Asun vuokrayksiössä ja sen vuoksi sisustusmahdollisuuteni ovat rajalliset. Haluaisin kuitenkin väriä kovin valkoiseen keittiööni vähällä vaivalla. Jostain lehdestä luin artikkelin, että joku oli liimannut keittiönsä valkoisiin kaakelilaattoihin erivärisiä kontaktimuovin paloja (hieman pienempiä kuin laatat) ja tehnyt niistä kauniin ja irroitettavan sommitelman :)
Minusta idea kuulosti hyvältä. Onko kellään hyviä vinkkejä asian suhteen? Mistä saisin sopivat materiaalit tällaiseen? En ole nähnyt värikkäitä kontaktimuoveja missään.. Kylppäreihin sopivia kaakelitarroja olen nähnyt joskus, mutta mielestäni esim. delfiinit eivät oikein sovi keittiöön..
Millä koristelen keittiön kaakelit?
5
2306
Vastaukset
- kaakalikaija
..saa rautakaupasta ihan kappaletavarana. Ja rullatavarana saa kaikenmaailman eri kuoseilla olevaa kontaktimuovia, josta voi leikellä mitä kuvioita haluaa. Itse olen hankkinut kyseisiä matskuja K-Raudasta, saa varmaan muualtakin. Ja kannattaa käydä tsekkaamassa askarteluliikkeet(esim.Sinooperi yms.) ja kirjakaupat:-)
- Kyselijä
Kiitoksia neuvosta - suuntaan K-Rautaan mitä pikimmiten, kunhan saan ensin päätettyä vielä värisävyt pääpiirteittäin :o)
- kaakelikaija
..saa rautakaupasta ihan kappaletavarana. Ja rullatavarana saa kaikenmaailman eri kuoseilla olevaa kontaktimuovia, josta voi leikellä mitä kuvioita haluaa. Itse olen hankkinut kyseisiä matskuja K-Raudasta, saa varmaan muualtakin. Ja kannattaa käydä tsekkaamassa askarteluliikkeet(esim.Sinooperi yms.) ja kirjakaupat:-)
- Emily
..on vaikka kuinka paljon. Voithan leikellä mieleisiäsi kuvia vaikka lehdistä, tapetista, printata koneelta tms ja liimaat kontaktimuovin kanssa kaakeliin. Tee k-muovista kaakelin muotoinen ja kokoinen niin ei häiritse silmään. Tukevalla kakspuoliteipillä voit liimata kaakeliin melkein mitä vaan, kohokuvioitakin.
- miih
Olisi tehdä mieleisensä koristeet kalvoväreillä, meillä kalvoväri unikot olleet pesuhuoneen valkoisissa kaakeleissa väriä antamassa jo vuoden ja ovat edelleen irroitettavissa ja siirrettävissä.
Kannattaa kokeilla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760