Mitäs mieltä ootte..??

Outo, mutta suhtkoht onnell...

Moi!
Mitäs mieltä te ootte horoskooppien
paikkaansa pitävyydestä??
Itselläni ne ovat ainakin yleensä olleet oikeassa..
Haluaisin myös tietää mitä mieltä te olette, onko härkä "huono" antamaan anteeksi??

8

777

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taurus

Uskoisin, että härkä antaa kyllä anteeksi, mutta unohtaminen onkin sitten jo eri asia. Valitettavasti näin on härkänä todettava.
      Muuten kyllä jos on päässyt härän ystäväksi tarkoittaa se, että on "keisarin ystävä"

• härkäforever

"vuosikymmeniä" härkänä eläneenä, olen täysin samaa mieltä. Härän "viholliseksi" on helpompi päästä, kuin todelliseksi ystäväksi. Loukattua härkää on vaikea lepyttää ja muisti on todella pitkä...
        Hitautta vai jääräpäisyyttä? Mutta itse ainakin "tutkailen" ihmisten luotettavuutta ennenkuin päästän ketään lähelle. Ja tähän tutkailuun voi todella mennä aikaa...
        Ainahan ystävien laatu korvaa niiden määrän!

• Yks Härkä vaa

Heips! Mitä ite kiinnostunneena eri tähtimerkkejä sivusta seuraan, niin aika paljo löytää horoskooppikirjojen mukasia piirteitä. Tietenkin jokkainen on yksilö ja voi olla niinki, että ihmiset, joita tosissaa kiinnostaa kaikki nää horoskooppijutskat löytää helpommin samoja asioita, mitä ne jotka ei ollenkaan seuraa. Mutta vastaus on että ylleisimmiten paikkasa pittää. Härkänä en tiiä, oonko "huono" antaa anteeksi, mutta jos sitä joku aiosti haluaa, niin sitte minäki voin hyvillä mielin unohtaa ja antaa anteeksi. Mutta jos anteeksipyyntö ei tuu syämestä, nii sitte alkaa jo vähä eppäilyttää. Mielipahan saattaa kyllä muistaa, mutta jos siitä pääsee yli, niin hyvä on. Että miettikää sitä...

• jennyferi

Mä ono antanu varmaan miiiiiiljoona kertaa anteeksi!

• Outo, mutta..

Mutta oletko sinä antanut anteeksi "oikeesti"
        (siis sillain, että olet tarkoittanut sitä)

• Härkimys

Itse annan kyllä anteeksi melko helposti jos katson että tilanne ei ollut kovinkaan vakava. Mutta, jos joutuu antamaan anteeksi samalle henkilölle monta kertaa niin tavallaan ne kerrat kerääntyy yhteen jolloin saattaa tulla hetki että kuppi on täyttynyt ja anteeksi ei tipu.

Jos oikein verisesti loukataan niin henk. koht. en sitä unohda ja olen kovastikin kostonhimoinen. Eli maksettava on takaisin, tapahtui se maksu sitten vuosienkin päästä...

Katselin tuolta, astro.comista että nouseva merkki minulla olisi leijona, ja siihen kun lisätään kiinalainen horoskooppi lohikäärme niin tiedä tässä minnepäin välillä hyrrää :)

• Härkimys

Eli minun härkämäisestä luonteesta on yksi lause, suvaitseva hallitsija. Toisaalta, koko ystäväpiirini ja pitkäaikaiset ystäväni ovat "hallitsijoita" Eli jos tuntuu ettei halua elämältään juuri mitään niin ei kannata mennä härän sarvien lähelle.

• härkis

Joo... Olen härkä. Olen tavallaan huono antamaan anteeksi. Mutta olen kyllä samaa mieltä parin muun vastaajan kanssa siinä, että kyse on pikemminkin siitä, etten unohda. Mutta kai siihen sitten liittyy jotain sellaista, ettei aivan täysin ole antanut anteeksi, jos kerran on niin vaikea unohtaa loukkauksia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      107
      6902
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      91
      5125
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      112
      3376
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3272
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      31
      2419
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1766
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1411
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1362
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1266
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      1034
    Aihe