milloin vatsa kasvaa/raskausviikot

Mami-83

Heips!

Milloin alkaa vatsa kasvamaan ja mistä saa edullisia ja laadukkaita mamma-vaatteita? Vaikuttaako ylipaino raskauden näkymiseen ja jos niin kuinka pitkään? En ole vielä kertonut sukulaisille joten mietin missä vaiheessa se näkyy...

Miten raskausviikot lasketaan? Neuvolan mukaan olen 13. viikolla mutta kiekon ja "nettilaskurin" mukaan jo kohta 15. viikolla..

Toivottavasti saan vastauksia typeriin kysymuksiini!

2

912

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • loka-äiti

Vatsan kasvu on hyvin henk.kohtaista. Toisilla näkyy aiemmin ku toisilla. Itselläni raskaus rupes näkyyn "ulkopuolisille" vasta tuossa n.30viikolla. Vieläkin tosin menee piiloon ku nakkaan anorakin päälle,vaikka viikkoja on jo takana 35...

Raskaus viikoja lähdetään laskemaan viimeisten kuukautisten alkamis päivästä.Tosin jos olet käynyt jo lääkärillä, se on voinut katsoa ultralla ja nuorentaa sikiötä. Itsellänion ollut säännöllinen kuukautiskierto,silti lääkäri nuorensi sikiötä noin kahdella viikolla.

• julmamma

Itselläni raskaus näkyi jo 12-13 viikon tuntumassa sillai et pikkasen pömpötti.Nyt viikkoja 24,ja ei mitenkään vois peitellä,riippuu tietty et mitä on päällä.Jos käyttää löysiä vaatteita,ei näy tosiaankaan,mut itte oon aina käytäänyt suht istuvia vaatteita,joten tyyli ei ole muuttunut.Ylipainosta en tiä,riippuu varmaan et kuin paljon sitä on..vois kuvitella et vois peittyä sillon..mut en tiä..!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4339
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3243
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2360
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1368
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      979
    6. 152
      976
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      904
    8. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      20
      864
    9. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      852
    10. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      26
      805
    Aihe