mull on kauhee ongelma. Mä oon 14, kasilla ja poika johon mä oon täysin Rakastunu on seiskalla. mä ajattelen sitä 24 tuntii vuorokaudessa... en oo ihan varma onks se kimpassa jonku kaa, mut toden näköisesti on( ehkä, en oo varma!!) mun yks ihan hyvä kamu tuntee sen..tai ne on oikeestaan ihan hyviä kamuja (siis VAAN kamuja).. mitä mä teen et tää poika huomaa mut? voisko mun kamu jotenki auttaa..se tietää et oon ihan kusessa tähän jätkään.. mitä mä teen et se huomaa et mä oon olemassa? ja miten mä saan selville onks e vapaa vai ei? ko se mun kamu ei oo oikee saanu sitä selville! en mä nyt viitti sitä ruveta ees yrittämään jos se on varattu, se on väärin....vai onko? APUAAA!! mä tuun hulluks... :( neuvoja?
kiitos, kaikille jotka jakso lukee.. :)
MITÄ MÄ TEEN???!!??
epätoivoinen_89
2
350
Vastaukset
- Sorrower
monet täällä varmaan aloittaisivat sillä että olet liian nuori tommoseen...mä en ees ala, koska en näe syytä miksi voisin tuomita tuntematonta ihmistä noin vaan....ehdottaisin että menet juttelemeen pojan kanssa...enpä tiädä toimivuudesta, mutta minä (poikana) tykkäisin jos joku tyttö tulis vaa jutteleen mun kaa...:)
toivottavasti auttaa edes vähän...- epätoivoinen_89
kiitos...sorrower
mut en mä kyllä ymmärrä mihin mä oon LIIAN nuori? seurustelmaanko? hei haloo, mä oon 14 ja kaislla....itse en todellakaan pidä itsenäni liian nuorena!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770