USA taaperon kera

mamma matkakuume

Onko kokemuksia New Yorkista/Floridasta 1-vuotiaan kanssa? Kyseessä olisi n 10 päivän "tee se itse loma" perheen kesken isä, äiti, neiti 14kk. Itse olen vahvasti raskaana (LA 15.9) mutta matkalle tekee vielä mieli. Syksyllä kun on kaksi alle 2v, ei päästä juuri mihinkään enää. Tyttäremme on kokenut matkustaja mutta matka matkalta enemmän haasteita lennon/viihtyvyyden suhteen. Neiti on sopeutuvaa sorttia mutta mutta...

Kokemuksia ja ehdotuksia missä kannattaisi käydä!?

2

620

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta onko

ja kun luet tuon niin näet että pääsee. Otat melkoisen riskin mutta oma on mukulasi ja tulevakin. Tee matka äkkiä sillä lentoeyhtiöt ei kesällä enää sinua koneeseen päästä. Nauttiiko noin pahasti raskaana enää matkailusta ja pitkistä lennoista. Eikö joku kylpyläloma olisi järkevämpi?Miten voi olla 1 vuotias kokenut matkailija? Olen itse 58 enkä ole kokenut vaikka 2 kertaa vuodessa käyn ulkomailla. Minun ehdotus ottä mieti vielä sillä matkassa ei ole mitään järkeä jos tämä ei ole provo?

http://keskustelu.suomi24.fi/matkailu_show.fcgi?category=104&conference=4500000000001824&posting=22000000035061569

• Samassa tilanteessa

Floridaan paloi halu muutama vuosi sitten, kun esikoinen oli just vuoden ikäinen. Samaan tapaan mentiin ilman pakettimatkaa. Itse olin myös vahvasti raskaana, muistaakseni jotain rv 30 tms. Ollaan matkailtu Miamissa useana syksynä, joten tuttua hommaa oli.

Esikoisen kannalta matka meni loistavasti! Lennot ja kaikki tosi hienosti, ainoa harmi oli aikaero, joka sekoitti pienen pään yli viikoksi.. Itse olin kyllä mahoineni melkoisen väsynyt, mutta selvisin silti vielä kotiinkin!

Omalta kannaltani oma väsymys oli reissussa raskainta, vaikkei tarkoituksella oikein mitään erikoista tehtykään. Esikoisen tahdissa mentiin, joten hänellä riitti hauskaa!

Luota vaan omaan oloosi ja käy lääkärin pakeilla kysymässä, mitä hän on matkasta mieltä. Näin saat mielenrauhan odotuksesta.

Lion Safari oli kiva lapsen kannalta, kun ajetaan autolla eläinlaumojen läpi, kuten Kolmårdenissa. Vesi- ja eläinjutut on aina olleet takuuvarma lapsille. Kaikki asiat, missä saa itse tehdä jotain, on kivoja lasten kanssa. Ehkei isompiin teemapuistoihin kannata vielä noin pikkuisen kanssa mennä, ovat kalliita ja jonot väsyttäviä.

Me molskittiin altaassa ja elettiin aika lunkisti lapsen päivärytmin mukaan, niin selvittiin ilman pahempia raivareita. Hauskaa matkaa, jos päätätte lähteä!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      238
      2709
    2. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      101
      1144
    3. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      122
      1098
    4. Oikea kaste on syntisten kaste

Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka
      Kaste
      58
      1005
    5. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      1002
    6. Upotuskaste on raamatullisin kaste

Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.
      Kaste
      717
      917
    7. Mitä toivoisit

Välillämme vai toivoisitko mitään näiden vuosien jälkeen?
      Ikävä
      63
      841
    8. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      41
      817
    9. Perussuomalaisten kansanedustajalta erittäin raju puheenvuoro eduskunnassa massamaahanmuuttoa vastaa

https://www.is.fi/politiikka/art-2000012019924.html Hyvä, että perussuomalaiset tuo Suomen kansalle tätä vihervasemmisto
      Maailman menoa
      238
      815
    10. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      127
      793
    Aihe