sinä joka aioit paistaa makkaraa takassa...olen siinä huoneessa mistä poistuttiin viimeksi kun juteltiin....sinä puolet ajasta puhelimessa :=) niin kello 12 aikaan...siellä vois vaihtaa s-posti osoja...jos et voi tulla jätä oma ilmoitus jollain otsikolla mistä tunnistan sinut
odotin puhelun loppumista...
9
2525
Vastaukset
- Reiska**
Joopa joo
- Toinen mies
Hylkää tollanen monitoimi-akka.
Niitä tuntuu täällä chatissa olevan riittämiin.
Vastaavat sadalle miehelle, yhtäaikaa.
Akkaressut tukehtuvat lopulta yksinäisyyteensä.
Jäljelle jäävät vain naiset.
Eivät osaa valita, ovat niiiiiin kauniita ja ainutkertaisia.
Pthyi hitto, heille- Reiska**
Minä itse myös liikun usealla nikillä ja kusetan sumeilematta hyväuskoisia naisia. Pidän rehevistä naisista.
Terkuin Reiska** alias JoensuunMies - mikä-milloin
Reiska** kirjoitti:
Minä itse myös liikun usealla nikillä ja kusetan sumeilematta hyväuskoisia naisia. Pidän rehevistä naisista.
Terkuin Reiska** alias JoensuunMiesminäkin liikun missä milloin,ja aina uusi nikki.
miehet senkun tulee perässä!!!!
Koko tää netti,chatti,ja muut kontakti jutut on ihan P......stä ei täältä löydä mitään,vaikka sit hakis oikeasti!!!!!
Täähän on leikkii,aikuisten hiekka laatikko!!!!! - Kameleontti
mikä-milloin kirjoitti:
minäkin liikun missä milloin,ja aina uusi nikki.
miehet senkun tulee perässä!!!!
Koko tää netti,chatti,ja muut kontakti jutut on ihan P......stä ei täältä löydä mitään,vaikka sit hakis oikeasti!!!!!
Täähän on leikkii,aikuisten hiekka laatikko!!!!!Sen kun ymmärtää,on poissa karikkoisilta vesiltä!
- sepe
seuraava temppu....
kirjoita /kuka niin näet onko hän puhelimessa
vai höpötteleekö jonkun toisen kanssa.
ruutuun tulee aika siitä milloin hän on viimeksi kirjoittanut jotain.
moni on jäänyt valehtelusta kiinni.- tyhmä
...siis mihin pitää kirjoittaa ....en oikee älynnyt
- tässä
tyhmä kirjoitti:
...siis mihin pitää kirjoittaa ....en oikee älynnyt
Kirjoita jokin alla olevista sanoriville ja paina enteriä, niin saat esille lisätietoja:
/apua = avautuu lista hakusanoista
/kuka = huoneessa olevat chattailijat
(valitsemalla tietyn nikin saat tiedon vain hänestä ja ilman valintaa tulee ruutuun kaikkien chattailijoiden viimeisen sanomisen hetki)
/poissa = chattailija tauolla, aktivoituu kun sanoo jotain
(voit tämän käskyn perään kirjoittaa oman viestisi esim. " lakkaan varpaankynsiäni, kuivuminen kestää 30sek. :) "
/poistu = poistuu huoneesta
Eli "kuka"-käskyllä saat ruudullesi tiedon onko kumppanisi hiljaa vai jallittaako hän toista chattailijaa sinun odotellessa tyhjänpanttina ;) - tyhmä
tässä kirjoitti:
Kirjoita jokin alla olevista sanoriville ja paina enteriä, niin saat esille lisätietoja:
/apua = avautuu lista hakusanoista
/kuka = huoneessa olevat chattailijat
(valitsemalla tietyn nikin saat tiedon vain hänestä ja ilman valintaa tulee ruutuun kaikkien chattailijoiden viimeisen sanomisen hetki)
/poissa = chattailija tauolla, aktivoituu kun sanoo jotain
(voit tämän käskyn perään kirjoittaa oman viestisi esim. " lakkaan varpaankynsiäni, kuivuminen kestää 30sek. :) "
/poistu = poistuu huoneesta
Eli "kuka"-käskyllä saat ruudullesi tiedon onko kumppanisi hiljaa vai jallittaako hän toista chattailijaa sinun odotellessa tyhjänpanttina ;)nyt älysin..kiitos paljon..
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862