Mulla on aina niin tylsää että tylsenpää ei voi olla... täällä ei ole mitään tapahtumia ei siis mitään. Korkeintaan voin maata sängyllä, olla tietokoneella, katsella telkkaria...tylsyys aiheuttaa masennusta ja menetän kiinnostukseni eri asioihin. Tylsyyttä tylsyyttä ja tylsyyttä hohhoijaa....zzzzzzzzzz
Tylsistyminen...
3
299
Vastaukset
- miukumauku
Kylläpä kuulostaa tutulta. Onneksi mulla on sentään koira, jonka kans käydä ulkona, muuten en varmaan poistuis asunnosta ollenkaan. No mulla alkaa koulu maanantaina joten luulen että tää pian helpottaa, vaikka olenkin juuri muuttanut uuteen kaupunkiin, kauas pois ah niin ihanasta Etelä-Suomesta. Ei muuta kun keksit itelles jotain kivaa puuhailua, uus harrastus tai jotain. Tsemppiä = )
- Jooseppi
Teeveetä ei kannata toljottaa - siinä tylsistyy entisestään. Katso valikoiden merkkaamalla ohjelmalehteen mitä katsot. Käypäs kävelemässä tai polkemassa. Jos et ennestäänkirjoja lue, ala lukee niitä. Opettele pelaamaan shakkia niin voit netissäkin pelata joskin se voi viedä mennessään. Ala ratkoa kuvaristikoita. Nouse ennenkuin on liian myöhäistä. Jokaisen pitää pitää huolta itsestään! On myös pilvinpimein kaikenlaisia oppaita yleensä hyllyssä "elämäntaito" mutta ei niitä tartte orjallisesti noudattaa ja sopii lukee kriittisestikin.Ylös nyt vaan sieltä sängystä.
- tylsimys
Tuttu tunne on myös mullakin.Minunkaan elämässä ei tapahdu juuri mitään erikoista,vaikka muuten ovat asiat ihan okei.Masennus ei ole ihan vieras asia,joten poden välillä mielen synkkyydestä.En ole minäkään oikein innostunut mistään ja kaikki tuntuu välillä ihan yhdentekevältä.Itsetunto ja motivaatio ovat melkein pohjalukemissa.Onneksi on niin ihanan ymmärtäväinen poikaystävä,joka jaksaa kuunnella murheitani ja tuuppii minua tylsimystä vähän eteenpäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h583611- 413486
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062801Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462536Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151629- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211409Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307- 1801251