Hei!
Minulla on meneillään PASsin jälkeinen pp9 ja parina viime yönä olen herännyt useamman kerran ihan likomärkänä hiestä, mutta kuitenkin tosi kylmissäni. Onko tämä joku lugesteronin ihanista sivuvaikutuksista? En ole aikaisemmin nimittäin käyttänyt niitä yhtäjaksoisesti näin pitkään. Kiitos jos kerrot kokemuksistasi :)
Yöllinen hikoilu ja palelu
14
9480
Vastaukset
- luget..
Moikka!
Mulla nyt toka kierto lugeja ja pp7, mulla samanlaisia oireita jotka loppui noin 3 yötä sitten, alko siis oviksen aikoihin ja kesti vissiin 3 yötä, en sitte tiiä oliko lugeista vai mistä! Tuntuu et tässä on sellanen hormonihirviö, että ihan mitä vaan voi oottaa!! :)
Oli kyllä ärsyttävää herätä likomärkänä ja olla hetki pois peiton alta ja sit nopeest tosi kylmä.. Ja sama toistu usean kerran yössä..- Peltikattoprinsessa
Se on todella ärsyttävää! Viime yönä heräsin siihen kun lakanatkin oli ihan märät. Yäk. Mutta pakko kysyä tuosta sun luge-lääkityksestä, että käytätkö niitä alkionsiirron tukenä vai jostain muusta syystä? Minulle niitä on määrätty aina alkionsiirtojen jälkeen, joten myös käyttö on loppunut heti, kun vuoto on alkanut.
Mutta kyllä me tytöt kestää tämä(kin) pieni vaiva :) - On PCO
Peltikattoprinsessa kirjoitti:
Se on todella ärsyttävää! Viime yönä heräsin siihen kun lakanatkin oli ihan märät. Yäk. Mutta pakko kysyä tuosta sun luge-lääkityksestä, että käytätkö niitä alkionsiirron tukenä vai jostain muusta syystä? Minulle niitä on määrätty aina alkionsiirtojen jälkeen, joten myös käyttö on loppunut heti, kun vuoto on alkanut.
Mutta kyllä me tytöt kestää tämä(kin) pieni vaiva :)Mulla on PCO, ja lääkkeillä vaan ainakin vielä mennään, tällä hetkellä clomit, glucot ja luget.. Luget terojen tilalle viime kierrossa, eli minä kans lopetan ne jos ei plussaa tule, et menkat sitte alkaa..
Meinasin kyllä tähän kiertoon jo saada jotain lisälääkitystä, et munikset kasvais paremmin, mut jos nyt ei tärppää niin ens kiertoon erona ainakin triplaclomit, kun nyt oli tuplaclomit..
Plussa Onnea!!!! :)
- ...
Mulla oli kans tuollaista ja on vieläkin. Nyt rv5 1. Että mahdollisesti: Onneksi olkoon!
- Peltikattoprinsessa
Voi kun minunkin hikoiluuni olisi samanlainen syy. Hoitojen aikana on vaan tottunut mitä kummallisempiin tuntemuksiin ja oireiluihin, jotka ovat johtuneet stressistä tai lugeista tai ties mistä... Mutta onnellista odotusta ja hyvää vointia sinulle :)
- Tammikuu_08
Voi kun minunkin hikoiluuni olisi samanlainen syy. Hoitojen aikana on vaan tottunut mitä kummallisempiin tuntemuksiin ja oireiluihin, jotka ovat johtuneet stressistä tai lugeista tai ties mistä... Mutta onnellista odotusta ja hyvää vointia sinulle :)
Vkonloppuna kahtena yönä ja minähän tein positiivisen testin viime torstaina. Aiemmin ei ole tälläistä ollut..Enkä hikoile oikein edes urheillessa.
- Peltikattoprinsessa
Tammikuu_08 kirjoitti:
Vkonloppuna kahtena yönä ja minähän tein positiivisen testin viime torstaina. Aiemmin ei ole tälläistä ollut..Enkä hikoile oikein edes urheillessa.
Lisää ihanaa luettavaa :) Onnittelut plussan johdosta ja onnellista odotusta sinulle.
- gg75
kyllä on mullaki ihan ihme oireet ensimmäistä kertaa.
hoitoja ja paseja on takana monta monituista mutta tämmösiä oireita ei ole ollu kertaakaan.
viime yönä kelluin hiessä ja hirvee palelu tänään koko päivän. en osaa sanoa mikä pp mulla on kun meille tehtiin pitkä viljely ja sen sijaan että keräyksestä 2pv olis tehty siirto, meille tehtiin 6pv jälkeenpäin.
eli menkat pitäs alkaa muutaman päivän päästä jos vanhaan malliin mennään.
mulla juimii tuolla alhaalla ihan hirveesti, vihloo koko ajan sekä selkää vihloo.
voihan toki oireet olla ihan jotain muutakin, mutta nää ei todellakaan ole mitään pieniä vihlasuja vaan todella tuntuvia. eka päivää vihloo näin.
no jäädään jännäämään... :D- Peltikattoprinsessa
Tutulta kuulostaa. Viime yön tosin nukuin kuin tukki - 9 h tuntia putkeen. Muuten mulla ei ole oikeastaan mitään oireita. Rinnat nyt ovat vähän aran tuntuiset, mutta tavallisessa kierrossa ennen menkkojen alkua ovat monesti vielä paljon aremmat. Mitä tästäkin nyt sitten pitäisi päätellä...
Minäkin olen "haaveillut" tuosta pitkästä viljelystä, sillä aikaisemmissa siirroissa alkiot eivät ilmeisesti ole edes yrittäneet kiinnittyä (vuoto on alkanut niin aikaisin). Onko sulla siis nyt kyseessä tuoresiirto vai PAS?
Rekka-autollinen plussaonnea! Kirjoittele, jos kaipaat piinailuseuraa :) - Tammikuu_08
ihan varma että menkat alkavat.. niin vihloi : )
- gg75
Tutulta kuulostaa. Viime yön tosin nukuin kuin tukki - 9 h tuntia putkeen. Muuten mulla ei ole oikeastaan mitään oireita. Rinnat nyt ovat vähän aran tuntuiset, mutta tavallisessa kierrossa ennen menkkojen alkua ovat monesti vielä paljon aremmat. Mitä tästäkin nyt sitten pitäisi päätellä...
Minäkin olen "haaveillut" tuosta pitkästä viljelystä, sillä aikaisemmissa siirroissa alkiot eivät ilmeisesti ole edes yrittäneet kiinnittyä (vuoto on alkanut niin aikaisin). Onko sulla siis nyt kyseessä tuoresiirto vai PAS?
Rekka-autollinen plussaonnea! Kirjoittele, jos kaipaat piinailuseuraa :)on menossa.
takana 5 ivf icsi. ei mullakaan ole koskaan alkiot kiinnittyneet, ei lyhyen eikä pitkänvilejlyn alkiot.
aina on menkat tullu ihan liian aikaste... toivotaan että tällä kertaa ois sitte poikkeus.
yöllä näin niin mielettömän elävän tuntuista untakin tästä että ihan aamulla oli pää pökkyrässä. ;) toivotaan et se sit oli enneuni... :D - Peltikattoprinsessa
gg75 kirjoitti:
on menossa.
takana 5 ivf icsi. ei mullakaan ole koskaan alkiot kiinnittyneet, ei lyhyen eikä pitkänvilejlyn alkiot.
aina on menkat tullu ihan liian aikaste... toivotaan että tällä kertaa ois sitte poikkeus.
yöllä näin niin mielettömän elävän tuntuista untakin tästä että ihan aamulla oli pää pökkyrässä. ;) toivotaan et se sit oli enneuni... :DEnteitä on tulkittu täälläkin: toissapäivänä tuli kotiin uusi Plussa-kortti ja meinasin hyppiä seinille, että "tää on nyt merkki jostain!!" LOL
Minä en ole aikaisemmin päässyt lähellekään näin pitkälle piinistelyissä, vaan vuoto on alkanut jo pp6-7. Nyt on siis menossa pp 11. Voikohan tuo lugejen vaikutus vuodon alkuun vaihdella näinkin paljon eri kertojen välillä...?
Plussatuulia! - Tammikuu_08
Enteitä on tulkittu täälläkin: toissapäivänä tuli kotiin uusi Plussa-kortti ja meinasin hyppiä seinille, että "tää on nyt merkki jostain!!" LOL
Minä en ole aikaisemmin päässyt lähellekään näin pitkälle piinistelyissä, vaan vuoto on alkanut jo pp6-7. Nyt on siis menossa pp 11. Voikohan tuo lugejen vaikutus vuodon alkuun vaihdella näinkin paljon eri kertojen välillä...?
Plussatuulia!Hikoilu johtuu ilmeisesti (neuvolan kirjasen mukaan) siitä, että raskaus muuttaa kilpirauhasen toimintaa ja siitä johtuu hikoilu ja ylimääräisen nesteen poisto. Luulisin siis, että olet raskaana : ). Kerrohan tuloksista sitten - ja onnea hurjasti testiin!!!!
- Peltikattoprinsessa
Tammikuu_08 kirjoitti:
Hikoilu johtuu ilmeisesti (neuvolan kirjasen mukaan) siitä, että raskaus muuttaa kilpirauhasen toimintaa ja siitä johtuu hikoilu ja ylimääräisen nesteen poisto. Luulisin siis, että olet raskaana : ). Kerrohan tuloksista sitten - ja onnea hurjasti testiin!!!!
Kiitoksia tiedosta :) Yöhikoilu loppui sen parin yön jälkeen eli se taisi taas kerran olla ihan vaan jotain lugeista johtuvaa ihmehommaa. Ne pampulat kyllä jaksaa yllättää noilla sivuvaikutuksillaan... Mulla on testipäivään "neljä yötä" eli enää ei tarvitse kovin pitkään odotella varmaa tietoa. Hyvä niin, sillä ei tätä kovin paljon kauempaa kestäisikään;) Hyvää vointia sinulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei823706Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071802- 1061102
- 991085
- 60933
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate165855- 42836
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57801Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g60776Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28745