USA taaperon kera

mamma matkakuume

Onko kokemuksia New Yorkista/Floridasta 1-vuotiaan kanssa? Kyseessä olisi n 10 päivän "tee se itse loma" perheen kesken isä, äiti, neiti 14kk. Itse olen vahvasti raskaana (LA 15.9) mutta matkalle tekee vielä mieli. Syksyllä kun on kaksi alle 2v, ei päästä juuri mihinkään enää. Tyttäremme on kokenut matkustaja mutta matka matkalta enemmän haasteita lennon/viihtyvyyden suhteen. Neiti on sopeutuvaa sorttia mutta mutta...

Kokemuksia ja ehdotuksia missä kannattaisi käydä!?

2

562

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta onko

      ja kun luet tuon niin näet että pääsee. Otat melkoisen riskin mutta oma on mukulasi ja tulevakin. Tee matka äkkiä sillä lentoeyhtiöt ei kesällä enää sinua koneeseen päästä. Nauttiiko noin pahasti raskaana enää matkailusta ja pitkistä lennoista. Eikö joku kylpyläloma olisi järkevämpi?Miten voi olla 1 vuotias kokenut matkailija? Olen itse 58 enkä ole kokenut vaikka 2 kertaa vuodessa käyn ulkomailla. Minun ehdotus ottä mieti vielä sillä matkassa ei ole mitään järkeä jos tämä ei ole provo?

      http://keskustelu.suomi24.fi/matkailu_show.fcgi?category=104&conference=4500000000001824&posting=22000000035061569

    • Samassa tilanteessa

      Floridaan paloi halu muutama vuosi sitten, kun esikoinen oli just vuoden ikäinen. Samaan tapaan mentiin ilman pakettimatkaa. Itse olin myös vahvasti raskaana, muistaakseni jotain rv 30 tms. Ollaan matkailtu Miamissa useana syksynä, joten tuttua hommaa oli.

      Esikoisen kannalta matka meni loistavasti! Lennot ja kaikki tosi hienosti, ainoa harmi oli aikaero, joka sekoitti pienen pään yli viikoksi.. Itse olin kyllä mahoineni melkoisen väsynyt, mutta selvisin silti vielä kotiinkin!

      Omalta kannaltani oma väsymys oli reissussa raskainta, vaikkei tarkoituksella oikein mitään erikoista tehtykään. Esikoisen tahdissa mentiin, joten hänellä riitti hauskaa!

      Luota vaan omaan oloosi ja käy lääkärin pakeilla kysymässä, mitä hän on matkasta mieltä. Näin saat mielenrauhan odotuksesta.

      Lion Safari oli kiva lapsen kannalta, kun ajetaan autolla eläinlaumojen läpi, kuten Kolmårdenissa. Vesi- ja eläinjutut on aina olleet takuuvarma lapsille. Kaikki asiat, missä saa itse tehdä jotain, on kivoja lasten kanssa. Ehkei isompiin teemapuistoihin kannata vielä noin pikkuisen kanssa mennä, ovat kalliita ja jonot väsyttäviä.

      Me molskittiin altaassa ja elettiin aika lunkisti lapsen päivärytmin mukaan, niin selvittiin ilman pahempia raivareita. Hauskaa matkaa, jos päätätte lähteä!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1817
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1687
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1313
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1131
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      809
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      785
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      757
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      725
    10. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      702
    Aihe