NAISPUOLISET kertokaa näistä hahmoista mielipiteenne:
1. Sgual
2. Zell
3. Seifer
4. Irvine
5. Laguna
MIESPUOLISET kertokaa te näistä:
1. Rinoa
2. Selphie
3. Quistis
ESIM:
A. Mikä kenessäkin ärsyttää ja mikä mielyttää.
B. Jos ne ei ois vaan pelihahmoi, kenet ottaisit mieheksesi/naiseksi ja miksi.
C. Mikä yhdiste olisi ylivoimaisen paras. (esim.Sgualin ulkonäkö,Zelin taidot,Irvinen....)
Mielipiteitä !
5
164
Vastaukset
- tyttönen
Ootpa laittanu aika vaikean tehtävän..
No kokeillaampas kertoa.
1. Mä samastuin jotenki Sgualliin, ku olen luonteeltani aika samanlainen..
2.Zell on mun lemppari! Hyvännäkönen ja luonne miellyttää.
3.Seifer on hyvännäkönen ja vaik se onki "paha" ni silti Seiferkin miellyttää jollain tavalla.
4. No Irvine ei ole oikeastaan mistään kotosin.
5. Se on nii sulonen ku se on aika "reppana"
B: Ottasin varmaan Zellin..tai sit Sgualin tai Seiferin.
C: No joko Sguallin/Zellin/Seiferrin(en osaa päättää ulkonäkö ja Zellin luonne ja vähän Seiffeiräkin sekaan ni on hyvä! - Otis
MISSÄ ON GARNET !?
Jos se ei ois vaan pelihahmo,
ottaisin vaimoksi heti. Koska
se on vaan kaunein piirroshahmo,
mitä oon nähnyt. Ja lisäksi
omapäinen ja herkkä. Jep. - Otis.
Ne olikin vaan kasista.. sori. :b
- Galluppi
minkä haloon voi saada aikaan kysymällä lempi hahmoa olisin jättänyt kysymättä...nyt kysellään vielä hassumpia kysymyksiä...
no vastataan nyt sitten kuitenkin.
1.Squall- söpö mutta pelin alku osisssa todella itsekäs muuttuu hiukan pelin myötä.
2.Zell- söpö liian innokas tappeleen.
suuttuu pikkujutuista...
3.Seifer- ääliö yksisanaisesti.
pullukka.
4.Irvine- yrittää esittää kovista ja naisten naurattajaa mutta on oikea vellihousu.
5.söpö mutta pitkine hiuksineen näyttää naiselta...
ainakin se on "puhelias" tunteellinen.
söpöin kaikista on squall, mutta en ottais mieheksi koska yleensä mitä hyvännäköisempi on sitä inhottavampi luonne ihmisellä on (yleensä)
TOIVOTTAVASTI KYSYJÄ ON :)!!!!NYT! - punkki
-- Squall (no jaah, eipä tuo ulkonäkö huokauksia tuottanut...siinähän se, onhan se ihan jees, mut kuitenkin ei kiitos...)
-- Zell (aika lapsellisen oloinen, mutta kuitenkin yksi parhaimmista.:)hehee...)
-- Seifer (häiritsemään vaan jäi se sen lapsellisuus myös. mut muuten komea äijä. ja tuo pieni pahuuskaan ei ole pahasta. njähnjäh...)
-- Irvine (ok ulkonäkö, mut kuitenkin semmonen naistennaurattaja et huhhuh.)
-- Laguna (nou comments...)
Ku ei osaa päättää...Zellistä tai Seiferistä se mun mies tulis kuiteki. Zellistä ehkä enemmän, ku se nyt on semmone...höpö...xD
Tuota yhdistettä en jaksa alkaa miettii nyt...:I Siinä sitä aikaa meniski...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874128Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella263000No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10909
- 133901
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760