läski.19 vuotta.166 senttiä. vuosi sitten 53. tammikuussa 42 kiloa. nyt lähes 49. olen repsahtanut pahemman kerran. kannustakaa mua, että jaksaisin taas aloittaa rääkin. ahdistaa tää iso pursuileva olemus. housutkin jo on tiukat.
apua.
läski
2
284
Vastaukset
- lilliputti
Mä olen kans 166 cm mut painoltani 117kg.
Eli, jos sulla on pursuileva olemus, niin mikähän mulla on :))
Mitä, jos ostaisit hiukka isommat housut ja koittaisit pitää painon nyt samoissa lukemissa missä se nyt on (vaikka olet alipainoinen).
Syö terveellisesti ja monipuolisesti ja nauti elämästä ja ruuastakin äläkä tuskaile niitä olemattomia kiloja sillä voin vakuuttaa, että kymmenen kiloa sinne tai tänne ei tee onnellisemmaksi.
Itselläni paino on jojoillut kymmeniä kiloja elämäni aikana ja eipä se elämä kummemmax ole muuttunut, vaikka kiloja on kertynyt jälleen "hiukka" liikaa. - pampula
Voi..et taatusti ole läski! Pikemminkin ihan luurangon laiha,painat vain 49 kg.Olet selvästi edelleen alipainoinen.Itse olen sua sentin lyhyempi ja painan 57 kg.Tiedän,etten vielä ole "lihava",mut silti tunnen itseni aika punkeroksi.En silti haluaisi laihduttaa,on hvä olla ihan normaalipainoinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h452929Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062701Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv362419- 322014
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151529- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051225- 1771193
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731050