Mä oon pitämässä 15v. synttäreitä mutta en keksi mitään ohjelmaa sinne. Eli olisko kenelläkään mitään ideoita mitä hauskoja leikkejä/ pelejä voisi olla nuorten synttäreillä??
Kiitos etukäteen jo vastauksista!
Synttäri juhlat
11
2510
Vastaukset
- mirr
no hei, en nyt viestin perusteella tiiä haluatko rauhalliset mukabat synttärit vai kunnon bileet.
mutta tässä olisi ideoita:
1.kutsu parhaat kaverisi jonnekkin syämään.
2. pidä teema bileet jonne on pukeutumis pakko.
3. grillibileet ulkona - miumaumour
pullonpyöritystä, tanssikilpailu, leffa, piirrustuskilpailu, vesi-ilmapallo sotaa!! =)
- aasddd
tilastojen mukaan 15-vuotiaat juo nuorista eniten joten olisit suorastaan kummajainen jos et leiki kavereitten kaa ryyppykisaa!
- helsingistä, en juo
mulle on sama ongelma, täytän 13, ja en keksi mitää ohjelmaa ..
- kkkko
pullonpyöritys, venäläinen posti, paljo safkaa, juotavaa, musaa, keksi joku teema, pukeutumispakko ym
- yks vaa
Mitä ohjelmaa 11v synttäreille? On jo pullonpyöritystä ja musiikkia. Mutta muuta en keksi. Olisiko vinkkejä??Kiitos jo etukäteen.
- kinkku viipale
Sinä " yks vaa" Minulla on esimerkkejä: mm. Piilos,Hippa ja venäläinen posti
- tatataa
itekki täytän 15 enkä keksi mitää mitä järjestää, ideoita ?=)
- Maxmeri
Mullaki on synnttärit ja mää keksein sinne syömistä,lautapelien pelaamista,pakettirallia ja ulkona on kiva olla aarteenetsintää tai muuta aktiivista leikkiä
perkailkaa kisskaloja :3
- QGC
Vetäkää perseet, pukekaa päivänsankari naiseksi ja sitokaa se tolppaan. Aluks pieksette paskat pihalle, sitte laitatte tynnyriin ja laskette hyppyrimäestä... Ja jos se vie sen jälkee näyttää poissaolevalta voitte heittää ratikan alle. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 315753
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus135175- 1972449
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1661820Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan801813Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike361509En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761457Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141395viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2241234- 941205