neitsyt miehen kanssa seurustelleet

k-ysymys

Olen tapaillut neitsyt miestä tässä hyvän tovin mutta jotenkin koko mies tuntuu kovin etäiseltä.. En ole siis edes varma nykyään että tykkääkö se minusta ollenkaan? Niin että te jotka seurustelette/ olette seurustellut neitsyt miehen kanssa. Tuntuiko teistä neitsyt mies etäiseltä jakun mun mielestä ennen ei ollut. Tuntuu että tää meidän suhde ei etene mitenkään.

20

6825

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ........

      Itselläkin säätöä neitsytmiehen kanssa ja tuntuu, että minä olen aina se, joka ottaa yhteyttä, yms. Tuntuu ujolta ukolta, jonka kanssa kyllä tilanteet jumittaa :(

    • herkkä kauris

      Hän vain etenee rauhallisesti ja tunnustellen. Sinun pitää antaa neitsyelle aikaa jotta hän pystyy luottamaan sinuun jonka jälkeen hän uskaltaa edetä ja olla täysin oma itsensä.

      Tuttu kaava, aluksi neitsyt mies on kimpussasi kuin hullu (sitä uuden hurmaa), sitten ottaa etäisyyttä kun tajuaa että asiasta on tulossa vakavaa ja kuin vähän kauempaa tarkkailee koko tilannetta. Sitten kun olet antanut neitsyt -miehen pohdiskella omia tuntemuksiaan asiaa kohtaan hän antaa sinulle enemmän kuin koskaan voisit toivoakaan.

      Useat neitsyt -miehet pitävät "syvällisistä" ja pohdiskelevista keskusteluista, mikset ottaisi asiaa avoimesti esille ja kysyisi hänen mielipiteitään? Hänkin varmasti haluaa tietää mitä sinä odotat suhteelta.

    • 76hujTT

      neitsyt on tollanen,tulee ja menee miten itselle passaa.mina taasen en paase eroon minu neitsyt ukosta.meidan suhde on sala suhde jonka haluan paattaa mutta ukko ei ota tosissaa,mika avuksi?Ajattele kahdesti ennen kuin alat neitsyen kanssa seurustelee. Monet pettaa usko minua

      • miehet pettää

        Ei ole merkistä kiinni:)


      • kaikki merkit
        miehet pettää kirjoitti:

        Ei ole merkistä kiinni:)

        Kyllä ja lisäisin vielä, että kaikki merkit runkkaa.


      • juu totta on
        kaikki merkit kirjoitti:

        Kyllä ja lisäisin vielä, että kaikki merkit runkkaa.

        mä ainakin runkkaan:D Ja miehet pettää..


      • uteliaille^
        juu totta on kirjoitti:

        mä ainakin runkkaan:D Ja miehet pettää..

        Kuka runkkaa? Sen saa selville yksinkertaisella testillä. Kun sanoo jollekin, että runkaajalle kasvaa karvoja kämmeneen, niin runkkaaja katsoo omaa kämmentään. Olen kokeillut ja testi toimii.


      • juu totta on
        juu totta on kirjoitti:

        mä ainakin runkkaan:D Ja miehet pettää..

        että käsi ei petä! HIH!

        NeitsytN


      • sulla
        uteliaille^ kirjoitti:

        Kuka runkkaa? Sen saa selville yksinkertaisella testillä. Kun sanoo jollekin, että runkaajalle kasvaa karvoja kämmeneen, niin runkkaaja katsoo omaa kämmentään. Olen kokeillut ja testi toimii.

        karvoja kämmenissä??


      • uteliaille^
        sulla kirjoitti:

        karvoja kämmenissä??

        Ei kerkiä kasvamaan, kun meno on niin vauhdikasta. Tätä ei kaikki tiedä.


      • höpö:)
        uteliaille^ kirjoitti:

        Ei kerkiä kasvamaan, kun meno on niin vauhdikasta. Tätä ei kaikki tiedä.

        nyt huijaat:D


      • uteliaille^
        höpö:) kirjoitti:

        nyt huijaat:D

        tuli liioiteltua vähän tai ehkä enemmän.... niin tai taisin jopa va---l-- ehdella. Antakee armoo!Luomulla mennään. Mutta onhan se r...nk kaus optiona..
        Sitten sama käyttäen aggressiivisijamuotoa: v-ttu mikään ru nk kari. ; p)


      • minäkin!
        uteliaille^ kirjoitti:

        tuli liioiteltua vähän tai ehkä enemmän.... niin tai taisin jopa va---l-- ehdella. Antakee armoo!Luomulla mennään. Mutta onhan se r...nk kaus optiona..
        Sitten sama käyttäen aggressiivisijamuotoa: v-ttu mikään ru nk kari. ; p)

        Tais karata tässä keskustelussa alkuperäinen aihekin:D Ootko muuten seurustellut NeitsytM tai naisen kanssa?? Mä en oo kummankaa kanssa:D:D Itse oon NeitsytN joten jotain kokemusta on Neitsyt Naisesta. HIH!


      • uteliaille^
        minäkin! kirjoitti:

        Tais karata tässä keskustelussa alkuperäinen aihekin:D Ootko muuten seurustellut NeitsytM tai naisen kanssa?? Mä en oo kummankaa kanssa:D:D Itse oon NeitsytN joten jotain kokemusta on Neitsyt Naisesta. HIH!

        No tuota että en itse asiassa ole tutustunut yhteenkään neitsytnaiseen jostain kummallisesta syystä. Olen 4x-neitsyt-m, mutta venus leijonassa, mikä helpottaa yhteyksiä "yhteistyökumppaneiden ja muiden sidosryhmien" kanssa. Merkurius neitsyessä syventää ja mielestäni vaan vakauttaa joutavista neitsytsekoiluista johtuvia värähtelyitä tässä monimutkaisessa ja ennalta-arvaamattomassa elämän viitekehyksessä. Hah haa.... Tuossa todiste neitsyydestäni.
        Yhteistyökumppaneitani on löytynyt etupäässä maamerkeistä, joista kauris on ehdoton ykkönen. Mutta todellakaan ei ole ollut syvempää kontaktia neitsytnaiseen ja se on sääli. Toisaalta esimiehenäni oli taannoin neitsytnainen, joka vastasi muidenkin käsitystä sulkeutuneesta ja varauksellisesta ja myös pelokkaasta neitsytnaisesta.


      • venus Leijonassa:)
        uteliaille^ kirjoitti:

        No tuota että en itse asiassa ole tutustunut yhteenkään neitsytnaiseen jostain kummallisesta syystä. Olen 4x-neitsyt-m, mutta venus leijonassa, mikä helpottaa yhteyksiä "yhteistyökumppaneiden ja muiden sidosryhmien" kanssa. Merkurius neitsyessä syventää ja mielestäni vaan vakauttaa joutavista neitsytsekoiluista johtuvia värähtelyitä tässä monimutkaisessa ja ennalta-arvaamattomassa elämän viitekehyksessä. Hah haa.... Tuossa todiste neitsyydestäni.
        Yhteistyökumppaneitani on löytynyt etupäässä maamerkeistä, joista kauris on ehdoton ykkönen. Mutta todellakaan ei ole ollut syvempää kontaktia neitsytnaiseen ja se on sääli. Toisaalta esimiehenäni oli taannoin neitsytnainen, joka vastasi muidenkin käsitystä sulkeutuneesta ja varauksellisesta ja myös pelokkaasta neitsytnaisesta.

        ja nousevassa merkissä olen Kauris:D En ole tosiaan mikään tyypillinen neitsyt. Esim. pikkutarkuudesta ei tietoakaa:) sitte siivoon kun jaksan:) Työpöytäkin on aivan sekaisin, mutta silti hallittu kaaos. Työkaverina on myös NeitsytN ja hänellä on taas niin järjestyksessä koko työpöytä, että ihan ahdistaa. (naurua)

        Varautunut olen uuden suhteen alussa se täytyy myöntää. En ole pelokas, mutta aikamoinen analysoija eli teen havantoja koko ajan uudesta ihmisestä jonka tapaan.


      • kaikki naiset
        miehet pettää kirjoitti:

        Ei ole merkistä kiinni:)

        pettää,jos aletaan yleistämään..


    • täti

      sama juttu kyllä minäkin olen ollut naimisissa 3 v nmieheni on neitsu ja vieläkään en ole varma hanesta nista ei koskaan saa selvä tunteista ne ovat hyvinkin osavat teskntellä tuneilla ja osavat valehdella usein jos on mahdolista ne helposti pettäkin suhdessa

    • vankaa tietoa

      Usko pois, ei näin moni voi olla väärässä neitsyen suhteen.

      Totuudet neitsymiehestä ovat todellakin todellisia totuuksia. Pelasta itsesi vielä kun voit! Jätä neitsytmies, etsi jotain parempaa, itsesi arvoista!

      • yksi monista

        kuinka moni on oikeassa? Missä muut ovat? Lopeta tuo vainoharhainen käytös.


    • samassa tilanteessa oleva

      Itselläni täysin samanlainen kokemus neitsyt miehestä. Hän on sellainen juupas- eipäs mies. Juupas vaiheessa osaa olla tosi rakastettava ja antaa itsestään tosi paljon mutta eipäs vaiheessa otetaan vähän pakkia tilanteeseen. Se on sanoisinko aika stressaavaa toiselle osapuolelle, kun ei tiedä mitä ajatella. Ja meistä naisista vielä monesti sanotaan, ettemme osaa päättää ;) Tsemppiä ja kärsivällisyyttä sinulle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8721
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2613
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2351
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1989
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1736
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1540
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1487
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1219
    Aihe