Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Apteekki tuotteet

*999*

Käsikaupan apteekkituotteet kutem immodium, aspirin, bebanthen, kuumemittari digitalinen ovat aivan käsittämättömän halpoja täällä. Myös monet reseptilääkkeet ovat jopa puolta halvempia kuin Suomessa. Kuitenkin on paljon lääkkeitä missä hinnat ovat samat kuin Suomessa. Laihdutuslääkkeet eivät ole täällä resptillisiä. Täytyy muistaa tulli Suomen päässä, joka tutkiin lääkkeitä ja isot sakot tulee jos tuo lääkkeitä, jotka ovat reseptillisiä Suomessa ja resepti puuttuu. Laukut läpivalaistaan ja lääkkeet tutkitaan pistokoemaisesti.

16

2416

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ostaa Suomesta

      että ostaa edes aspiriinia Turkista sillä mistä tiedät etteivät ole väärennöksiä. 100 tabletin purkki maksaa Suomessa 5,80 eur niin ei kyllä kannata ainakaan niitä rahdata. Digitaalinen kuumemittari oli 3,30 eur kun viimeksi ostin.
      Nyt Kiina työntää markkinoille myös lääkkeitä ja uskon että esim. Turkki onm otollinen paikka niitä myydä kun ei kuulu edes Eu:hun.Ja puhumatkaan että ostaisi esim. astma tai verenpainelääkeitä Turkista sillä entä jos eivät ole aitoja?

      • *999*

        Minä ainakin olen saanut saman tehtaan valmistamia lääkkeitä, joita ostan myös Suomesta. Ainoat erot ovat turkinkielinen tehtaan tuoteseloste ja kuka on saanut lääkkeen maahan tuontiluvan tai valmistuslinsssin Turkissa ja hinta paketin päässä turkin liiroina.
        Jokainenhan voi tehdä omat päätöksensä vapaasti.


      • Varmasti
        *999* kirjoitti:

        Minä ainakin olen saanut saman tehtaan valmistamia lääkkeitä, joita ostan myös Suomesta. Ainoat erot ovat turkinkielinen tehtaan tuoteseloste ja kuka on saanut lääkkeen maahan tuontiluvan tai valmistuslinsssin Turkissa ja hinta paketin päässä turkin liiroina.
        Jokainenhan voi tehdä omat päätöksensä vapaasti.

        Lääkkeet luotettavia kun ostaa apteekista!


      • mimmis35

        apteekkiin ja saat saman tavaran huomattavasti edullisemmin mukaasi,Turkissa on paljon lääketehtaita joten patentoidut lääkkeet ovat siellä tehty aivan samalla reseptillä.


      • '999'
        mimmis35 kirjoitti:

        apteekkiin ja saat saman tavaran huomattavasti edullisemmin mukaasi,Turkissa on paljon lääketehtaita joten patentoidut lääkkeet ovat siellä tehty aivan samalla reseptillä.

        Olen vuosien varrella kysynyt itselleni ja ystävilleni eri merkkisiä lääkkeitä.Osa ollut huomattavasti halvempia mutta osa ollut saman hintaisia kuin Suomessa ja osaa ei ole saanut täältä ollenkaan. Ja osa lääkkeistä taas sellaisia että saa täältä mutta ei saa Suomesta.Eli summasummarum.Jokainen lääke kannattaa selvittää erikseen ja ottaa lääkepurkin kyljestä vaikuttava aine mukaan.En ota kantaa siihen saako lääkkeen reseptivapaasti Turkista vai ei.Osan saa resptivapaasti mutta on katsottava mitkä määräykset pätevät Suomessa.Tulli toimii niiden mukaan.


      • ++00++
        '999' kirjoitti:

        Olen vuosien varrella kysynyt itselleni ja ystävilleni eri merkkisiä lääkkeitä.Osa ollut huomattavasti halvempia mutta osa ollut saman hintaisia kuin Suomessa ja osaa ei ole saanut täältä ollenkaan. Ja osa lääkkeistä taas sellaisia että saa täältä mutta ei saa Suomesta.Eli summasummarum.Jokainen lääke kannattaa selvittää erikseen ja ottaa lääkepurkin kyljestä vaikuttava aine mukaan.En ota kantaa siihen saako lääkkeen reseptivapaasti Turkista vai ei.Osan saa resptivapaasti mutta on katsottava mitkä määräykset pätevät Suomessa.Tulli toimii niiden mukaan.

        "lääkepurkin kyljestä vaikuttava aine"


      • kjbkjbb

        olen ostanut viimeiset 4v turkista e pillerit ilman reseptiä.3kk suomi hinnalla saa vuoden pillerit turkista-nyt en enää osta..
        tähän asti olen ostanut alaniasta tai marmariksesta viime kesänä muglasta ja tulos oli se että vaikka söin pillereitä tulin raskaaksi...


      • sikamaista
        kjbkjbb kirjoitti:

        olen ostanut viimeiset 4v turkista e pillerit ilman reseptiä.3kk suomi hinnalla saa vuoden pillerit turkista-nyt en enää osta..
        tähän asti olen ostanut alaniasta tai marmariksesta viime kesänä muglasta ja tulos oli se että vaikka söin pillereitä tulin raskaaksi...

        sekä epäinhimillistä toimintaa. Tällaista maata oltiin ottamassa EU:n jäseneksi. Lisäksi teurastavat omia kansalaisiaan. Kurdeja.

        Sitten jotkut tyypit täällä sulkevat tälläisilta asioilta silmänsä sekä suitsuttavat turkkilaisten ihanuutta.

        Mitä ajatella ???


      • the troll
        sikamaista kirjoitti:

        sekä epäinhimillistä toimintaa. Tällaista maata oltiin ottamassa EU:n jäseneksi. Lisäksi teurastavat omia kansalaisiaan. Kurdeja.

        Sitten jotkut tyypit täällä sulkevat tälläisilta asioilta silmänsä sekä suitsuttavat turkkilaisten ihanuutta.

        Mitä ajatella ???

        Älkää ruokkiko trolleja. Parempi jättää vallan vastaamatta noihin turhanpäiväisiin viesteihin. Huomaa kyllä kuinka eräällekin kirjoittajalle on tullut pakkomielle mesota täällä asioista, vailla mitään tietoa todellisuudesta.


      • *999*
        sikamaista kirjoitti:

        sekä epäinhimillistä toimintaa. Tällaista maata oltiin ottamassa EU:n jäseneksi. Lisäksi teurastavat omia kansalaisiaan. Kurdeja.

        Sitten jotkut tyypit täällä sulkevat tälläisilta asioilta silmänsä sekä suitsuttavat turkkilaisten ihanuutta.

        Mitä ajatella ???

        Pyydetään joka kerta Ip osoite sulkuun kun joku rupeaa puhumaan kansanmurhista ja muista asiattomuuksista


      • Annia
        *999* kirjoitti:

        Minä ainakin olen saanut saman tehtaan valmistamia lääkkeitä, joita ostan myös Suomesta. Ainoat erot ovat turkinkielinen tehtaan tuoteseloste ja kuka on saanut lääkkeen maahan tuontiluvan tai valmistuslinsssin Turkissa ja hinta paketin päässä turkin liiroina.
        Jokainenhan voi tehdä omat päätöksensä vapaasti.

        Löytyykö nikotiini valmisteitä ?


      • Herkkuless
        Annia kirjoitti:

        Löytyykö nikotiini valmisteitä ?

        Löytyy. Noin puolet Suomen hinnoista. Isommat määrät kerrallaan, niin apteekissa voi neuvotella. Ja apteekkeja riittää.


      • Herkkuless
        Herkkuless kirjoitti:

        Löytyy. Noin puolet Suomen hinnoista. Isommat määrät kerrallaan, niin apteekissa voi neuvotella. Ja apteekkeja riittää.

        Siis myydään vain apteekeissa.


    • OstaRauhoittavaa

      Erdogan on muuttamassa perusteellisesti koko maan reseptejä.

      Hän on vanginnut tuhansia toisinajattelijoita ja satoja on kadonnut eli teurastettu.

      Matkustamalla Turkkiin tuette omalta osaltanne tuota hirmuhallintoa.

    • pullukat

      Tiedättehän, että monet psyyken lääkkeet lihottavat? Siksikö useat Alanyaan matkustavat naiset ovat puollukoita?

      • enkäolerobo

        Voivoi, lopeta sitten ne sun hullun pillerit, kun olet jo paksuna niistä :D Eiku puollukkahan se olikin :D


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2257
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1698
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1407
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1374
    8. 52
      1268
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe