vyöruusu huulessa.

näin käy..

kun sairastaa vesirokon... tänään vasta diaknosoitiin vyöruusun aiheuttama virus minulle (huulessa).

ihmettelen sitä että tuo ruusu ei ole levinnyt minnekkään muualle. vain huuleen.. alkuun kuumottava , sitten kivulias, sen jälkeen pieniä rakkulannäköisiä muodostelmia, ekaksi luulin että minulla olisi huuliherpes, mutta ihotautilääkäri oli toista mieltä.


onko kohtalo tovereita.. ? vesirokko viruksen aiheuttama, mutta onko tässä vaaraa että tämä tartuu,, ?

10

5162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :) lkll

      nyt tais kaverilla mennä ruusut ja finnit sekaisin.. vyöruusu ei tiettävästi ole todettu tarttuvan huuleen... huuliherpekseltä kyllä vaikuttaa..

    • kulua

      Tulevaisuus näyttää, oliko se herpes vai vyöruusu. Jos joskus tulee uudelleen, se oli sittenkin herpes. Vyöruusu ei tule uudelleen. Jos sinulla on aikaisemmin ollut huuliherpes, herpes sinulla on nytkin, sanokoon lääkäri sitä tai tätä.

      • näin käy..

        on sanottu että vesirokkokaan ei tule kuin yhdesti, minulle se on tullut kaksi kertaa.. vyöruusukin voi ilmentyä useamman kerran...että näin..

        samanhan se on että kumpi tuo nyt sitten on. kummatkin kuitenkin parantuu, ja herpes ei ole tarttuvaa kuin aktiivisessa tilassa. joten sama se..

        kuitenkin herpes on yleisin viirus tartunta tauti ihmisellä.. joten eteenpäin sanoin mummo haudassa..


    • kulua

      Tulevaisuus näyttää, oliko se herpes vai vyöruusu. Jos joskus tulee uudelleen, se oli sittenkin herpes. Vyöruusu ei tule uudelleen. Jos sinulla on aikaisemmin ollut huuliherpes, herpes sinulla on nytkin, sanokoon lääkäri sitä tai tätä.

      • arvauskeskus

        Vyöruusu huulessa,hyvin harvinaista,onkohan arvauskeskuslääkärillä ollut lottopäivä.Useinmiten herpes,joka virittyy
        suihinoton yhteydessä,ja katoaa 4-5 pv kuluessa


      • lääkäriasema 666
        arvauskeskus kirjoitti:

        Vyöruusu huulessa,hyvin harvinaista,onkohan arvauskeskuslääkärillä ollut lottopäivä.Useinmiten herpes,joka virittyy
        suihinoton yhteydessä,ja katoaa 4-5 pv kuluessa

        sama se mitä nuolee.. niin se voi aktivoitua..
        yleisin näin keväällä on auringon valo. ja tressi..
        huuliherpes tarttuu jo yleisesti lapsena, joten seksielämän tultua peliin tämän vaivan useimmiten vasta huomaa..

        eli jos herpes on kyseessä niin vaiva on kuisallinen mutta tavallinen... eikä pilaa kenenkään elämää todellakaan.. eli huolet pois...


    • Anonyymi

      Kävin ,just eilen ihotautilääkärillä,ruusu huulissa.(ihotyyppi kuiva).Sain antibiootti kuurin2vko 2tablettia/Pv. Ja 1vko 1tabletti/pv. Ja rasvaa.

      • Anonyymi

        Paraniko näillä lääkkeillä


    • Anonyymi

      Vyöruusu voi tulla myös huuleen. Ja aina se ei ole vyömäinen. Minulla tuli ja huuli turposi, sen jälkeen samalta puolelta leuan alta ja turvotus alkoi nousemaan ns.hermoa pitkin ylöspäin. AB auttoi. Itse en ole koskaan sairastanut huuliherpestä ja nyt stressaavan elämäntilanteessa tullut viisi näppylää huulen alle, samalle puolelle, kuin aiempi vyöruusu. Kirvely on kova. Toivottavasti vain on herpes, eikä uusiutuva vyöruusu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 152
      4361
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      3960
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2681
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1891
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1757
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1649
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1551
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe