rahanvaihto Antalyassa

kysymys

Ihan vaan kyselen, että olen lokakuussa menossa Turkkiin Antalyaan ja kone saapuu perille juuri hieman puolenyön jälkeen. Joten onko siellä silloin enää mitään valuutanvaihto paikkaa auki(siis lentokentällä)?Suomessa kun ei voi vaihtaa ja pitäisi taksilla päästä hotellille ja eihän ne taksit ilmaisin kuljettele!

8

1752

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sini-Lintu

Saattaa olla rahanvaihtokojutkin auki, mutta itse teen aina näin: etsin kentältä automaatin ja nostan siitä viikon budjetin Visalla tai Visa Electronilla. Kurssi on parempi (kentillä ei koskaan hyviä kursseja) ja muutenkin mutkatonta. Antalyan kentällä on ainakin yksi jollei useampi automaatti.

• ei missään nimessä

Siis älä ainakaan missään nimessä vaihda lentokentän rahanvaihtopisteessä, johan siitä varoittelee matkaesitteetkin. Visa-automaatit on ihan ok kentällä, ja kannattaa tosiaan nostaa kerralla kunnolla, sillä turha maksaa mitään käsittelykuluja useasta pienestä nostosta. En tiedä electronia millaiset kulut sillä tulee, mutta siinä vanhassa visakortissa on ainakin muutaman euron kulut per nosto.

• kysyms

No visa electron kyllä löytyy multa ,joten täytyy käyttää sitä sitten.Kiitos vastauksista :)

• pete

maksa niille euroilla ottaa mielellään niitä.sovi vaan hinta etukäteen.

• ---

Moro
      Totta kait Suomessa voi vaihtaa. Ainakin Helsingissä Forexilta löytyy Turkin liiroja. Tosin lentokentällä ei ole toimistoa, mutta ainakin rautatieasemalta ja pohj.esplanadilta löytyy.

Ota Suomesta esim 40-60 eurolla liiroja niin pääset hyvin alkuun. Ota matkaan myös euroja, joko 20 tai 50 euron seteleitä.

Vaihda Turkissa eurosetelit liiroihin ja nosta Visalla tai VisaElectronilla lisää. Kurssivoitto tosin häviää nostopalkkioon. PPT (posti) on paras paikka vaihtaa. Paras kurssi ilman vaihtopalkkiota.

Jos omistat Visa-kortin, voit sillä maksaa lähes joka paikassa. Näin vältyt nostopalkkiolta, joka menee automaatilta käteistä nostettaessa.

• kysymys

Vaikka nyt asunkin ihan n.vajaan tunnin matkan päässä Hesasta ei mulla ole kiireitteni takia aikaa lähteä ennen matkaani vaihtelemaan euroja liiroiksi. Mutta siis tämä posti?? Voiko sieltä muka saada liiroja?Kerrohan lisää..vai toimiiko tämäkin vain Hesassa. Mulla ei ole edellisen Turkin reissun jälkeen jäljelle muuta jäänyt kuin muutamia hassuja kolikoita, joilla ei paljon maksu arvoa ole. Mutta siis jos postissa voi vaihtaa rahaa, niin tiedätkö kuinka huimia palvelumaksuja ne siitä ottaa?

• '''
        kysymys kirjoitti:

Vaikka nyt asunkin ihan n.vajaan tunnin matkan päässä Hesasta ei mulla ole kiireitteni takia aikaa lähteä ennen matkaani vaihtelemaan euroja liiroiksi. Mutta siis tämä posti?? Voiko sieltä muka saada liiroja?Kerrohan lisää..vai toimiiko tämäkin vain Hesassa. Mulla ei ole edellisen Turkin reissun jälkeen jäljelle muuta jäänyt kuin muutamia hassuja kolikoita, joilla ei paljon maksu arvoa ole. Mutta siis jos postissa voi vaihtaa rahaa, niin tiedätkö kuinka huimia palvelumaksuja ne siitä ottaa?

PPT on postitoimisto Turkissa, ei Suomessa.

Jos et saa Suomessa liiroja niin pärjäät kyllä alkuun 20 euron seteleillä. Vaihda sitten siellä lisää.

• kysymys
        ''' kirjoitti:

PPT on postitoimisto Turkissa, ei Suomessa.

Jos et saa Suomessa liiroja niin pärjäät kyllä alkuun 20 euron seteleillä. Vaihda sitten siellä lisää.

No nyt olen taas yhtä asiaa viisaampi.
        No yritän pärjäillä sitten euroilla ja visa electronilla :)
        Suomesta kun yritin liiroja saada n.vuosi sitten, niin mahdotonta oli ja vain hesassa niitä mitä ilmeisimmin voisi vaihtaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      123
      7120
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      122
      4907
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      64
      4235
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      15
      3453
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      723
      2250
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      271
      1671
    7. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      67
      1455
    8. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1418
    9. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      58
      1374
    10. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      22
      1356
    Aihe