Etsin uusia ystäviä muista äideistä.. Mielellään Vaasan seudulta ulkoiluseuraksi ja ihan ystäväksi jonka kanssa vaihtaisi kuulumisia iloja ja suruja.
Jos teitä löytyy mailaa [email protected]
Löytyiskö uusia ystävyyksiä?
5
210
Vastaukset
- Marissa
Hei!!
En asu aivan Vaasan lähistöllä, mutta kuitenkin ihan kohtuumatkan päässä.
Minulla on 1 lapsi. Olisin valmis kuuntelemaan ja muuta. Hei hei!!- Sanna20
Missäs päin asustelet? Ja jos ikää saa kysyä, sun ja lapsesi? :o)
Uudet ystävät ovat aina tervetulleita... Ü
- Sanna - - Marissa
Sanna20 kirjoitti:
Missäs päin asustelet? Ja jos ikää saa kysyä, sun ja lapsesi? :o)
Uudet ystävät ovat aina tervetulleita... Ü
- Sanna -Hei!!
Me asutaan Seinäjoella, onko liian kaukana? Itse olen 20 ja lapseni täyttää 2-vuotta. Entä sinä ja lapsesi? :)
-Mari - Sanna20
Marissa kirjoitti:
Hei!!
Me asutaan Seinäjoella, onko liian kaukana? Itse olen 20 ja lapseni täyttää 2-vuotta. Entä sinä ja lapsesi? :)
-MariEi se nyt kaukana.. Ystävät voivat olla kaukanakin vaikka todellisuudessa ovat lähempänä kuin uskoisikaan.. =) Itse täytän tässä kuussa 20 ja pikkumies on vähän yli puolivuotias.. =)
- Sanna - - Marissa
Sanna20 kirjoitti:
Ei se nyt kaukana.. Ystävät voivat olla kaukanakin vaikka todellisuudessa ovat lähempänä kuin uskoisikaan.. =) Itse täytän tässä kuussa 20 ja pikkumies on vähän yli puolivuotias.. =)
- Sanna -Olemme sitten aika saman ikäisiä:), kiva.
Olisi tosiaan kiva tutustua paremmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3111210- 568893
- 1375435
- 1443724
- 693628
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353584- 403318
- 582641
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak702353- 311882