...Pukeutua huomiotaherättävästi? Tai siis olen menossa sukulaisen kesähäihin ja häävaatteeni on goottityylinen. Vyötärökorsettia ja skottihametta. Mielipiteitä kiitos. Haluaisin kuitenkin pukeutua tyylini mukaisesti ja tuntea oloani mukavaksi omissa vaatteissani.
Saako
2
504
Vastaukset
- tilanteen mukaan
Korsetti ja skottiruutuhame käsittääkseni käynee. Mutta.. Häihin pitää pukeutua juhlavasti, kokovalkoinen on vain morsiamen väri. häävieraan ei myöskään pidä viedä morsiamelta huomiota omalla pukeutumisellaan.
Sinun pitää nyt miettiä kokonaisuutta. Jos "kermakakkuvaatteet" eivät siis ole sinun juttusi, mutta juhlaporukka on kovin konservatiivistä, niin ei ole kiva, jos toisten juhlasta jää mieleen vain sinun vaatteesi. Joten käytä hyvää makua tässä kohtaa. Tarkista onko kutsussa mainittu mitään pukeutumisesta, jos on niin se pätee. Muuten häihin pukeudutaan "asiaan kuuluvalla kunnioituksella". Muuten myöskään koko musta ei ole sopiva vaatetus häihin, paitsi jos kaikki ovat siten saman henkisiä, ettei moni mummo pyörry.
Kun tutkit netistäkin pukeutumisohjeita, niin uskoisin että voit pukeutua sekä omaan tyyliisi sopivasti, näyttävästi että silti asian ja juhlan edellyttämällä arvokkuudella. ;)- vastauksesta.
No en usko että suku olisi kovinkaan yllättynyttä mitä minun vaatteisiini tulee, ovat aika rentoja. Sulhasen sukua en kyllä yhtään tunne, joten heistä en osaa sanoa mitää.
Kävin joo kattomassa pukeutumisetikettiä netissä ja sielläki oli tosiaan tuo "ei saa viedä huomiota pois juhlaparilta".
Ehkäpä vaan olen oma itseni ja toivon parasta.
Kiitos mielipiteestäsi ja neuvoista. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275303
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34667- 1491633
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551446Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141270- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211084viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.206977En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61913- 37839