Tietäisiköhän joku mikä kissaani vaivaa???
Kissalleni on tullut kesän aikana todella inhottava tapa. Se käy pissimässä sohvalle salaa aina kun silmä vähänkin välttää. Vähän aikaa sitten hankitulle nahkasohvalle, mikä on todella hankala pestä (tänään juuri pesin kloritilla patjat ja aluspatjan, 1,5 tuntia meni). En enää haluaisi tehdä sitä!
Mikä avuksi? Oon kokeillut Kissa-stoppia, ei toimi. Jos peitän sohvan peitolla, pissii siihen tai kaivautuu sen alle pissimään. Oon torunut ja komentanut. En enää tiiä mitä tekisin! En haluaisi luopua sohvasta. Kissaani rakastan kuitenkin kaikkein eniten joten ratkaisu on löydyttävä. Pissa-astia on puhdas, joskus käy siinä, joskus ei.. Oon laittanut kissan päiväksi makkariin ettei pissi sohvalle. Kun päästän sen kotiin tullessani pois sieltä, niin menee hetki kunnes huomaan et se on taas tehnyt sohvalle. Se oli pidätellyt koko päivän!
Kissa ei ole vielä leikattu, reilu 7 kuukautta vanha ja tyttö. Aina ollut aiemmin sisäsiisti. Koska asun kaupungissa, se on sisäkissa, mutta on tottunut fleksiin kuin koira:)
Mikä kumma vikana???
kissa pissii sohvalle
8
720
Vastaukset
- tyttö
sulle tulee noin 2-3 vastausta jossa sanotaan vie kissa lääkäriin, sillä voi olla pissatulehdus
- Speedy
Nyt tuli ensimmäinen! Eli ihan ensiksi on todellakin syytä selvittää onko kissalla virtsarakontulehdus, se on yleisin syy muualle kuin hiekkalaatikkoon pissailuun. Varsinkin pehmeät paikat ovat virtsarakontulehduksesta kärsivän kissan suosiossa. Jos kisu on terve, tuosta linkistä löytyy muita konsteja, joita voi kokeilla:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.cgi?category=102&conference=627&posting=22000000000829161 - MALLU
Speedy kirjoitti:
Nyt tuli ensimmäinen! Eli ihan ensiksi on todellakin syytä selvittää onko kissalla virtsarakontulehdus, se on yleisin syy muualle kuin hiekkalaatikkoon pissailuun. Varsinkin pehmeät paikat ovat virtsarakontulehduksesta kärsivän kissan suosiossa. Jos kisu on terve, tuosta linkistä löytyy muita konsteja, joita voi kokeilla:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.cgi?category=102&conference=627&posting=22000000000829161MULLA ON KOLME KISSAA JOISTA YKSI PISSAA KANSSA SOHVALLE.ON MENNYT KAHDET NAHKA SOHVAT JA NYT ON KANGAS SOHVAT MUTTA PISSAA EDELLEEN.EN TIEDÄ MITÄ TEKISIN,NEUVOJA?
- Enveri
MALLU kirjoitti:
MULLA ON KOLME KISSAA JOISTA YKSI PISSAA KANSSA SOHVALLE.ON MENNYT KAHDET NAHKA SOHVAT JA NYT ON KANGAS SOHVAT MUTTA PISSAA EDELLEEN.EN TIEDÄ MITÄ TEKISIN,NEUVOJA?
Meillä pissasi pentuna toinen tyttökissa sänkyyn vaikka kuinka kielsi. Loppui kun leikattiin.
- mallu
Enveri kirjoitti:
Meillä pissasi pentuna toinen tyttökissa sänkyyn vaikka kuinka kielsi. Loppui kun leikattiin.
mun kissa on neljä vuotta joka pissaa.on leikattu mut silti.
- heiduli
kannattaa soittaa lääkäriin ja kysyä mikä sitä vaivaa...itse epäilen että sillä saattaa olla virtsatientulehdus,jos se ei ennen ole sellaista tehnyt ja eikä käy myöskään astiallaan...miten pitkään tätä on jatkunut?onko hiekka astia puhdas?toivottavasti oli apua=)
- mallu
sitä on jatkunut 4vuotta.varmaan joku pakkomielle sohvia kohtaan.astiat puhtaat,on kolme astiaa.
- tazza
kissanminttua sohvaan (sumutteena) jos ei auta niin en kyllä keksi muutakaan...
itse ajattelin kokeilla samaa kissanminttu juttua kun kissamme pissii sänkyyn ja kakkaa lattialle hiekkalaatikon viereen..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1235173Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303688No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241564- 411560
- 231451
- 141312
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv301299- 281251