vai mitä että kaneja ei saa uittaa..mun yks ei-kaveri kerto kuinka ihanaa sil oli ollu sen akniensa kanssa ku se uitti niitä ja se kerto että yks niist kaneist meni pohjaan asti ja se huomas sen ja nosti ylös..se kuoli!se on aika v***n pässi muija!!
tää ois tämmönen...?
7
314
Vastaukset
- Vihanen hukuttavalle pässille!
Kauheta!!!
On totta että kaneja ei tarvi uittaa!!! pesu vaan siinä tapauksessa, jos on likanen ripulista!! Ei muuten!!
Luuliko se pässi et se kani on kala???
Tosi reipasta"!! Hukuttaa kaninsa!!
Toivottavasti se ees oli pahoillaan siitä!!
Se on valitettavaa, et tollaset kaikkitietävät kuten pässi ostavat kaneja!"!!!!!!!!!!=(=(=(=(=(=(=(=(=(=(=(=(=(=(=(=(=(#¤##=(&R&%&/(- sasu
sillä "pässillä" ei muutenkaan oikein välähä aina...se yrittää tääl pikkukylässä ulkoiluttaa/hoitaa kaikkien eläimiä mutta kun tää on tämmönen pikkukylä kaikki tuntee sen eikä anna sen koskeekkaan eläimiinsä...tää on totta!!!
- Älytöntä
Kuules Sasu, luuletko että tilannetta auttaa kun tulet tänne "keskustelemaan" asiasta?? Eikö kuitenkin kannattaisi mennä sanomaan tälle henkilölle suoraan eikä puhua p***aa selän takana?? Ja sen sijaan että arvostelet toisten eläinten hoitoa niin keskittyisit vaan hoitamaan omia elukoitas. Eläinrääkkäyksestä pitää ilmoittaa viranomaisille, ei tällaiselle keskustelupalstalle!!!!!
- pettynyt
..sitä keskustella...niinhän täällä tehään..mitä se sulle kuuluu???ehkä mä oon jo haukkunu sitä..ja tehny mitä voin...se asia ei kuulu sulle...
- Järjen ääni
pettynyt kirjoitti:
..sitä keskustella...niinhän täällä tehään..mitä se sulle kuuluu???ehkä mä oon jo haukkunu sitä..ja tehny mitä voin...se asia ei kuulu sulle...
Juu saahan mun puolesta asiasta KESKUSTELLA, mutta tuskin tämäkään mikään juorupalsta on vai kuinka?? Ja yhtälailla: mitä se asia sulle kuuluu?? Ole onnellinen etteivät ole sun elukoitas ja pidä huoli omista asioista. Jos joku on niin tyhmä ettei osaa eläimiä hoitaa niin omapahan on häpeensä. Tuskin sun sitä tarvitsee murehtia varsinkin jos olet jo "kaikkes" tehny. Itse ilmottaisin kuitenkin ko.henkilöstä viranomaisille -näin saataisiin estettyä mahdolliset muut turhat kuolemat.
- Venla 90
Eiks se muija tosissaan tiedä et
kanit ei oo mitää mestari uimareita?
Itelläni on kaks kanii ja oon nähny
et ne pesee ite ittesä!- mä taas
sille ei tosiaan kannata antaa mitään eläimiä hoitoon...se on eläinrääkkääjä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su19112872- 826255
- 1175819
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495532Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene234442- 924340
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434322Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla424241Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko334198Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?483747