Kirjallisuutta olen lukenut kasoittain, enkä selkeitä ohjeita ole löytänyt seuraavaan asiaan:
Lattiakaivojen asennus tekovaiheessa. Miten määritän korkeusasemat ja muut mitoitukseen liittyvät seikat esim. vaneripohjaisena vanhaan puutaloon kylppäriä tehtäessä, jos vanerin päälle laittaisi betonin viettoineen lattialämmityksellä? Tai vastaavasti, jos lattia vanerirakenteinen, vietot koolauksessa. Tehdäänkö asennus silloin vanerin pinnan tasoon? PS. rakenne-esimerkit vielä kuvitteellisia. Oma ratkaisu lattiaan vielä tekemättä...
Löytyykö aiheesta nettiosoiteita tai hyviä käytännön oppaita, kirjoja tvs.? Alan oppikirjoissa ei käytänön ohjeita aiheesta ole juuri lainkaan, vain ehdoton tiiviys vaatimuksena...
Kysymys kaksi. Laitetaanko rossipohjaisessa talossa viemärien haaroitukset ym. alapohjaan, vai eristettynä alapohjan alle ryömintätilaan?
Asennustietoutta etsitään
Pehku
2
513
Vastaukset
- tapsa
täältä. valitse tiedostot. ainakin kuvia löytyy.
http://www.serres.fi/lvi/fr_lvi.htm- Pehku
Tällaista tietoa juuri etsinkin, kiitoksia kovasti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242401Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442017Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261883Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101693Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181019- 55870
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2818