kawan 636 viritys apua!!!!!!!

airi

nyt tarvisin neuvoa et mitä on saatavana viritys osia kyseiseen pyörään kun ei viitis jäädä katselemaan maisemia!!!!!!!

15

1730

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei Taida kuulu tänne...

Niin siis tämä viesti ei kuulu kevytmoottoripyörä puolelle!!!!

• Juuso_

Eikös kaikki alle litraset ole kevareita? Niin mää ainakin olen luullut.

• voe ei
        Juuso_ kirjoitti:

Eikös kaikki alle litraset ole kevareita? Niin mää ainakin olen luullut.

Se jaottelu menee kuutioiden perusteella!! Vitun idiootti! Siis 125cc on kevytmoottoripyörä siitä isommat on moottoripyöriä. Ja mopot taas ovat 50-kuutioisia. Sillä ei ole mitää merkitystä moniko litranen se kone on!!!PÄSSIIIII!!

• Juuso__
        voe ei kirjoitti:

Se jaottelu menee kuutioiden perusteella!! Vitun idiootti! Siis 125cc on kevytmoottoripyörä siitä isommat on moottoripyöriä. Ja mopot taas ovat 50-kuutioisia. Sillä ei ole mitää merkitystä moniko litranen se kone on!!!PÄSSIIIII!!

Jaa jaottelu menee kuutioiden mukaan, mutta litroilla ei ole väliä? Hmm....mietitäänpäs vähäsen. Eikös 1 litra ole 1000 kuutiosenttimetriä. Ja 125 kuutiosenttimetriä ole siten 0,125 litraa eli 1,25 litraa?

JA jos tarkkoja ollaan, 125cc on jo moottoripyörä, alle 125cc on kevari...

Tämä oli semmoinen isojen poikien vitsi. Tyhmä sellainen. Ei tarvi alkaa huutamaan synnyinseutujaan ja vertailemaan viattomaan eläimeen. Se on eläimen aliarvioimista!

Käypäs poika se peruskoulu loppuun. Jopa ne fysiikantunnit! Ja eikun kasikymppistä läppistä siihen PV:seen.

Toivottaa: 1,199 LITRAA eli 1199 kuutiota raakaa VOIMAA.

• Juuso_
        Juuso__ kirjoitti:

Jaa jaottelu menee kuutioiden mukaan, mutta litroilla ei ole väliä? Hmm....mietitäänpäs vähäsen. Eikös 1 litra ole 1000 kuutiosenttimetriä. Ja 125 kuutiosenttimetriä ole siten 0,125 litraa eli 1,25 litraa?

Tämä oli semmoinen isojen poikien vitsi. Tyhmä sellainen. Ei tarvi alkaa huutamaan synnyinseutujaan ja vertailemaan viattomaan eläimeen. Se on eläimen aliarvioimista!

Käypäs poika se peruskoulu loppuun. Jopa ne fysiikantunnit! Ja eikun kasikymppistä läppistä siihen PV:seen.

Onneksi tuli taas oikoluettua ennen lähetystä..

Seuraava lause on aika paljon asiapitoisempi jos unohtaa tuon "eli 1,25 litraa" lopusta pois..

Hurlumlei

"Ja 125 kuutiosenttimetriä ole siten 0,125 litraa eli 1,25 litraa?"

• fefe
        Juuso_ kirjoitti:

Onneksi tuli taas oikoluettua ennen lähetystä..

Seuraava lause on aika paljon asiapitoisempi jos unohtaa tuon "eli 1,25 litraa" lopusta pois..

Hurlumlei

"Ja 125 kuutiosenttimetriä ole siten 0,125 litraa eli 1,25 litraa?"

Hairahduit aiheesta. Mua ei kiinnosta noi litrat ja kuutiot. Sanonpahan vaan että 600-kuutioinen kawasaki EI todellakaan ole KEVYTMOOTTORIPYÖRÄ! SE OLI MUN POINTTI ALUNPERIN AIVOVAURIO!!!!!! KOITA NY YMMÄRTÄÄ LEHMÄ ETTÄ TOI VIESTI EI EDELLEENKÄÄ KUULU KEVARI PUOLELLE!!! JA SE OLI MUN POINTTI ALUN ALKUJAAN JO ENNEN KUN SÄ ALOIT PÄTEMÄÄN!

• Juuso__
        fefe kirjoitti:

Hairahduit aiheesta. Mua ei kiinnosta noi litrat ja kuutiot. Sanonpahan vaan että 600-kuutioinen kawasaki EI todellakaan ole KEVYTMOOTTORIPYÖRÄ! SE OLI MUN POINTTI ALUNPERIN AIVOVAURIO!!!!!! KOITA NY YMMÄRTÄÄ LEHMÄ ETTÄ TOI VIESTI EI EDELLEENKÄÄ KUULU KEVARI PUOLELLE!!! JA SE OLI MUN POINTTI ALUN ALKUJAAN JO ENNEN KUN SÄ ALOIT PÄTEMÄÄN!

Opettele olemaan HUUTAMATTA. Opettele kirjoittamaan yhdyssanat oikein. Vai onko siellä amiksessa lainkaan äidinkieltä?
        Koita valmistua sieltä amiksesta ja hommata siihen Suzuki PV:seen se kasikymppinen pytty.

Ja sitten isona poikana voit tulla juttelemaan tänne moottoripyöristä. Tuskin koskaan tulet omistamaan sellaista....

• fefe
        Juuso__ kirjoitti:

Opettele olemaan HUUTAMATTA. Opettele kirjoittamaan yhdyssanat oikein. Vai onko siellä amiksessa lainkaan äidinkieltä?
        Koita valmistua sieltä amiksesta ja hommata siihen Suzuki PV:seen se kasikymppinen pytty.

Ja sitten isona poikana voit tulla juttelemaan tänne moottoripyöristä. Tuskin koskaan tulet omistamaan sellaista....

Sori, että tuotan sulle pettymyksen, mutta mulla on TM 125 punakilpi crossi ja autotallissa odottaa ensi kevättä Honda CBR 600, joka on kylläkin kuristettu 25kw:ksí, mutta talvella otan kurit pois.

• hehehe
        Juuso__ kirjoitti:

"JA jos tarkkoja ollaan, 125cc on jo moottoripyörä, alle 125cc on kevari... "
        Niin eli jos tarkkoja ollaan niin kevari on moottoripyörä. Minunkin rekisteriotteessani lukee "Ajoneuvotyyppi: Mootttoripyörä" Että jos haluat olla tarkka niin ole tarkka äläkä puhu paskaa...

• hiomavaunu
        hehehe kirjoitti:

Niin eli jos tarkkoja ollaan niin kevari on moottoripyörä. Minunkin rekisteriotteessani lukee "Ajoneuvotyyppi: Mootttoripyörä" Että jos haluat olla tarkka niin ole tarkka äläkä puhu paskaa...

toi on melkein sama ku sanoisit et "ei sun auto ole tuning-auto, koska sun rekkariotteessa ei lue 'tuning-auto' vaan 'henkilöauto'"

:)

• Juuso_
        hehehe kirjoitti:

Mulla lukee otteessani vain "MP", "Mootttoripyörä" ei lue missään.

En tiedä, miutä sinun otteessasi lukee, mutta nyt minä sanoin aivan sanatarkasti mitä minulla lukee. Eihän tuollaista "Mootttoripyörää" oikeasti ole? Ainakaan kolmella t:llä?

• Juuso
        hiomavaunu kirjoitti:

toi on melkein sama ku sanoisit et "ei sun auto ole tuning-auto, koska sun rekkariotteessa ei lue 'tuning-auto' vaan 'henkilöauto'"

:)

No ei kyllä minusta tuo taas ole yhtään sama asia... Siis tuon logiikan mukaan kevari ei ole moottoripyörä, joka se kuitenkin on.

• ili
        Juuso_ kirjoitti:

En tiedä, miutä sinun otteessasi lukee, mutta nyt minä sanoin aivan sanatarkasti mitä minulla lukee. Eihän tuollaista "Mootttoripyörää" oikeasti ole? Ainakaan kolmella t:llä?

Kyllä mootttoripyörä on! Kolmella kahvilla ja neljällä teellä. Kerran oli jopa seittemällä tuoremehulla!

• ApriliaRS
        Juuso_ kirjoitti:

... lukee nöin: "Ajoneuvoluokka : Moottoripyörä"
        En tiedä sit mikä ero meidän rekisteriotteissa on, että lukee erilailla. Taikka sit sulla ei oo edes mp:tä ja vedit koko paskan päästäs. Tai et jaksanu vaivaantua oikeesti kattomaan sitä rekisteriotetasi.

• lol
        hehehe kirjoitti:

PERKELE

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4108
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2921
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe