kun en itse ymmärrä koneiden päällee juuri mitään. eli mikä on palomuuri ja miten se toimii, entä miten se asennetaan.yritin napata ilmaista nettikilpi nimistä, mutta en tajunnut mitä ne sen ehdotukset käyttäjistä oli.miksi se ei ilmoita suoraan sivua esim. yle.fi jne.en mä tiedä mitään niiden numeroista....sitten toinen juttu, koneella on f-securen virustorjuntaohjelma ja se ilmoittelee troijalaisten hyökkäyksestä jatkuvasti.viikonsaldo 22 kpl.ohjelma ei poista niitä automaattisesti eikä myöskään nimeä uudelleen.voinks mä itse poistaa kaiken mikä alkaa trojan*? vai vaikuttaako ne kenties johonkin muuhun juttuun?sitte vielä yks juttu.olen asettanut kotisivuksi tietyn sivun, mutta päivittäin se muutuu yhdeksi toiseksi sivuksi ja jumittuu.mitä tehdä.help!
tarttisin apua...
5
539
Vastaukset
- Mara
Minulla ainakin F-sec poistaa troijalaiset, kun valinnat on näin: manuualinen tarkistus ja siellä valitse toiminto tarkistuksen jälkeen. Ja kun löytyy troijalainen, valitsen suoraan POISTA. Jos kokeilee puhdista tai nimeä uudelleen, ei onnistu.
Ja noista palomuureista, Sygate, Kerio, Zone Alarm. Itsellä sygate ja pelaa hyvin.
Se kysyy alussa, mille ohjelmille annetaan lupa mennä nettiin ja itse annoin vaan selaimelle.- sini
mikä on adaware ohjelma ja mistä sen voin imuroida? ja miten ihmeessä annan luvan palomuurin läpäistä vain selimen????voi ei!!! iiik!!! olen vain tyhmä pieni nainen.......pliis,apuva!?
- adware
sini kirjoitti:
mikä on adaware ohjelma ja mistä sen voin imuroida? ja miten ihmeessä annan luvan palomuurin läpäistä vain selimen????voi ei!!! iiik!!! olen vain tyhmä pieni nainen.......pliis,apuva!?
Ad-Aware voit imuroida esim täältä se on ilmainen
http://fileforum.betanews.com/download.php?fid=965718306
Muista päivittää.
- Mara
Tuohon kotisivun muutokseen: hae Ad aware ohjelma. Se löytää ja osaa poistaa yleensä nuo kotisivujutut.
- G'Kar
Eikös Nettikilpi ole maksullinen ohjelma, Ilmainen vain kokeilujakson ajan?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874018Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242881No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452302- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124746- 11740