heips. eli tietääkö kukaan onko keskiäänikaiutin sama asia kuin midbasso?
keskiääni
4
2792
Vastaukset
- Rane
aivan sama asia. Midbasso toistaa n.10Hz alemmas kuin keskiäänikaiutin.
- jeesus
copy - paste --->
Midbasso
keski ja ylä basso taajuuksia toistava kaiutin(50-200 herziä). Käytetään myös sanaa Midrange. Yleensä midbassot ovat kooltaan 5.25" - 8":n elementtejä. Midbasson avulla pyritään saamaan efekti jolloin ihmiskorva luulee bassojen tulevan edestä. Mikäli midbassot on sijoitettu kuuntelupisteen etupuolelle. - vain niitä keskiääniä
Diskantti on keskiäänikaiuttimen jälkeen ja bassokaiutin ennen keskiääntä. Edel. mainitulla järj.:llä ei n
- Anonyymi
Noh jooh, ei nyt ihan noinkaan, vaan tuohan riippuu hyvinkin paljon siitä, mitä elementtejä verrataan.
Yleisesti ottaen keskiäänialue ulottuu jostain 300hz: n paikkeilla 5000:n Hz paikkeille ja jotkin pienet keskiäänielementit ei kovin paljoa alle 300hz:n toista. Kun taas midbasso voi hyvinkin toistaa taajuusalueen jostain tyyliin 50-60hz:istä 5000:een Hz:iin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1689937- 725036
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1494792Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene234102Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.433822Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353683Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383568- 483263
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?443169- 492794