Mistä löytäisin ihan perus t-paidan kaavan? Olen etsinyt koko illan, enkä ole löytänyt mitään..
kiitos jo etukäteen!
t-paidan kaava?
7
5146
Vastaukset
- Sanat
Kunnollista tavallista t-paitaa ei löydy mistään nykyisin. Olen käyttänyt ikivanhaa lehteä Suuri Käsityökerho 1987/5: koko perheen kaulus- t-paidat.
Kaavoissa on kaulus, mutta olen aina tehnyt paidat ilman kaulusta.- niissä
käyttämissäsi 'ikivanhoissa' kaavoissa on?
T-paidan kaavoja on ollut useamminkin Suuressa käsityölehdessä, en nyt tähän hätään muista missä numeroissa, mutta touko-kesäkuun numeroista niitä kannattaa etsiä. Ja sitten on Ottobre, jossa on ollut t-paidan kaavoja. Ja kannattaa selata myös Joka tyypin kaavakirja.
Jos netistä etsit, niin sieltä ei taida juurikaan tällaisia kaavoja löytää, joten ehdotan, että menet kirjastoon selailemaan lehtiä ja kirjoja.
Tavallinen t-paita on niin yksinkertainen malliltaan, että siitäkin saa tehtyä kaavat helposti. Vanhan paidan, jos raaskii, voi leikata paloiksi ja piirtää kaavat.- liirun laarun
Itse olen tehnyt niin, että en ole purkanut vanhaa paitaa, vaan ihan vain piirtänyt sen mukaan kaavat. helppoja ne on tehdä..toisaalta, jossakin saattaa olla vaikeat hihat.
- dgadgdahg
Minulla on yksi ostolainen t-paitahuppari, jossa on mitoitus minulle aivan nappiin. Jossain vaiheessa puran sen ja otan siitä kaavat. En ole vielä raaskinnut, vaikka se on jo vanha, mutta kuitenkin edelleen ehjä.
Leikkaan vaan kappaleet irti ja käytän niitä kaavana. Leikatessa sitten lisään vain saumanvarat. No, voi olla että joutuu kaavaa hieman muokkaamaan, kun nuo trikoot käytössä hieman saattavat paikoin venähtää. - Roosa-Jakki
tehtiin joskus koulussa
- coolstory
kiva juttu roosa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773174
- 492400
- 322107
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812102- 1371879
- 311745
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313291701Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne91546Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51260Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61234