Oon ihastunu yhteen tyttöön ja se "vilkuilee" mua ja hymyilee aina kun tuun sitä vastaan niin että onko toi hyvä merkki? Et voisko olla kiinnostunut musta?
Onko hyvä merkki?
6
597
Vastaukset
- gepartti
jeps se on tosi hyvä merkki!
puhu sille jotaki, olkaa vispiläkauppaa keskenänne! - jooh
joo kyl toi voi olla hyvä merkki! Ite käyttäydyn just tollee. Ota siihen jotenki yhteyttä niin saata selville!
- kundi
tee jotain asian eteen. älä jätä asioiden edetä omalla painollaan niinku mä tein. ihastuin ja lopulta rakastuin siihen tyttöön täysin, kävi sit ilmi et se ei tunne mua kohtaan mitään. vaikka henkisesti vahva ihminen olenkin, se syö miestä rutosti kun näkee ihastuksen sekoilemas myöhemmin hyvän kaverin kaa.. sitä vaan pysähtyy sit ajattelemaan et miks en minä, toisaalt kans miettii et miks mulle kävi just niin et ihastuin siihen.
- angel^
Anna mennä vaan! on aika toden näköstä, että tyttö on kusessa suhun. ite oon kans kuses yhteen jätkään, vilkuilen sitä koko ajan, hymyilen sille jne. oon ite vaa niin hirveen ujo, etten oo voionnu mennä jutteleen.... sillä on mun numero (ja mulla sen) oon kerran tekstan sille ja vaan pytääkseni anteex kaverin sähläilyy...
voisit ainaskii kertoo sille tytölle, että oot kiinnostunu siitä.... lähetä esim. tekstari tai mee ihan vaan jutteleen.... - Tyttö -88
No ihan varmasti se on kiinnostunu susta!! Tee jotain ja nopeesti, ettet menetä sitä! Mee vaikka juttelemaan joskus tai jos ei oo pokkaa ni sit soita tai tekstaa tai jotai... Mut älä odota liian pitkään! Tsemppiä!! =)
- jäbä
Kiitti vastauksista sitten täytyy kerätä rohkeutta et on pokkaa mennä puhuun sille=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760