Heippa.. moniko teistä käyttää laihdutuspillereitä? Minkälaisia ja onko auttaneet mitään? olis kiva tietää onko niistä mihinkään..?
Laihdutuspillerit?
6
1540
Vastaukset
- .....................
Ne on pelkkää rahastusta ja paskaa.
- AngelWhite
en nyt tiiä osaanks hirveesti auttaa mut. Nesteenpoistolääkkeist voin sanoo ainaki et ei toimi, Nestemin ei toimi, ei tod. poista nesteitä yhtään... Huonon olon kyl saa jos liian vähän vettä juo sen kaa, mut ei se mitään nesteitä poista. Ananas toimii paremmin ku se.
Tonalinii oon syöny säännöllisesti, mut vähän vaikee sit sanoo et onks se vaikuttanu ja miten... Ku ei tota omaa vartaloo ensinnäkään ihan realistisesti pysty arvioimaan, et onks sitä läskii lähteny (ei, ainahan sitä on samanverran tai enemmän) ja muutenki, mikä sit vaikuttaa ja miten. Eli en tiiä onks se kuinka edesauttanu laihtumiseen tms. En viel ainakaan osaa sanoo, mut sen voin sanoo, et se tekee TOSI hyvää hiuksille! Ihanan silkinpehmeeks tekee hiukset- ytr
oi kiva:) mitä toi tonaliini on ja mist sitä saa? paljonko maksaa?
- AngelWhite
ytr kirjoitti:
oi kiva:) mitä toi tonaliini on ja mist sitä saa? paljonko maksaa?
on CLA:ta ja tiettyi aktiivisii rasvahappoi yms. joiden pitäis vaikuttaa sun ruuansulatukseen niin et se ei varastoiskaan rasvaa vaan polttais sen.
hinta riippuu ostatko tavallist vai vahvaa (vahva on sama, ängetty vaan enemmän yhteen kapseliin, tiiviimpään)
luontaistuotekaupoist, yks purkki 150 kapselii jotain kolmekybää tavallist, vahvan hintaa en muista enkä montax kapselii siin on. - ---
AngelWhite kirjoitti:
on CLA:ta ja tiettyi aktiivisii rasvahappoi yms. joiden pitäis vaikuttaa sun ruuansulatukseen niin et se ei varastoiskaan rasvaa vaan polttais sen.
hinta riippuu ostatko tavallist vai vahvaa (vahva on sama, ängetty vaan enemmän yhteen kapseliin, tiiviimpään)
luontaistuotekaupoist, yks purkki 150 kapselii jotain kolmekybää tavallist, vahvan hintaa en muista enkä montax kapselii siin on.oon ite kokeillu tota CLA:ta kaverin kanss. Makso parikymppii luontaistuotekaupass ja oli joku 180 kapselii. ei toiminu mulla mutt kaverist tuntu ett jotain puol kiloo ois lähteny tai vähän enemmän.. toisilla toimii toisilla ei mutt en kyll oo viel tavannu ketään jolla ois toiminu kunnolla..
nythän tulee koht markkinoille se tesofensiini jonka on todettu laihduttavan 10 kiloo puoless vuodess, ku muilla lääkkeill lähtee joku 3-4 kiloo. mutt se on kyll tarkotettu ylipainosille, joillekki satakilosille. En siis usko että toimii normi tai lievästi ylipainoisille niin hyvin ku ei oo tota rasvaakaan niin paljon...
tonaliinist oon kyll kuullu ett jollakin ois toiminu mutta siin on varmaa sama juttu että toisilla toimii toisilla ei...
- utyefwads
tuhlaat rahasi, nää on kaikki lumelääkkeitä.
aina sanotaan että "TOIMII OIKEANLAISEN RUOKAVALION JA RIITTÄVÄN LIIKUNNAN KANSSA". mä voin sanoa sulle että jos huudat joka aamu "UGABUGABUGAGAAAA!" ni laihdut, kunhan liität päivärytmiisi riittävän liikunnan ja oikeanlaisen ruokavalion.
=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi533738Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo603398Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi473197Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs643010100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es532591Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks362172Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä522139Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa601992- 491902
- 491677