Olen tapaillut neitsyt miestä tässä hyvän tovin mutta jotenkin koko mies tuntuu kovin etäiseltä.. En ole siis edes varma nykyään että tykkääkö se minusta ollenkaan? Niin että te jotka seurustelette/ olette seurustellut neitsyt miehen kanssa. Tuntuiko teistä neitsyt mies etäiseltä jakun mun mielestä ennen ei ollut. Tuntuu että tää meidän suhde ei etene mitenkään.
neitsyt miehen kanssa seurustelleet
20
7078
Vastaukset
- ........
Itselläkin säätöä neitsytmiehen kanssa ja tuntuu, että minä olen aina se, joka ottaa yhteyttä, yms. Tuntuu ujolta ukolta, jonka kanssa kyllä tilanteet jumittaa :(
- herkkä kauris
Hän vain etenee rauhallisesti ja tunnustellen. Sinun pitää antaa neitsyelle aikaa jotta hän pystyy luottamaan sinuun jonka jälkeen hän uskaltaa edetä ja olla täysin oma itsensä.
Tuttu kaava, aluksi neitsyt mies on kimpussasi kuin hullu (sitä uuden hurmaa), sitten ottaa etäisyyttä kun tajuaa että asiasta on tulossa vakavaa ja kuin vähän kauempaa tarkkailee koko tilannetta. Sitten kun olet antanut neitsyt -miehen pohdiskella omia tuntemuksiaan asiaa kohtaan hän antaa sinulle enemmän kuin koskaan voisit toivoakaan.
Useat neitsyt -miehet pitävät "syvällisistä" ja pohdiskelevista keskusteluista, mikset ottaisi asiaa avoimesti esille ja kysyisi hänen mielipiteitään? Hänkin varmasti haluaa tietää mitä sinä odotat suhteelta. - 76hujTT
neitsyt on tollanen,tulee ja menee miten itselle passaa.mina taasen en paase eroon minu neitsyt ukosta.meidan suhde on sala suhde jonka haluan paattaa mutta ukko ei ota tosissaa,mika avuksi?Ajattele kahdesti ennen kuin alat neitsyen kanssa seurustelee. Monet pettaa usko minua
- miehet pettää
Ei ole merkistä kiinni:)
- kaikki merkit
miehet pettää kirjoitti:
Kyllä ja lisäisin vielä, että kaikki merkit runkkaa.
- juu totta on
kaikki merkit kirjoitti:
Kyllä ja lisäisin vielä, että kaikki merkit runkkaa.
mä ainakin runkkaan:D Ja miehet pettää..
- uteliaille^
juu totta on kirjoitti:
Kuka runkkaa? Sen saa selville yksinkertaisella testillä. Kun sanoo jollekin, että runkaajalle kasvaa karvoja kämmeneen, niin runkkaaja katsoo omaa kämmentään. Olen kokeillut ja testi toimii.
- juu totta on
juu totta on kirjoitti:
että käsi ei petä! HIH!
NeitsytN - sulla
uteliaille^ kirjoitti:
Kuka runkkaa? Sen saa selville yksinkertaisella testillä. Kun sanoo jollekin, että runkaajalle kasvaa karvoja kämmeneen, niin runkkaaja katsoo omaa kämmentään. Olen kokeillut ja testi toimii.
karvoja kämmenissä??
- uteliaille^
sulla kirjoitti:
karvoja kämmenissä??
Ei kerkiä kasvamaan, kun meno on niin vauhdikasta. Tätä ei kaikki tiedä.
- höpö:)
uteliaille^ kirjoitti:
Ei kerkiä kasvamaan, kun meno on niin vauhdikasta. Tätä ei kaikki tiedä.
nyt huijaat:D
- uteliaille^
höpö:) kirjoitti:
nyt huijaat:D
tuli liioiteltua vähän tai ehkä enemmän.... niin tai taisin jopa va---l-- ehdella. Antakee armoo!Luomulla mennään. Mutta onhan se r...nk kaus optiona..
Sitten sama käyttäen aggressiivisijamuotoa: v-ttu mikään ru nk kari. ; p) - minäkin!
uteliaille^ kirjoitti:
tuli liioiteltua vähän tai ehkä enemmän.... niin tai taisin jopa va---l-- ehdella. Antakee armoo!Luomulla mennään. Mutta onhan se r...nk kaus optiona..
Sitten sama käyttäen aggressiivisijamuotoa: v-ttu mikään ru nk kari. ; p)Tais karata tässä keskustelussa alkuperäinen aihekin:D Ootko muuten seurustellut NeitsytM tai naisen kanssa?? Mä en oo kummankaa kanssa:D:D Itse oon NeitsytN joten jotain kokemusta on Neitsyt Naisesta. HIH!
- uteliaille^
minäkin! kirjoitti:
Tais karata tässä keskustelussa alkuperäinen aihekin:D Ootko muuten seurustellut NeitsytM tai naisen kanssa?? Mä en oo kummankaa kanssa:D:D Itse oon NeitsytN joten jotain kokemusta on Neitsyt Naisesta. HIH!
No tuota että en itse asiassa ole tutustunut yhteenkään neitsytnaiseen jostain kummallisesta syystä. Olen 4x-neitsyt-m, mutta venus leijonassa, mikä helpottaa yhteyksiä "yhteistyökumppaneiden ja muiden sidosryhmien" kanssa. Merkurius neitsyessä syventää ja mielestäni vaan vakauttaa joutavista neitsytsekoiluista johtuvia värähtelyitä tässä monimutkaisessa ja ennalta-arvaamattomassa elämän viitekehyksessä. Hah haa.... Tuossa todiste neitsyydestäni.
Yhteistyökumppaneitani on löytynyt etupäässä maamerkeistä, joista kauris on ehdoton ykkönen. Mutta todellakaan ei ole ollut syvempää kontaktia neitsytnaiseen ja se on sääli. Toisaalta esimiehenäni oli taannoin neitsytnainen, joka vastasi muidenkin käsitystä sulkeutuneesta ja varauksellisesta ja myös pelokkaasta neitsytnaisesta. - venus Leijonassa:)
uteliaille^ kirjoitti:
No tuota että en itse asiassa ole tutustunut yhteenkään neitsytnaiseen jostain kummallisesta syystä. Olen 4x-neitsyt-m, mutta venus leijonassa, mikä helpottaa yhteyksiä "yhteistyökumppaneiden ja muiden sidosryhmien" kanssa. Merkurius neitsyessä syventää ja mielestäni vaan vakauttaa joutavista neitsytsekoiluista johtuvia värähtelyitä tässä monimutkaisessa ja ennalta-arvaamattomassa elämän viitekehyksessä. Hah haa.... Tuossa todiste neitsyydestäni.
Yhteistyökumppaneitani on löytynyt etupäässä maamerkeistä, joista kauris on ehdoton ykkönen. Mutta todellakaan ei ole ollut syvempää kontaktia neitsytnaiseen ja se on sääli. Toisaalta esimiehenäni oli taannoin neitsytnainen, joka vastasi muidenkin käsitystä sulkeutuneesta ja varauksellisesta ja myös pelokkaasta neitsytnaisesta.ja nousevassa merkissä olen Kauris:D En ole tosiaan mikään tyypillinen neitsyt. Esim. pikkutarkuudesta ei tietoakaa:) sitte siivoon kun jaksan:) Työpöytäkin on aivan sekaisin, mutta silti hallittu kaaos. Työkaverina on myös NeitsytN ja hänellä on taas niin järjestyksessä koko työpöytä, että ihan ahdistaa. (naurua)
Varautunut olen uuden suhteen alussa se täytyy myöntää. En ole pelokas, mutta aikamoinen analysoija eli teen havantoja koko ajan uudesta ihmisestä jonka tapaan. - kaikki naiset
miehet pettää kirjoitti:
pettää,jos aletaan yleistämään..
- täti
sama juttu kyllä minäkin olen ollut naimisissa 3 v nmieheni on neitsu ja vieläkään en ole varma hanesta nista ei koskaan saa selvä tunteista ne ovat hyvinkin osavat teskntellä tuneilla ja osavat valehdella usein jos on mahdolista ne helposti pettäkin suhdessa
- vankaa tietoa
Usko pois, ei näin moni voi olla väärässä neitsyen suhteen.
Totuudet neitsymiehestä ovat todellakin todellisia totuuksia. Pelasta itsesi vielä kun voit! Jätä neitsytmies, etsi jotain parempaa, itsesi arvoista!- yksi monista
kuinka moni on oikeassa? Missä muut ovat? Lopeta tuo vainoharhainen käytös.
- samassa tilanteessa oleva
Itselläni täysin samanlainen kokemus neitsyt miehestä. Hän on sellainen juupas- eipäs mies. Juupas vaiheessa osaa olla tosi rakastettava ja antaa itsestään tosi paljon mutta eipäs vaiheessa otetaan vähän pakkia tilanteeseen. Se on sanoisinko aika stressaavaa toiselle osapuolelle, kun ei tiedä mitä ajatella. Ja meistä naisista vielä monesti sanotaan, ettemme osaa päättää ;) Tsemppiä ja kärsivällisyyttä sinulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397810Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412009Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251940- 911653
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071040Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5979- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822