivikovaa kaluani allani makaavan Hannan märkänä maiskahtelevaan häpyyn minkä ehdin. Vilkaisin välillä alas loittonevan vatsani väliin ja näin valkean vaahdon tulvivan ulos naisen pullottavasta mustakarvaisesta värkistä, joka oli täynnä turvonnutta penistäni reunojaan myöden. Hannan rinnat hölskyivät valtoimenaan nenäni edessä, eivätkä oikein ehtineet samaan panotahtiin vaan aaltoilivat aivan omaa tahtiansa. Nämä näkymät olivatkin minulle jo liikaa, tunsin miten
ryppyreiän tuntumasta lähti kiristävä pakotus kulkemaan kohti kivespusseja, ja teki pari voimakasta vavahdusta matkalla varteen. Keveä vastuuttomuuden tunne valtasi mieleni. Junttasin kaluni nautinnollisesti pillun perukoille asti, painoin silmäni kiinni ja annoin siemennesteen tulvia syvälle vittuun, perille asti kohdun pohjaan. Siemennestettä tulikin todella paljon, näin miten sitä tulvi ulos myös siittimeni ja naimisesta punoittuneen vulvan välistä. Tyhjensin pussini noin kymmenellä pitkällä laakalaukauksella, pamauttaen tuon mustakarvaisen hävyn ääriään myöden täyteen. Jäin hetkeksi paikalleni paikoilleni makaamaan, ja annoin kaluni tyhjentyä ja kutistua rauhassa kokoon Hannan sisälle. Imaisin vielä suukot Hannan molempien rintojen nännipihoille ja nousin pois sikeästi nukkuvan kaatoni päältä.

Vetäisin farkut jalkaan ja hain WC:stä soft emboa. Pyyhin Hannan tussun kuivaksi ja puin hänelle pikkuhousut, hameen, rintaliivit ja topin. Laitoin jakun sängylle hänen viereensä ja kengät siististi sängyn viereen lattialle. Peittelin Hannan peitteellä ja tungin voimakkaasti tuoksuvan, kostean paperitollon taskuuni. Hain seinällä olevasta lääkekaapista aspiriinin Hannan yöpöydälle. Hain myös lasillisen vettä ja kirjoitin yöpöydälle lappuun: "Koitahan selvitä!" Poistuin talosta ja painoin Hannan ja Tomin ulko-oven lukkoon lähtiessäni.

Maanantaiaamuna Hanna kirjoitti minulle töistään sähköpostia, jossa hän kiitti sydämellisesti, kun toin hänet turvallisesti kotiin asti. Hänellä oli todella paha krapula sunnuntaiaamuna, sellainen että joka paikkaan koski. Hän sanoi juoneensa lauantaina selkeästi liikaa, eikä muista enää automatkastammekaan mitään ja pyyteli tuota tilaansa anteeksi. Hän sanoi, että voisi keittää vaikka kahvit korvaukseksi, jos tulisin käymään. Kiitin kutsusta ja sanoin, että voin käväistä joskus, mutta ei hänellä mitään kiitollisuuden velkaa ole...

Kävin kahvilla sitten heti tiistaina, ja Hanna tuntui tosiaan olevan autuaan tietämätön tuosta tajuntani lähes räjäyttäneestä yöstä. Silmäilin vaivihkaa hänen rintojansa vaatteiden läpi, jotka taasen näyttivät kovin paljon todellista pienemmiltä. Teki mieli sanoa jotakin, mutta en voinut. En kerta kaikkiaan mitenkään. Muistelimme siinä sitten vain opiskeluaikoja.

Nyt, kuuden kuukauden kuluttua Hannalta tuli jälleen sähköpostia, jossa hän kertoi olevansa kuudennella kuulla raskaana ja jäävänsä pian äitiysvapaalle. Hänen ja miehensä yritys oli viimein palkittu ja he elävät nyt miehensä kanssa äärimmäisen onnellisia odotuksen aikoja. Hän käski myös tulla moikkaamaan, ehkä koko poppoota myöhemmin, kun synnytysoperaatio on onnellisesti ohi. En tiedä onko minulla kanttia mennä... ehkä joskus pistäytymään, jos olen taas kuskina....

38

44940

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin on

      Toivottavasti lapsi muistuttaa "isäänsä", ettei tule suurempia ongelmia.

    • tarina

      erittäin hyvä tarina.

    • siemennystä

      Kyllä on mahtavaa, kun nainen saa vieraan miehen siementä ja tulee vielä paksuksi.
      Lisää...

      • kumilla

        Kerran vaimoni ollessa vieraissa mies oli "unohtanut" kondomin, onneksi vaimo huomasi asian ajoissa muutaman työnnön jälkeen.


      • Anonyymi

        Varattu nainen ja vieras mies, tuo on hyvin kiihoittava tilanne ja usein naisen aviomies on paikalla.


      • Anonyymi

        Olen ollut 10 vuotta naimisissa uskollisena ja muutama kuukausi sitten menin sänkyyn vieraan miehen kanssa ja nyt olen raskaana, onko se mieheni vai vieraan.


      • Anonyymi

        Kiihoittava tilanne kun vaimo istuu vieraan miehen paljaan kyrvän päälle.


    • mikko

      mitäs siitä että tuo oli RAISKAUS!!!! te ootte kyrpä pystys raiskaus jutusta vittu ootte sairaita!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • Kirjallinen tuote. Tapetaanhan ihmisiä kirjoissakin.


    • rouva

      Ihanaa!Kyllä kostui ja nyt panettaa...voi ku joku tekis ton mullekin!
      Lisää samanlaisia!

      • M38vuotta

        Vaimoni kerran otti liikaa alkoholia ja sammui.
        Kannoimme hänet sänkyyn kaverien kanssa.
        Riisuimme nuolimme pillua ja lopuksi naimme häntä vuorotellen kaikki kolme.
        Vaimollani on mielikuva että hän on ollut aktiivinen hommassa ja antoi meidän naida aamulla uudelleen.


    • me&my

      Hyvä tarinana, mut oikeasti toi olis törkeetä ja raiskaus. Olis aika ikävää jos mulle joku mun hyvänä kaverina pitämä mies tekisi noin.

      • kaveri

        Novellejahan nämä ovat, eivät oikeita tarinoita.
        Tarkoitus on kirjoittaa niin väkevästi, että lukija pystyy kuvittelemaan lukemansa, oli kyseessä sitten rikos- tai mikä hyvänsä novelli.


    • kaveri

      reilusta yhdestätoistatuhannesta lukijasta yllyttää kaveria vielä toisen novellin kirjailuun?

      • odotan

        Kirjoita vaan lisää novelleja... ;)


      • Kaveri

    • Nainen-71

      Viiraako sulla päässä? Toivotaan,et nainen uistais ja kertois miehellensä ja vetäis sua..ja kunnolla. Tommonen on naisen hyväksikäyttöä ja raiskaus, älykääpiö.

      • no vittu jöy jöy

        hölömö nainen, nää o vaa tarinoita. ei kukaan niin idiootti oo että kirjottais tollasta tänne jos on oikeesti niin tehny. moderaattorit saa asian hetkessä selville ja ottaa kirjoittajan huoltajiin yhteyttä ja ilmoittaa asista poliisille jne.


      • Ei tarina ole sen kummempi kuin mikään muukaan dekkari tai vastaava.
        Niin jos nainen kertoisi miehelleen niin voisi kuvitella seuraavan kerran kahden miehen naivan sammunutta naista?


    • errfe

      Oikeasti nainen kyllä huomaisi aamulla, jos pillu on täynnä spermaa.

    • Hyvin kirjoitettu. Hieno juttu.

    • Tarkkuuta

      Hauska yksityiskohta, naisella oli sukkahousut ja stay up -sukat samaan aikaan ??

    • siitoskunniaan

      yksi parhaista. Miksi näitä ei ole lisää.?

    • Äidinpoika

      Minä olin silloin 15 ja vedin pääni täyteen eli sammuin. Miehet kantoivat mut kotiini missä äitini riisui
      poikansa alaste. Se katseli mun munaani ja tarkisti että se toimii. Sen jälkeen haki muijia paikalle ja ne
      tarkistivat pojan kunnolla. Seuraavalla viikolla kun olin koulussa tuli yksi likka mun luokseni ja kertoili mulle olleensa äitinsä kanssa minua runkkaamassa. Se pyysi että koulun jälkeen heille he äidin kanssa
      tarkistavat mut uudestaan. Ja jos en temppuile on pillun saanti mulle varmaa heiltä. Siintä likasta tuli
      mulle myöhemmin vaimo.

    • joskusnäin

      olen joskus 90-luvulla tehnyt ystävä pariskunnan rouvalle vastaavan tempun, ovat nykyään 25 vuotiaan pojan onnelliset vanhemmat

      • Anonyymi

        Kyllä noita joskus tapahtuu, vaimon kanssa ennen seikkailimme, joskus parinvaihtoa, joskus vaimo kävi luvallani vieraissa ja kaksi kertaa katselin kun vieras pani vaimoa. Tilanteet tulivat useimmiten yllättäin eikä vaimolla aina ollut ehkäisyä mutta mitään vahinkoa ei koskaan käynyt.


    • Äidinpoika

      Hyvä ystäväni ja naapurissani asuvana me olimme lähes päivittäin tekemisissä toistemme kanssa. Se piti mun runkkaamisestani ja 10 vuotiaasta poikasesta se on minua runkannut. Vuodet vieri ja minäkin kerkesin kasvamaan 15 vuotiaaksi . Me olimme saunassa ja se ukko runkkasi mut kuten aina ennenkin. Sullahan rupee toi toimimaan voisitko sinä lainata tota mullekkin. Ja sitten se kertoili että he vaimon kanssa ovat yrittäneet lasta saada aikaseksi ja sulta kun tulee niin seuravalla kerralla kun on vaimoni vetänyt päänsä täyteen niin minä soitan sulle ja tulet naimaan sitä muijaa sitten ja runkkasi multa lastin ulos silloin saunassa kun oltiin.Meni ehkä viikko ja puhelin soi meillä äitini vastasi siihen, OK poika tulee ja äitini komeni mut naapuriin on sillä ikävä sinua tai, ja äitini näytti runkkaamista kädellään, eli se tiesi että olen sen ukon runkku poikana. Minä sinne ja ukko riisui mut heti kuten lähes joka kerta kun minä menin heille. Se kävelytti mut muna pystyssä heidän makuu huoneeseen, ja me mentiin ikkunan ohi äitini ja isäni oli meillä ikkunassa, se ukko käänsi mun munani ikkunaan päin ja teki pari runkkaus liikettä mun penikselläni eli runkkasi minua. Sitten heidän makuu huoneeseen ja sen muija oli sammuneena siinä sänkyllä alste. Se ukko riisui itsensä ja kertoili mulle naineensa sitä valmiiksi ja meni sen päälle nelin kontin ja näytti mulle mitä mun pitää sille tehdä.
      Ja kun ukolta tuli sperma lasti vaimoonsa sisälle olin minä valmiina muna pystyssä. Ja ukko sivulle ja minä 15 vuotias naimaan sen sammunutta vaimoaan. Jossakin vaihteessa se oli käskenyt mun vanhempani paikalle ja ne näki että en ollut vain homo poikansa kuten ne luuli musta. Mulla teki kalu lakon ja se ukko luovutti mut alaste vanhemmilleni. Teidän poikanne tulee maanantaina kotiinsa sinä riisut sen alaste ja lähetät tänne meille hakemaan kuteensa. Poikasi saa antaa mun muijalleni kunnolla sen penistä sitten. Parin kuukauden päästä niillä oli ilo ylimmillään sen muija oli raskaana. ja minä en joutunut vastuuseen asijasta, Ne saivat kaipaamansa lapsen ja minä rakastajattaren eli sen muijan.

    • Anonyymi

      Hyvä tarina! Itsekin olen syyllistynyt tähän kerran. Kerran mökillä panin muijan kaveria. Onneksi koko porukka omaa muijaa myöten olivat ottaneet sen verran reilusti että sai panna ihan rauhassa. Olin haaveillut kaverin muijasta jo pitkään. Nuo reilut ja naiselliset muodot ja ne rinnat jota ei sanoin voi kuvailla.

      Oli aamuyö kun heräilin. Päätä koski ja lähdin hakemaan särkylääkettä repusta. Särkylääkeen vedettyäni kävin. Kuistilla haukkaamassa happea ja odottelin että särky helpottaisi. Kun olo parani palasin sisälle takaisin ja olin menossa oman muijan viereen jatkamaan unia kun huomasin että muijan kaveri oli sammunut sohvalle hieman epämukavaan asentoon. Ajattelin että korjaan asennon ettei ihan paskana ole kun herää.

      Kävin korjaamassa asennon ja huomasin samalla että ihan tajupois kun koitin herätellä. Siinä hänen asentoa korjatessani käteni osui hänen tissiin. Tunsin heti miten housuissa värähti ja alkoi samantien seisomaan. Laitoin hänet sohvalle ja menin katsomaan että onko muija hereillä. Samassa tilassa. Menin takaisin olkkariin ja vedin varosti suskulta pikkarit pois. kastelin kyrpäni pään ja asetuon suskun päälle ja laitoin kyrpäni hänen sisään. Aloin varovasti painella edes takas ja koitin olla herättämättä ketään muita.

      Jatkoin panemista. Se tuntui paremmalta mitä osasin edes kuvitella.
      Nousin Suskun päältä ja avasin varosti sohvan mekanimsin siteen että siitä tuli sänky. Laitoin tyynyn suskun lation kohdalle ja varovasti käänsin hänet mahalteen siten että tyyny jäi hänen alle, nostean hänen peppua hieman ylemmäs. Menin hänen taakse nelinkontin ja asetin kyrpäni hänen sisään takaapäin. Aloin panna hieman kovemaa samalla kuitenkin kuunnelleen ettei vaan kukaan mökissä herää. Panin kuin olisin saanut ensikertaa. Susku tuntui paljon tiukemmalta kuin oma muija. Hetken kuluttua tunsin kun laukeaminen alkoi lähestyä ja hiljensin hieman. vedin vähäksi aikaa ulos ja odottelin että tilanne rauhoittuu. Katsoin samalla tuota persettä jota olin niin paljon tuijottanut ja unelmoinut. Kuin valta persikka.

      Siltin hänen peppuuaan ja kun tunsin että laukeaminen ei ole enää lähellä jatkoin takaapäin panemista samalla silittäen hänen selkää ja peppua. Näky oli jotain mitä mietin vieläkin kun runkkailen.

      Hetken kuluttua tunsin valtavan tulemisen alkavan ja laukesin suksun pilluun. Minun teki niin mieli huutaa mutta pystyin hillitsemään itseni.

      Laukeamisen jälkeen puin Suskulle vaatteet mitä hänellä oli, pyyhin pimpan puhtaaksi ja laitoin sohvan takaisin miten se oli. Aamulla kukaan ei muistannut eilis illasta yhtään mitään :)

      • Anonyymi

        Mua oksettaa, sä siis kerskailet sillä et oot raiskaaja! Ihmeen kevyesti puhutaan niinkun ei sais traumoja jos ei oo ollut tajuissaan. Siinä vaiheessa lakkaa olemasta kiva fantasia kun omalle tai ystävien kohalle osuu.


      • Anonyymi

        Sairasta olet selkärangaton ja munaton idiootti, rikosilmoitus tehty.
        Jos syyllistyit oikeasti tuohon, niin toivottavasti asia menee eteenpäin.


    • Anonyymi

      SPEHMAA SUOLEEN

    • Anonyymi

      Kerran olen vaimoani hyväksi käyttänyt. Vaimo tuli ruotsin reissulta,viisi vaille sammuneena. Sain kotiin ja vaimo sammui,kannoin sänkyyn ja rupesin riisumaan. sain vaatteet pois,katselin vaimoa,posliini pimppa siinä silmien edessä,koitin pillua,oli aivan märkä,oli varmaan joku kulli käynyt. käänsin vatsalleen,otin sauvan ja rupesin työntämään pilluun,upposi helposti,hetken mielijohteesta otin liukuvoidetta ja sormella levitin pyllyreikään,otin pienimmän sauvan ja työnsin pyllyyn,välillä runkkasin kulliani,joka meinas räjähtää,oli kiihottavaa katsoa kuinka pyllyreikä aukes ja otti sauvan sisään. käänsin vaimon selälleen ja otin aika ison sauvan jonka työnsin märkään pilluun,pillun huulet sivussa,klitta pystyssä keskellä. oli pakko ottaa känny ja ottaan kuvia,kullini sykki,runkkasin sammunutta vaimoa,märkä pillu kiilteli silmissäni,melkein vois sanoa raiskaukseksi,työnsin vielä isomman sauvan pyllyyn,pyllyn reikä oli tiukka,mutta sinne upposi,runkkasin vaimon pillulle spermat,otin vielä kuvia,ne on nyt omana ilona.

      • Anonyymi

        Tuo oli raiskaus senkin sairas luuseri!! Jos tuntisin sinut niin olisit pian sairaalassa idiootti.


    • Anonyymi

      Toivottavasti oli keksitty juttu.

    • Anonyymi

      U­­­u­­s­i sek­si­­­tea­­­tteri ava­utu­­u Su­­­ome­en! Kutsu­mme kai­­­kk­i. Ilmo­­­it­­­tau­­­tum­inen ry­­hmä­ämm­e tä­äl­­l­­ä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/O1l9I7

    • Anonyymi

      Aloittaja ei saisikaan hereillä olevalta naiselta koska on selkärangaton luuseri.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3633
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      165
      2242
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      1959
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1834
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      396
      1268
    6. 80
      1195
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      134
      1071
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1010
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      960
    Aihe