Onko muille tytöille tai naisille käynyt tällaista: olin kaupungilla hameessa ja kävelin yhtä kujaa pitkin missä olin yksin. Ohi juoksi nuori mies ja jäi muka solmimaan kenkiään... kun kävelin ohi, hän nosti hamettani... ja katsottuaan lähti heti juoksemaan karkuun... Ei tosiaan tuntunut hyvältä, vaikka hän ei muuta tehnyt? Kokemuksia vai oliko tuo vain yhden ihmisen päähänpisto?
joku nosti hamettani...
jaana-83
2
1487
Vastaukset
- Joopa joo
viitsi feikata toista kertaa. Olet kertonu tään jutun jo aikaisemminkin.
- Ihmettelijä
Olihan sulla alla pikkarin ja ehkä sukkahousutki, niin ei sun persees näkyny.
Ja sitäpaitsi jos on kaunis perse niin kyllä sitä kelpaa näytellä. Mulla on ja tykkään vilautella ukoille persettäni ja joskus vittuaki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944