O.B......SÖPÖ!!!

jennuli

Siis musta Orlando Bloom on maailman söpöin jäbä mun systeri kävi U.S.A:ssa niin se kävi kattoon The pairots of caribian leffan ei se kuulemma kaskittyny leffaan vaan pelkkään Orlandoon

4

437

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ashton Kutcher

no ei tuossa viä mitään..mää meen Hollywoodiin kans töihin vuadesta 2005 lähtien ja näytän Ashton Kutcherilta..! kyllä mää voin tässä miäspuolisena todeta että Elijah Wood sekä Orlando ovat parasta silmälle..se kirjoitetaan Pirates,ei pahalla tietenkään! mut halusin selostaa et meen näyttelijäks sinne! voin viädä sulta kukkia Orlandolle ;) God Bless America! P.S:mis päi siskos kävi USAssa?

• jennuli

Merylandissa ja delawaressa se kävi siä usassa. Vähän tyhmää kun siälä ollaan tv-ohjelmissa hirveen edellä esim.Siskoni on noidassa ne on jossain kun Cole ja Phoebe on naimisissa! Vähän v********ta! Ikä? Asuin kaupunki?

• Ashton
        jennuli kirjoitti:

Merylandissa ja delawaressa se kävi siä usassa. Vähän tyhmää kun siälä ollaan tv-ohjelmissa hirveen edellä esim.Siskoni on noidassa ne on jossain kun Cole ja Phoebe on naimisissa! Vähän v********ta! Ikä? Asuin kaupunki?

joo eli siskos kävi näköjään itärajalla siä..! jotkut ei usko et muutan usaan,los angelesiin mut kyl se vaan totta tulee oleen..nii tiäkkö Ashtonin?70's showsta ja Just Married leffasta =) mää tajusin että kun näyttelijä olen nii Amerikassa on mulle paras mahdollisuus..California rules! mää oon tällänen vannoutunu usa-fani..joo niinhän ne sarjat on pari tuotantokautta edellä..Siskoni on noita on todella hyvä mutta kyllä 70's show on kaikkein paras,ku ite oon sellane Ashtonin tapainen jätkä TAMPEREELTA ja 15 vuotta ;) P.S:mää siis muutan L.A:han 17-vuotiaana,, mistäs oot ja ikäs ja siskos ikä?

• jennuli
        Ashton kirjoitti:

joo eli siskos kävi näköjään itärajalla siä..! jotkut ei usko et muutan usaan,los angelesiin mut kyl se vaan totta tulee oleen..nii tiäkkö Ashtonin?70's showsta ja Just Married leffasta =) mää tajusin että kun näyttelijä olen nii Amerikassa on mulle paras mahdollisuus..California rules! mää oon tällänen vannoutunu usa-fani..joo niinhän ne sarjat on pari tuotantokautta edellä..Siskoni on noita on todella hyvä mutta kyllä 70's show on kaikkein paras,ku ite oon sellane Ashtonin tapainen jätkä TAMPEREELTA ja 15 vuotta ;) P.S:mää siis muutan L.A:han 17-vuotiaana,, mistäs oot ja ikäs ja siskos ikä?

Mä oon 12.v ja systeri on 23.v pieni ikäero...meillä on kato eri iskät ja silleen siskon iskä kuoli keuhkosyöpään. Näistä sun teksteistä päätellen sä oot tosi jees tyyppi! =)
        PS: Musta se Ashton on söpö!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      28
      1828
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      157
      1802
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      350
      1545
    4. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      145
      1160
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      213
      1154
    6. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1128
    7. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      995
    8. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      11
      995
    9. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      4
      979
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      938
    Aihe