kuudennella viikolla pahoinvointi?

Milja

Mulla on kuukautiset myöhässä viikon ja nyt kaksi viikkoa olen oksennellut ja ollut mielettömän väsynyt.

Kaikissa opuksissa ym. sanotaan, että raskauspahoinvointi alkaa yleensä vasta kuudennella raskausviikolla.

En vielä viitsi tehdä raskaustiä koska ne ei kuitenkaan ole mitään halpoja vaan odotan nyt ainakin vielä viikon, koska mulla on usein ollut kuukautiset myöhässä, mutta ennen ei ole ollut tämmöstä kummaa pahaaoloa.

Koska teillä muilla on alkanut raskauspahoinvoinnit?

7

1116

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mio

Mulla alkoi ennen kuin mensut oli edes myöhässä. Kokemusta kahdesta kerrasta.

• papu

Minulle iski väsymys ja pahan olon tunne noin kolme päivää ennen kuukautisten alkua. Kun kuukautiset olivat myöhässä yhden päivän, tein testin. Raskaana ollaan. Nyt alavatsan kohdalla painon tunnetta, rinnat tuntuvat painavimmilta, juoksen vessassa noin tunnin välein, syön enemmän ja useammin kuin ennen. Isoa yökötyksen tunnetta ei tule, jos syö säännöllisin välein. Mutta silti yököttää :)

• hmm.. ;)

olen tehnyt jo kaksi testiä ja molemmat negatiivisia, mutta oireet vaan pahenee.. nyt on juuri tuo yökötys meneillään. kaverit kun puhuvat kahvista, hammaspesusta yms. alkaa yökötyttämään.. mutta sitä ei kuitenkaan ole heti aamulla noustessa yms. alkaa vaan jossain vaiheessa etova olo ja sitä jatkuu puolille päiville. kuukautisia ei tullut viimeksi. eräät puhu että tekisin testin n.viikon päästä uudestaan??? mies taas sanoo että olen "valeraskaana"

• tippi

....voin pahoin jo silloin kun menkkojen olisi pitänyt alkaa, en vain ihan heti tajunnut olevani raskaana:) Mut parhaiten sen erottaa tavallisesta yrjöilystä siitä että jo pelkkä ajatus tai haju saattaa oksettaa. Ja yrjöäminen kuulemma jatkuu vaikka vatsa olisi jo tyhjä. (itse en ole vielä oksentanut vain ollut merisairas).

• ADU

Olen 10 viikolla ja pahaa oloa on ollu kolme viikkoa..välillä ihmettelen, että onko totta, etten oksenna, Pitäisikö? Mulle kyllä riittää tämäkin olo - en kaipaa sitä! Syömällä se menee ohi.

• rv 14+0
        ADU kirjoitti:

Olen 10 viikolla ja pahaa oloa on ollu kolme viikkoa..välillä ihmettelen, että onko totta, etten oksenna, Pitäisikö? Mulle kyllä riittää tämäkin olo - en kaipaa sitä! Syömällä se menee ohi.

Useimmat pahoinvoivat eivät oksenna.On vain kuvottava olo.Itselläni on tullut aina vähän oksennusta, ei mitenkään maha tyhjäksi kuitenkaan.Nyt pahoinvointi tuntuu olevan mennyt ohi.

• Maria

olen 7 viikolla ja pahoinvointi alkoi jo viikko sitten, olo on tosin pahentunut kokoajan olen myös ihan kamalan väsynyt ja koulussa pitäisi jaksaa olla. Helpottaa varmaan viikolle 12-13

Onnea odotukseen!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      79
      4421
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      101
      3850
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3519
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3150
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      40
      2638
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2529
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2322
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2006
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      15
      1752
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      35
      1715
    Aihe