Synttäri juhlat

tytsy

Mä oon pitämässä 15v. synttäreitä mutta en keksi mitään ohjelmaa sinne. Eli olisko kenelläkään mitään ideoita mitä hauskoja leikkejä/ pelejä voisi olla nuorten synttäreillä??
Kiitos etukäteen jo vastauksista!

11

2577

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mirr

no hei, en nyt viestin perusteella tiiä haluatko rauhalliset mukabat synttärit vai kunnon bileet.
      mutta tässä olisi ideoita:

1.kutsu parhaat kaverisi jonnekkin syämään.

2. pidä teema bileet jonne on pukeutumis pakko.

3. grillibileet ulkona

• miumaumour

pullonpyöritystä, tanssikilpailu, leffa, piirrustuskilpailu, vesi-ilmapallo sotaa!! =)

• aasddd

tilastojen mukaan 15-vuotiaat juo nuorista eniten joten olisit suorastaan kummajainen jos et leiki kavereitten kaa ryyppykisaa!

• helsingistä, en juo

mulle on sama ongelma, täytän 13, ja en keksi mitää ohjelmaa ..

• kkkko

pullonpyöritys, venäläinen posti, paljo safkaa, juotavaa, musaa, keksi joku teema, pukeutumispakko ym

• yks vaa

Mitä ohjelmaa 11v synttäreille? On jo pullonpyöritystä ja musiikkia. Mutta muuta en keksi. Olisiko vinkkejä??Kiitos jo etukäteen.

• kinkku viipale

Sinä " yks vaa" Minulla on esimerkkejä: mm. Piilos,Hippa ja venäläinen posti

• tatataa

itekki täytän 15 enkä keksi mitää mitä järjestää, ideoita ?=)

• Maxmeri

Mullaki on synnttärit ja mää keksein sinne syömistä,lautapelien pelaamista,pakettirallia ja ulkona on kiva olla aarteenetsintää tai muuta aktiivista leikkiä

• perkailkaa kisskaloja :3

• QGC

Vetäkää perseet, pukekaa päivänsankari naiseksi ja sitokaa se tolppaan. Aluks pieksette paskat pihalle, sitte laitatte tynnyriin ja laskette hyppyrimäestä... Ja jos se vie sen jälkee näyttää poissaolevalta voitte heittää ratikan alle. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      320
      1388
    2. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      330
      1316
    3. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      106
      1102
    4. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      50
      998
    5. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      105
      981
    6. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      106
      930
    7. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      111
      792
    8. Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"

Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh
      Suomalaiset julkkikset
      22
      787
    9. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      70
      633
    10. Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"

Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh
      Suomalaiset julkkikset
      5
      627
    Aihe