Nittekö noiden kolmen (ja olihan neljäntenä Missy Elliot) esiintymisen Video Music Awardsissa?
Mitä mieltä olitte? aivan huippu mun mielestä.
Britney, Madonna ja Christina lavalla imuttelemassa
9
407
Vastaukset
- minä
Aivan mieletön esiintyminen!!!Ja vielä ne suudelmat!
- tietämätön
mä oon kyl nähny noi kuvat mut en tiiä et miks ne teki sen kertokaa joku!?!?!
- Madde fanatic
Se suutelu oli kai jonkinlainen kannanotto homoavioliittojen puolesta (Madonna sulhanen, Britney ja Christina morsiamet)
...toisaalta se saattoi olla myös mainoskikka, koska esim. Madonnan ja Britneyn ura on ollu laskussa, varsinkin Jenkeissä.
Ennen kaikkea se esitys kokonaisuudessaan oli kuitenkin tribuutti Madonnalle, joka 20 vuotta sitten esitti Like a virginin samaisessa gaalassa. - pop
...ne pusut kuuluivat esitykseen. lava-showta lava-showta kaikki tyynni. Madonna ja Britneyhän yrittää aina jotenki kohahduttaa lava-esiintymisillään, esim. paljastavilla asuilla tai jollain, tällä kertaa lepsopusulla.
- pop
Madde fanatic kirjoitti:
Se suutelu oli kai jonkinlainen kannanotto homoavioliittojen puolesta (Madonna sulhanen, Britney ja Christina morsiamet)
...toisaalta se saattoi olla myös mainoskikka, koska esim. Madonnan ja Britneyn ura on ollu laskussa, varsinkin Jenkeissä.
Ennen kaikkea se esitys kokonaisuudessaan oli kuitenkin tribuutti Madonnalle, joka 20 vuotta sitten esitti Like a virginin samaisessa gaalassa.Ei Britnin ura kyllä missään laskusuunnassa ole ollut. sehän on vain pitäy taukoa vuoden ja samalla levyttänyt neljättä albumiaan.
paremminki suomessa on suorastaan trendikästä pitää pritniä epäsuosiossa ja halveksia sitä... mä se en tajua näitä suomi-juntteja, jotka kuitenki shakiran perään hurraa viimeistä päivää... - Suomessa on
pop kirjoitti:
Ei Britnin ura kyllä missään laskusuunnassa ole ollut. sehän on vain pitäy taukoa vuoden ja samalla levyttänyt neljättä albumiaan.
paremminki suomessa on suorastaan trendikästä pitää pritniä epäsuosiossa ja halveksia sitä... mä se en tajua näitä suomi-juntteja, jotka kuitenki shakiran perään hurraa viimeistä päivää...trendikästä haukkua Madonnaa ja varsinkin sen uutta levyä, vaik ei ois kuullu ku yhden kappaleen kys. levyltä!
Britneyn ura ei oo mitään verrattuna siihen kuinka paljon Madonna on vaikuttanut koko pop-kulttuuriin viimeisten 20 vuoden aikana. - pop
Suomessa on kirjoitti:
trendikästä haukkua Madonnaa ja varsinkin sen uutta levyä, vaik ei ois kuullu ku yhden kappaleen kys. levyltä!
Britneyn ura ei oo mitään verrattuna siihen kuinka paljon Madonna on vaikuttanut koko pop-kulttuuriin viimeisten 20 vuoden aikana.Britnihän on ollutki alalla vasta nelisen vuotta...
mutta eipä sillä, matonna on kyllä aivan huippu. varsinki sillon kaheksankytluvulla ne esiintyvimet vma:ssa ja muualla kaikki express yourself ja vogue ja muut oli huippuja.
Mutta ei se Britnikään ole miksikään yhden hitin ihmeeksi jäänyt, sen nyt voi kaikki myöntää.
- calo
esitys oli aivan loistava, mutta se nuoleminen meni vähän yli. Toisaalta eihän Britneyllä ja Christinallá ollut kuin koristeen osat koko esityksessä...Ja minnekäs Britney lähti esityksen jälkeen, kun sitä ei kuvattu koko loppu gaalan aikana, ei edes silloin kun Justin oli lavalla. Taisi tyttö mennä kotiin odottelemaan lehtiarvosteluja...
- pop
...ihmettelin minäkin. nii ja krisse ja pritsku tosiaan näytti joltain playboyn puputytöiltä....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.1222263Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n582197Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501875EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt311485Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan951437- 941407
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191171Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men661170Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311170- 691030