Kerro Koirastasi:)

Susanna

Koirani!
No minun Koirani on rodultaan Chihuahua:)
Ja ne rodut ovatkin tosi tosi helppo hoitosia:)
Ja se on tosi pieni vauvvakin viellä ja se puree ja leikii:) Ja sen nimi on Pipsa:) ja se on mun koirani ja sain sen koiran minun luokkalaiseltani kun sillä on tyttö koira niin se on sen pentuja ja se sai 3 pentua ja sain siitä 1 tyttö koira ja en ihan saanut vaan maksoin se kyllä:) ja nytten se puree mun sukkiani tossa,ja sanon sen vaan että että kun koira on pentu niin sinä et saa antaa sen nuolla suo koska jos se koira nuolee sulle tulee välittömästi finnejä ja jos se ei ole rokotettu niin sillon vasta tuleekin niitä finnejäkin ja sullekin voi tulla tauti! no mu koiraani ei ole viellä rokotettu!:) ja se on ollut vasta 3 viikoa ja 2 päiväää:)

No voit nyten kertoa sinun koirastasi paremminkin:)

6

304

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sammari-omistaja

Mull on sammari (samojedinpystykorva) se on vaikee mutta kultanen.

• Susanna

No moido tota etkös tykäää siitä koiran rodusta??
        no mistäs koiran rodusta sä tykäät?
        niin tulinkin just koulusta ja on kauheen kuuma kun mulla oli kaikki meijän kirjat kato niistä tuli läksyä:( ja läksyjä vaan no ei muuta ja luin ton sun viestin kiitos siitä:)

• mimmu12
        Susanna kirjoitti:

No moido tota etkös tykäää siitä koiran rodusta??
        no mistäs koiran rodusta sä tykäät?
        niin tulinkin just koulusta ja on kauheen kuuma kun mulla oli kaikki meijän kirjat kato niistä tuli läksyä:( ja läksyjä vaan no ei muuta ja luin ton sun viestin kiitos siitä:)

Tykään , tykkään! Seon niin ihanan enkä antais sitä pois millään se on vaan välillä vähän hankala mutta ylleensä se on mailamn ihanin koira! =-)

• Susanna
        mimmu12 kirjoitti:

Tykään , tykkään! Seon niin ihanan enkä antais sitä pois millään se on vaan välillä vähän hankala mutta ylleensä se on mailamn ihanin koira! =-)

No kiva et pidät siitä ja nytten mulla on täällä kauhea eläin tarha ja mun veli onkin alerkinen silee eläimillemut se voi olla kuitenkin niinkun ja ne kaikki eläimet onkin vaan viikon lopun katos
        mulla on mun naapurin hamsteri hoidossa mulla ja mun iso sisko joka on 21w niin sillä on koiran pentu semonen kultanen noutaja ja se on hoidossa ja siten mun oma koira eli pipsa:) ja selasta katos niin ja nyten ne tai se pipsa eli se mun niin se nukuu tossa koira latikoossa vieressä ja kultanen noutaja niin se on tossa mun sylissä kun se katoo kun kirjotan se on ollut tässä koko ajan niin ja hamsu on vaan ja juoksee omassa pyörässään:)miten sun viikollopuu sä meinaisit tehä:)?

• Susanna
        mimmu12 kirjoitti:

niin mun koirapa ehkäpä me anetaa sen tehä että sille tulisi pentuja katos ko me haluttais kauheesti varsinkin mun äitini se on ihan itsinä ja muistatkai mun koiran sen rodun no se oli chihuahua:) ja se sais 3 pentua:)ja kato meijän talon edessä on semonen talo niin siinä talossa on toinen chihuahua ja sen nimi on roope:) ja sille me anetais kun pipsallakin on juoksu aika:)
        katotaan:)niin ja jos me siten annetaan niin me anettais huomenna ja meijän pitääkin pätää ko olaan mietitty niin kauan sano sää otetaanko me??:)

• whitewolf

Mulla on sellanen tosi sulonen sinisilmänen siperianhuskyn pentu.Se täyttää huomenna kymmenen viikkoo.Se on tosi villi, ja ehtii kyllä joka paikkaan.Me ostettiin leenu(se koira)Sainen kennelistä.Mä kyllä annan koirien nuolla mun naamaa, eikä finnejä oo vielä näkyny:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5110
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      115
      1616
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      15
      1389
    4. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1329
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1163
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1037
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      4
      1000
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      989
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      59
      795
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      783
    Aihe