Onko hyvä merkki?

jäbä

Oon ihastunu yhteen tyttöön ja se "vilkuilee" mua ja hymyilee aina kun tuun sitä vastaan niin että onko toi hyvä merkki? Et voisko olla kiinnostunut musta?

6

597

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gepartti

jeps se on tosi hyvä merkki!
      puhu sille jotaki, olkaa vispiläkauppaa keskenänne!

• jooh

joo kyl toi voi olla hyvä merkki! Ite käyttäydyn just tollee. Ota siihen jotenki yhteyttä niin saata selville!

• kundi

tee jotain asian eteen. älä jätä asioiden edetä omalla painollaan niinku mä tein. ihastuin ja lopulta rakastuin siihen tyttöön täysin, kävi sit ilmi et se ei tunne mua kohtaan mitään. vaikka henkisesti vahva ihminen olenkin, se syö miestä rutosti kun näkee ihastuksen sekoilemas myöhemmin hyvän kaverin kaa.. sitä vaan pysähtyy sit ajattelemaan et miks en minä, toisaalt kans miettii et miks mulle kävi just niin et ihastuin siihen.

• angel^

Anna mennä vaan! on aika toden näköstä, että tyttö on kusessa suhun. ite oon kans kuses yhteen jätkään, vilkuilen sitä koko ajan, hymyilen sille jne. oon ite vaa niin hirveen ujo, etten oo voionnu mennä jutteleen.... sillä on mun numero (ja mulla sen) oon kerran tekstan sille ja vaan pytääkseni anteex kaverin sähläilyy...
      voisit ainaskii kertoo sille tytölle, että oot kiinnostunu siitä.... lähetä esim. tekstari tai mee ihan vaan jutteleen....

• Tyttö -88

No ihan varmasti se on kiinnostunu susta!! Tee jotain ja nopeesti, ettet menetä sitä! Mee vaikka juttelemaan joskus tai jos ei oo pokkaa ni sit soita tai tekstaa tai jotai... Mut älä odota liian pitkään! Tsemppiä!! =)

• jäbä

Kiitti vastauksista sitten täytyy kerätä rohkeutta et on pokkaa mennä puhuun sille=)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4108
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe