msm & hainrusto, vihersimpukka, inkivääri

kipuileva nuori nainen

Hei!

Olnoin viikon syönyt näitä yhdessä. Onko kellään kokemusta pitkäaikaisesta käytöstä. Minulla lihas ja nivelkipuja. Selkä huonossa jamassa. Vasta alussa siis ollaan, mutta toivon apua.

11

5245

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokeillut kansanparantajaa?

      Olen käynyt selän ja lonkan takia vuosia lääkärillä - kortisonipiikkejä. Apua sain vihdoinkin kansanparantajalta jonka luona käyn noin 4 kertaa vuodessa sekä voimistelen hänen antamien ohjeiden mukaan. (Yritän ainakin silloin tällöin)

    • avun saanut

      Et sää millään pillereillä itteäs parempaan kuntoon saa.

      Sun pitää hoitaa itseäsi.

      Tässä vaihtoehtoja koulutetuista manipulaatiohoitajista.

      Kannattaa ottaa huomioon, jotta osa on lisäksi fysioterapeutti ja näinollen heidän hoidoistaan saa KELA-korvauksen, joka tosin ei paljoa ole.

      http://www.kiropraktikkoliitto.fi/

      http://www.omt.org/cgi-bin/index.php

      http://www.osteopatia.fi/

      http://www.naprapaatti.info/index.php?sivu=3


      Täällä lisätietoa vaihtoehtohoidoista ja elintärkeä oma liikunta ja venyttely.

      http://www.lkl.fi/index.php?page=1005

      http://www.tuuli.net/kunto-ohjelmat/venyttely.htm

      Manipulaatiohoitoja on tehty jo tuhansia vuosia.


      Hieronta

      Klassinen hieronta kuuluu olennaisena osana suomalaiseen terveydenhoidon kulttuuriin. Tarpeesta ja tavoitteesta riippuen hierontamenetelmiä on useita.

      Klassinen hieronta on perinteistä pehmytosakäsittelyä lihaskireyksien ja
      – jännitysten laukaisemiseksi. Muokkaamalla lihasta erilaisin ottein aineenvaihdunta tehostuu ja kipu lievittyy, ihon joustavuus paranee ja kudoksen uusiutuminen tehostuu. Hierontaa voidaan käyttää ennaltaehkäisemään vaivoja.

      Mobilisoivalla hieronnalla käsittely kohdistetaan nivelen tai nikaman ympäristökudoksiin liikkuvuuden lisäämiseksi.

      Makea kipu on sallittua, mutta tuskaiset tuntemukset eivät edistä elimistön parantavia prosesseja. Siksi on tärkeää, että kerrot tuntemuksistasi hoitajalle.
      rentouttaa
      lievittää lihasjännityksiä ja särkyjä
      parantaa nivelten liikkuvuutta
      nopeuttaa paranemista
      auttaa liikkujan lihashuollossa

      http://www.mmkuntotalo.com/index.html?n=1010

    • elliivoo

      Minä olen joskus aikoinaan kokeillut hainrustot ja vihersimpukat, arthrylit ja clugadolit, pistoksina hyalcanit, sekä tietysti jatkuvassa käytössä ollut burana 600. Nyt olen pari viikkoa ottanut emesem-nimistä luontaislääkettä joka on 100% MSM:ää. Kivut ovat helpottaneet selvästi. En ole viikkoon ottanut yhtään buranaa ja varsinkin leposärky polvissa on helpottanut huomattavasti. Olen ihan ihmeissäni koska en uskonut mistään purkista apua löytyvän.

      • Kerro lisää?

        Kaveri vakavasti sairas, hoitoa ei suomesta löydy, valtavat kivut, vaihtoehtohoidot kai enää ainoa mhdollisuus...
        Mitä syöt, milloin ,miten , kuinka paljon, mistä lisätietoa, onko auttanut, missä ajassa????????


      • elliivoo
        Kerro lisää? kirjoitti:

        Kaveri vakavasti sairas, hoitoa ei suomesta löydy, valtavat kivut, vaihtoehtohoidot kai enää ainoa mhdollisuus...
        Mitä syöt, milloin ,miten , kuinka paljon, mistä lisätietoa, onko auttanut, missä ajassa????????

        emesem-niminen MSM valmiste luontaistuotekaupasta. Olen ottanut kaksi kapselia aamulla tyhjään vatsaan. Ei muuta. Nyt on jo kuukausi mennyt näin enkä ole edelleenkään tarvinnut yhtään buranaa. Leposäryt polvista ja lonkasta on hävinneet kokonaan. Pystyn liikkumaan paremmin kuin pitkään aikaan. Polvissa on nivelrikko, toisessa tosi paha. Lonkassa myös ilmeisesti koska se on ollut kipeä monta vuotta. Mikään ei ole aikaisemmin auttanut tähän vaivaan.


      • MSM...
        elliivoo kirjoitti:

        emesem-niminen MSM valmiste luontaistuotekaupasta. Olen ottanut kaksi kapselia aamulla tyhjään vatsaan. Ei muuta. Nyt on jo kuukausi mennyt näin enkä ole edelleenkään tarvinnut yhtään buranaa. Leposäryt polvista ja lonkasta on hävinneet kokonaan. Pystyn liikkumaan paremmin kuin pitkään aikaan. Polvissa on nivelrikko, toisessa tosi paha. Lonkassa myös ilmeisesti koska se on ollut kipeä monta vuotta. Mikään ei ole aikaisemmin auttanut tähän vaivaan.

        MSM rikiä saa jauheena ja huomattavasti halvemmalla kuin kapseleissa.

        tässä yksi vaihtoehto

        http://www.finnmsm.fi/


      • elliivoo
        MSM... kirjoitti:

        MSM rikiä saa jauheena ja huomattavasti halvemmalla kuin kapseleissa.

        tässä yksi vaihtoehto

        http://www.finnmsm.fi/

        Ostin siksi nyt näitä kapseleita kun olivat tarjouksessa luontaistuotekaupassa. 80 kpl:n purkit ainoastaan 7,50 e. Kun otan kaksi päivässä ne riittävät minulla 40 päivää. Kävin hakemassa kaksi purkkia lisää ja varmaan ensi viikolla vielä ostan pari purkkia. Olen tutustunut finnmsm: n hintoihin ja ne tulevat kalliimmaksi kuin tämä.


      • MSM....
        elliivoo kirjoitti:

        Ostin siksi nyt näitä kapseleita kun olivat tarjouksessa luontaistuotekaupassa. 80 kpl:n purkit ainoastaan 7,50 e. Kun otan kaksi päivässä ne riittävät minulla 40 päivää. Kävin hakemassa kaksi purkkia lisää ja varmaan ensi viikolla vielä ostan pari purkkia. Olen tutustunut finnmsm: n hintoihin ja ne tulevat kalliimmaksi kuin tämä.

        Mistä kaupasta ostit?

        Tuskin asutaan samalla paikkakunnalla, mutta jos on ketjuliike, niin voipi löytyä minun kotikaupungistani.

        Se jauhe on muuten ihan järkyn makuista.


      • elliivoo
        MSM.... kirjoitti:

        Mistä kaupasta ostit?

        Tuskin asutaan samalla paikkakunnalla, mutta jos on ketjuliike, niin voipi löytyä minun kotikaupungistani.

        Se jauhe on muuten ihan järkyn makuista.

        Mikkelin Päivänpaisteesta ostin. Aion vielä huomenna käydä vähän lisää hakemas.


    • kokeilla...

      Noissa tuotteissa yleensä kestää muutaman viikon ennen kuin vaikutus alkaa. Lisäksi eri tuotteissa on eroja. Jotkut ovat kertoneet että esim Tolosen nivelamin toimisi paremmin kuin halvemmat kopiotuotteet.
      Vihersimpukka sisältää glugosamiinia, joka tutkitusti auttaa ésim nivelrikkoon. Lääkäritkin määräävät ja pistävät glogosamiinia sisältäviä lääkkeitä.
      Olen sitä mieltä että sinun kannattaisi vaihtaa joint2 nimiseen tuotteeseen.Itse käytän sitä. Siinä on msm:ää 450mg, hainrustouutetta 1200mg, glugosamiinia 1200mg ja lisäksi 1000mg sitruunaverbenauutetta päivittäisessä annoksessa. Luulen että se on huomattavasti vahvempi kuin tuo sinun nyt käyttämäsi. Esimerkiksi zinaxin kapseleissa on vain 300mg hainrustoa.

    • jamppo64

      kyllä kyseisellä tuotteella on vaikutusta itselläni on 3cm syvä rusto repeämä polvessa kävin aikanaan kahdella eri ortobedillä ja vastaus oli ei voi korjata vaivaa kuulemma loppu iän söin tuotteita ekalla kuurilla ei mitään vaikutusta kuukauden väli ja uus kuuri muutaman päivän päästa alkoi kuumottaa polvea kivut hävisivät kokonaan siitä on nyt noin 10 vuotta eli oli apua ortobedien mukaan eivät muka usko että se johtui siitä mutta itsekkään en uskoisi jos en oisi kokeillut siinä oli myös merilevää sekä nokkosta jamppo64

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 137
      3888
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      108
      3542
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      19
      2513
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1599
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1575
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1481
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      87
      1458
    Aihe