Hei Synnyttäneet,
Minulla on takana imukuppi- ja pihtisynnytys,joka käynnistettiin. Vuoden verran olin kävelemättä hermopinteiden ja arpikudoksen takia. Isä ulkoilutti lasta ja hoisikin tosi paljon.
Pääsin sitten korjausleikkaukseen, mutta toinen olisi edessä...tosin en ehkä mene siihen, koska kohtu arpeutuu ja en ehkä voi saada myöhemmin lapsia.
Alatiesynnytys hirvittää jatkossa, voinko vaatia sektiota?
Kuka saa sektion?
4
832
Vastaukset
- sectio
Siis kohtu arpeutuu? Miksi toimenpiteitä tehdään nimenomaan kohtuun? Vai arpeutuuko vain kohdunsuu tai emätin = synnytyskanava?
Synnytyksiä on takana yksi vain kaksi?
Voit saada sektion edellisten, todella rankan kuuloisten synnytyskokemusten jälkeen. Itselläni on edessä luvattu sektio synnytyskokemuksen takia, ja siitä aiheutuvien ongelmien takia.
Lääkäri sanoi, että pienemmistäkin syistä on sektioon suostuttu, siis "pelkän" pelon takia, joten minulla kohdalla oli selvät syyt puoltaa sektiota.
Kun alat odottamaan lasta sitten, pyydä heti terkkarilta lähete synnytyspelkopkl:lle. Itse sain ajan tosi nopeasti ja keskustelun jälkeen päädyttiin sektioon. Se, että päätös tuli aikaisessa vaiheessa odotusta, helpotti omaa oloa ja pystyi keskittymään rauhallisin mielin odotukseen.- tiinuli
Kiitos,vastauksesta. Kyllä lääkärin mukaan
munasolun kiinnittyminen vaikeutuu, jos hermopinteitä joudutaan leikkaamaan kohdun sisältä, kuten minulta. - tiinuli
Kohtu arpeutuu, koska hermopinteitä leikataan
kohdun sisältä. Hedelmöitynyt munasolu ei voi kiinnittyä arpeumaan. - Marjo
Onko ensisynnyttäjien sektioita vaikeutettu nykyään? tämän vaikutelman olen saanut. Silti oma äitini, hänen sisarensa, vanhemmat serkkuni ja ajat sitten synnyttäneet isosiskoni huutavat minulle kaikki kurkku suorana, että VAADI sektio. Kaikilla karmeita kokemuksia alatiesynnytyksistä, vaaratilanteita, yms. Olemme kai sitä paljonpuhuttua kapealantioista sukua (??mitä se sitten tarkoittaakaan). Pelkään synnytystä (ja raskautta) ihan hirveästi. En aio hankkiutua raskaaksi tällaisen propagandan jälkeen jollen saa vähintään sektiota. Synnytys lienee kuitenkin vain yksi odotuksen "iloista".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996064
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963045Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282843Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262105Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774