Harha-!...:lle

Vastustamaton

Miksi et mene kertomaan hindulaisille, buddhalaisille, wiccalaisille, islamilaisille ja satanisteille että he opettavat HARHAOPPIA!!!

17

1438

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eros

Harha-!!!:n pyrkimys näyttää olevankin jatkuvasti vain kiusata lestadiolaisia ja häiriköidä tällä palstalla.
      Enemmän tavallista kristittyä luulisi kiinnostavan sen, pääseekö hän itse taivaaseen.
      Mutta tätä !!!-harhailijaa kiinnostaa vain, mitä lestadiolaiset ajattelevat itsestään. Vaikka seurakunta on yleensä sekalainen eikä joukkona mennä taivaaseen, niin hän on sen harhaopin vallassa, että mennään ja parhaansa mukaan mollaa lestadiolaisia.
      Taivas ei kovin taivaallinen paikka ole, jos siellä on näitä pakkomielteisiä !!!:n kaltaisia harhaoppi-rakkeja, joiden lempipuuhaa on toisten kiusaaminen.

• &%¤

vanhoillislestadiolainen?

• Vl-info
        &%¤ kirjoitti:

vanhoillislestadiolainen?

kuuluu harhaherätysliikkeeseen.

• Heh

reppanoita.

• ggg

muka kiinnosta totuus?

• Eros
        Vl-info kirjoitti:

kuuluu harhaherätysliikkeeseen.

... vaan inhoaa kaikkea epähumaania yksisilmäsisyyttä ja muiden kiusaajia. !!! on tässä kiusaamisessa kunnostautunut muita enemmän.
        Erittäin vastenmielinen ilmestys tämä !!!.

• Human being
        Eros kirjoitti:

... vaan inhoaa kaikkea epähumaania yksisilmäsisyyttä ja muiden kiusaajia. !!! on tässä kiusaamisessa kunnostautunut muita enemmän.
        Erittäin vastenmielinen ilmestys tämä !!!.

mielestäsi humaania vai epähumaania yksisilmäisyyttä?

• Eros
        Human being kirjoitti:

mielestäsi humaania vai epähumaania yksisilmäisyyttä?

Jokaisella on oikeus ajatella itsestään mitä hyvänsä. Jos mittaa oman uskonsa niin suureksi että pitää itseään ainoana oikeassa olijana, niin mikäpä siinä.
        Minun puolestani vl:t saavat olla mielestään niin oikeassa kuin haluavat. Minulla on sama oikeus, sinulla myös.
        Ja vanhoilliset eivät määrittele minun käsitystäni siitä, kuka tai ketkä ovat oikeassa. Ehkä minulla on vähemmän hengellistä ylpeyttä ja/tai enemmän suhteellisuuden tajua tai avoimemmat silmät, kun olen monista asioista eri mieltä itseään ainoina oikeina uskovina pitävien kanssa. Kaikki vanhoillisethan eivät niin ajattele eivätkä usko.
        Sitä paitsi taivaaseen ei mennä porukalla, vaan jokaisen oma henkilökohtainen usko ratkaisee.
        Minusta tämä kaikkien vanhoillisten alituinen kiusaaminen !!!:n harrastamalla tavalla on erittäin vastenmielistä.

• äääääää

ääääääää

• xyz

vl-pihdeissä?

• Heh

...

• Uusi täällä

tarkoitat?

• !?!

lähetystyössä, antakaamme hänelle työrauha!

• ?!?

on erittäin kova lähetyskenttä. Onneksi Jumalalla on eri kokoisia moukareita lyödä murskaksi eri kokoisia kivisydämiä.

• Mohammed
        ?!? kirjoitti:

on erittäin kova lähetyskenttä. Onneksi Jumalalla on eri kokoisia moukareita lyödä murskaksi eri kokoisia kivisydämiä.

muslimimailma.

• tyttö-85
        Mohammed kirjoitti:

muslimimailma.

MIks kaikki oikeesti luulee että jos on lesta nii on sitte tod. rankka elämä.... hei haloo, onko kokemuksia..? Mä veikkaan että ne jotka "haukkuu" lestoja ei todellisuudessa tunne yhtään henkilökohtaisesti... on kuullu vaan juttuja!!!
        Tiedän monia ei- vanh.lestadiolaisia jotka ovat muuttaneet käsitystä kun ovat tutustuneet paremmin!!!!!!!!!!!!! Ketään ei pakoteta olemaan lesta mutta kaikki saavat siihen mahdollisuuden, JOS HALUAA!!!! ...kaikki ihmiset ovat erilaisia!!:)
        Muistakaa uskonnonvapaus...
        Oli pakko kirjottaa, meni hermo ku monilla on vaan niin paljo ennakkoluuloja!!!

• Kärsimätön

Odottavan aika on pitkä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      101
      6299
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      81
      4859
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      101
      3122
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      30
      2952
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2175
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1566
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      337
      1131
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      92
      1130
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1046
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      824
    Aihe