Kuulkaas toveritshit!!

FoRestcEnter

Mitäs jos ennemminkin keskityttäisiin tällä palstalla keskustelemaan Imatran hyvistä puolista,eikä aina vaan valitettaisi niistä huonoista,joita ei loppujen lopuksi paljon edes ole. Imatra on ihan kaunis kaupunki ja omalta osaltani olen ollu tyytyväinen asumiseeni siellä tähän asti. Toivotaan kaikki Imatralle menestystä ja onnea tuleville vuosille.
-FoRestcEnter-

5

351

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aija

Olen samaa mieltä- mutta eiköhän nuo morkkaajat
      liene joitakin samoja kieroutuneita kademieliä
      tai muuten vaan syrjäytyneitä.Joten annetaan heidän kieriskellä omassa huonossa olossaan.
      Suurimmalla osalla meistä on ihan hyvä olla.

• on imatralla mahdoton

On suuri vale, että Imatralla voi tuntea olonsa hyväksi. Tai sitten ette vaan tiedä paremmasta.

• ukko
        on imatralla mahdoton kirjoitti:

On suuri vale, että Imatralla voi tuntea olonsa hyväksi. Tai sitten ette vaan tiedä paremmasta.

Ihmisen hyvä olo on vain ja ainoastan itsestä kiinni. Muu kaikki on yritystä ulkoistaa ongelmansa. Ainahan syyllisiä löytää- mutta ei
        näe malkaaa omassa silmässään.

• Raza
        ukko kirjoitti:

Ihmisen hyvä olo on vain ja ainoastan itsestä kiinni. Muu kaikki on yritystä ulkoistaa ongelmansa. Ainahan syyllisiä löytää- mutta ei
        näe malkaaa omassa silmässään.

Mulla on vähän kaksijakoinen mielipide tästä kotikaupungistani. Kun tänne muuttaa,joutuu heti silmätikuksi. Murrettasi tarkkaillaan ja todennäköisesti joudut tekemään erittäin rankasti töitä,ennen kun pääset porukkaan ja kuvioihin mukaan. Mulle tämä tapahtui vasta vuosi sitten,kun uskoon tuloni jälkeen hakeuduin mukaan kaltaisteni toimintaan eli aloin käydä seurakunnassa. Uusia ystäviä ja mukavia yhteishetkiä on löytynyt,mutta 5vuotta elämästäni oli kärsimystä ja olin välillä todella sulkeutunut. Ennen minut tunnettiin rempseänä ja ulospäinsuuntautuneena tyttönä! Imatra on siis ulkoapäin tuleville aika kolkko ja sisäänpäin kääntyneiden luonteiden yhdentymä.
        Kolikolla on kuitenkin kääntöpuolikin. Nyt kun olen päässyt kuvioihin mukaan,alan jopa viihtyä täällä. Imatra on ihan viihtyisä kaupunki,mukavan pieni. Ei musta koskaan stadin muijaa saa tekemälläkään. Tykkään,kun ulos mennessä voi haistaa raitista ilmaa ja yöunia ei ole pilaamassa jatkuva liikenteen pauhu. Saatan jopa aikuisenakin (nyt n.17v) jäädä asumaan tänne,mutta haluan nähdä toki elämää Imatran ulkopuoleltakin :)
        Mutta mikä oli tää mun kirjotuksen ajatus: Kaupunki on hyvä ja viihtyisä,mutta sen asukkailta odottaisin enemmän suvaitsevaisuutta erilaisuutta kohtaan.
        Anteeksi,jos loukkasin jotakuta kirjoituksellani,mutta tämä on vain mielipiteeni.

-Kiitos.

• FoRestcEnter
        Raza kirjoitti:

Mulla on vähän kaksijakoinen mielipide tästä kotikaupungistani. Kun tänne muuttaa,joutuu heti silmätikuksi. Murrettasi tarkkaillaan ja todennäköisesti joudut tekemään erittäin rankasti töitä,ennen kun pääset porukkaan ja kuvioihin mukaan. Mulle tämä tapahtui vasta vuosi sitten,kun uskoon tuloni jälkeen hakeuduin mukaan kaltaisteni toimintaan eli aloin käydä seurakunnassa. Uusia ystäviä ja mukavia yhteishetkiä on löytynyt,mutta 5vuotta elämästäni oli kärsimystä ja olin välillä todella sulkeutunut. Ennen minut tunnettiin rempseänä ja ulospäinsuuntautuneena tyttönä! Imatra on siis ulkoapäin tuleville aika kolkko ja sisäänpäin kääntyneiden luonteiden yhdentymä.
        Kolikolla on kuitenkin kääntöpuolikin. Nyt kun olen päässyt kuvioihin mukaan,alan jopa viihtyä täällä. Imatra on ihan viihtyisä kaupunki,mukavan pieni. Ei musta koskaan stadin muijaa saa tekemälläkään. Tykkään,kun ulos mennessä voi haistaa raitista ilmaa ja yöunia ei ole pilaamassa jatkuva liikenteen pauhu. Saatan jopa aikuisenakin (nyt n.17v) jäädä asumaan tänne,mutta haluan nähdä toki elämää Imatran ulkopuoleltakin :)
        Mutta mikä oli tää mun kirjotuksen ajatus: Kaupunki on hyvä ja viihtyisä,mutta sen asukkailta odottaisin enemmän suvaitsevaisuutta erilaisuutta kohtaan.
        Anteeksi,jos loukkasin jotakuta kirjoituksellani,mutta tämä on vain mielipiteeni.

-Kiitos.

Et ainakaan minua loukannut. Tiedän mistä puhut ja hyvä,että olet onnistunut sopeutumaan!
        Imatra voi alkuun tuntua vieraan silmillä katsottuna oudolta,mutta siihen tottuu ja alkaa jopa viihtymään.
        Hyvää jatkoa, dear Raza!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      94
      4263
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3233
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2350
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      949
    6. 141
      948
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      904
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      842
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      780
    Aihe