Heips!
Milloin alkaa vatsa kasvamaan ja mistä saa edullisia ja laadukkaita mamma-vaatteita? Vaikuttaako ylipaino raskauden näkymiseen ja jos niin kuinka pitkään? En ole vielä kertonut sukulaisille joten mietin missä vaiheessa se näkyy...
Miten raskausviikot lasketaan? Neuvolan mukaan olen 13. viikolla mutta kiekon ja "nettilaskurin" mukaan jo kohta 15. viikolla..
Toivottavasti saan vastauksia typeriin kysymuksiini!
milloin vatsa kasvaa/raskausviikot
2
912
Vastaukset
- loka-äiti
Vatsan kasvu on hyvin henk.kohtaista. Toisilla näkyy aiemmin ku toisilla. Itselläni raskaus rupes näkyyn "ulkopuolisille" vasta tuossa n.30viikolla. Vieläkin tosin menee piiloon ku nakkaan anorakin päälle,vaikka viikkoja on jo takana 35...
Raskaus viikoja lähdetään laskemaan viimeisten kuukautisten alkamis päivästä.Tosin jos olet käynyt jo lääkärillä, se on voinut katsoa ultralla ja nuorentaa sikiötä. Itsellänion ollut säännöllinen kuukautiskierto,silti lääkäri nuorensi sikiötä noin kahdella viikolla. - julmamma
Itselläni raskaus näkyi jo 12-13 viikon tuntumassa sillai et pikkasen pömpötti.Nyt viikkoja 24,ja ei mitenkään vois peitellä,riippuu tietty et mitä on päällä.Jos käyttää löysiä vaatteita,ei näy tosiaankaan,mut itte oon aina käytäänyt suht istuvia vaatteita,joten tyyli ei ole muuttunut.Ylipainosta en tiä,riippuu varmaan et kuin paljon sitä on..vois kuvitella et vois peittyä sillon..mut en tiä..!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974339Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10979
- 152976
- 6904
- 20864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12852- 26805