t-paidan kaava?

mistä löytyy

Mistä löytäisin ihan perus t-paidan kaavan? Olen etsinyt koko illan, enkä ole löytänyt mitään..

kiitos jo etukäteen!

7

5160

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sanat

Kunnollista tavallista t-paitaa ei löydy mistään nykyisin. Olen käyttänyt ikivanhaa lehteä Suuri Käsityökerho 1987/5: koko perheen kaulus- t-paidat.
      Kaavoissa on kaulus, mutta olen aina tehnyt paidat ilman kaulusta.

• niissä

käyttämissäsi 'ikivanhoissa' kaavoissa on?

T-paidan kaavoja on ollut useamminkin Suuressa käsityölehdessä, en nyt tähän hätään muista missä numeroissa, mutta touko-kesäkuun numeroista niitä kannattaa etsiä. Ja sitten on Ottobre, jossa on ollut t-paidan kaavoja. Ja kannattaa selata myös Joka tyypin kaavakirja.
      Jos netistä etsit, niin sieltä ei taida juurikaan tällaisia kaavoja löytää, joten ehdotan, että menet kirjastoon selailemaan lehtiä ja kirjoja.
      Tavallinen t-paita on niin yksinkertainen malliltaan, että siitäkin saa tehtyä kaavat helposti. Vanhan paidan, jos raaskii, voi leikata paloiksi ja piirtää kaavat.

• liirun laarun

Itse olen tehnyt niin, että en ole purkanut vanhaa paitaa, vaan ihan vain piirtänyt sen mukaan kaavat. helppoja ne on tehdä..toisaalta, jossakin saattaa olla vaikeat hihat.

• dgadgdahg

Minulla on yksi ostolainen t-paitahuppari, jossa on mitoitus minulle aivan nappiin. Jossain vaiheessa puran sen ja otan siitä kaavat. En ole vielä raaskinnut, vaikka se on jo vanha, mutta kuitenkin edelleen ehjä.
      Leikkaan vaan kappaleet irti ja käytän niitä kaavana. Leikatessa sitten lisään vain saumanvarat. No, voi olla että joutuu kaavaa hieman muokkaamaan, kun nuo trikoot käytössä hieman saattavat paikoin venähtää.

• Roosa-Jakki

tehtiin joskus koulussa

• coolstory

kiva juttu roosa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      120
      2238
    2. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
      Maailman menoa
      418
      2140
    3. Sinun ja kaipaamasi törmääminen

Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?
      Ikävä
      97
      1176
    4. Ammuskelua Eliaksenkadulla

Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?
      Tornio ja Haaparanta
      13
      958
    5. Olen pahoillani jos kärsit.

Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.
      Ikävä
      34
      780
    6. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      44
      774
    7. Ymmärrätköhän nainen

Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi
      Ikävä
      109
      756
    8. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      14
      740
    9. Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus

Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte
      Sinkut
      166
      706
    10. Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan

Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti
      Työn hakeminen
      32
      669
    Aihe