Kysymys olisi siitä, kun mies laukeaa naisen emättimeen (ilman kondomia siis). Niin valuuko sperma vaan pois? Miten hoidatte jälkitilanteen? Onko teillä joku pyyhe vieressä johon pyyhitte vai millä tavalla?
En ole seksiä harrastanut vielä ilman kondomia, niin en voi tietää. ASIALLISET vastaukset ovat tervetulleita.
Sperman valuminen
20
2890
Vastaukset
- valuu
Niin, ei ne spermat pilluun jää vaan tulevat ulos. Meillä on tapana pitää nenäliinoja yöpöydällä ja sit kun mies vetää vehkeensä laukeemisen jälkeen pois niin nessua alle....sit pesulle ennen uutta toimitusta :-)
- Nimimerkki tai ei
Siis nestemäinen sperma kiinteytyy ja muuttuu uudelleen nestemäiseksi vasta jonkin ajan kuluttua. Aikamäärät joku tarkistakoon, mutta muistelen, että pesulle kannattaa mennä vasta noin puolen tunnin - tunnin kuluttua aktista... Eli ellei halua valua ;) niin sitten kondomi hoidokille.
- Valuu
Riippuu Spermasta,toisilla miehillä on hyvin lievää jolloin se valuu samantien ulos.Toisilla taas paksua ja erittäin tahmeaa,tällainen aine pysyy kauan sisällä ja valuu pitkällä aikavälillä,jopa seuraavana päivänä tulee limapallukoita ulos.
- Anonyymi
Tuntuuko sperman valuminen anaalista pois
- Anonyymi
Eipä se juuri miltään tunnu. Paitsi lakana, tai pöksyt kastuvat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä se juuri miltään tunnu. Paitsi lakana, tai pöksyt kastuvat.
Kiitos tiedosta ku minun sisälle ei ole ennen lauvettu
- Anonyymi
Tiedän ettei se minulta, mitä nyt pelkään on nämä ovat taudit? Sperma ... ejakuloi valumaan kaikkialla, miten olisi minä ja naiseni? Asiassa hoidetaan kulttuurin mukaan, käsipyyhkein? Ei tässä varauduta kokemuksin hoitumaan; vaan estymään kokonaan hoidettavalta ejakulaatiolta, ei ejakulaatiolle?
- Anonyymi
Harrastamme vaimolle kolmansia eli vieras panee. Itse tykkään mennä jälki liukkaille kun kaveri lähtee. Toisilla miehillä sperma tosi nestemäistä jolloin kun itse yhdyn tunnu liukasteelta. Taasen toisilla paksua kiinteetä paras liukaste kun kullini vaimon pillussa, tälläinen sperma valuu vielä seuraavanakin päivänä. T. M 57v
- Anonyymi
Kun meinasin harrastaa homo seksiä ja miten saa kaverini kiihottumaan siihen kun haluaisin että joku laukeaisi minun perseeseeni ja tietenkin voisin itse lauveta johonki ja sitten kaataa ne minun perseeseeni että pääsisin tuntemaan sen miltä se tuntuu kun se valuu
- Anonyymi
Olen top panisin ja laukeisisin suoleesi. M 60v
- Anonyymi
Valuuko kaikki spermat perseestä pois
- Anonyymi
Onko Oulun läheltä kukaan joka voisi lauveta minun perseeseen
- Anonyymi
Valuu niin kuin valkovuoto.
- Anonyymi
Okei miten saisin kaverin nussimaan mua
- Anonyymi
Tietenkin pillu pitää nuolla puhtaaksi😀
M66 Kuopio - Anonyymi
Mutta lähteekö anaalista kaikki spermat itsestään pois
- Anonyymi
Nuolisin kyllä pyllynkin puhtaaksi😀
M66 Kuopio
- Anonyymi
Joo mutta jos ei voi nuolla
- Anonyymi
Niin saisinko siihen vastauksen valuuko ne kaikki pois perseestä
- Anonyymi
Saisiko niitä vastauksia
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk662189Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921472Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621285Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll701268- 1151145
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901000- 69980
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72939Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍81880Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise11855