Millaiset hiukset pojalla pitää olla?
Antakaa paljon vastauksia ja mielipiteitä, kiitos!
poikien hiukset
21
3790
Vastaukset
- tyttö
Luhyt, siistit ja ennenkaikkea PUHTAAT! Nämä kun huolehdin niin pääsi näyttää hyvältä vaikka et muuten komistus olisikaan=)
- täti
Pitkät hiukset ehdottomasti :) nams
- Poitsu
Täti on nyt väärällä palstalla. Meeppäs kuule 60 puolelle! Sun kuuluis kattella vanhempia miehiä.
- poju
Poitsu kirjoitti:
Täti on nyt väärällä palstalla. Meeppäs kuule 60 puolelle! Sun kuuluis kattella vanhempia miehiä.
Onko tämä joku namusetäpalsta?
- fear69
pitkät mustat ja puhtaat!!!!!
- eve88
lyhyet jotka saa geelil sillee siististi ylös....
- käärmekieli
ei pojilla kuulu olla minkään tietynlaisia hiuksia vaan sellaiset joista itse tykkää. itse olin ennen kalju ja nyt kasvatan pitkiä hiuksia.
- enkeli
Ihansama, mutta EI mielellään mitää geelii hiuksiin. Luonnolliset, eikä mitää värjäilyy eikä geelii ja myös puhtaat pitäis olla.
- badgirl86*
siis..lyhyet ei liian lyhyet että voi laittaa piikeille(pystyyn) värillä ei pahemmin oo merkitystä ja puhtaat tottakai,sellaset söpöt hiukset..ja huom.mahtuu lippiksen alle eli ei mitää peikkopehkoa mut,sehän on jokasen oma asia minkälaiset hiukset on..mielipiteet on erilaiset...=)
- poika
hiukseni ovat vähän kuin kuvailit. Silloin kun ne ovat todella lyhyet, nostan kaikki pystyyn. Kun ovat vähän pidemmät, laitan vain edestä. Käytin ennen geeliä, mutta siirryin vahaan. Se pitää paremmin... En ole oikein varma, millaiset hiusteni pitäisi olla, kun vaihtoehtoja on niin monia!
- Tyttö
Niin se on. Pitkät ja mielellään tummat.
- hevinörtti
hevinörtti on paras!
- badgirl86*
mistäs sä oot??sulha menee hyvin ku on just "namu" hiukset..näytät varmaa söpölt ne pystys...onnex on sentää joku kuka ei pidä pitkiä hiuksia..;P
- minä
Olen otettu. Olen 88 syntynyt, eli kaksi vuotta sinua nuorempi...
- minä
minä kirjoitti:
Olen otettu. Olen 88 syntynyt, eli kaksi vuotta sinua nuorempi...
Siksi yllätyin, koska kukaan ei ole KOSKAAN sanonut minulle noin. :)
- Tyttö vaan
Irokeesi, tai sellaset ihunat "peikkohiukset". x)
- girl...
eli lyhyet ja sit niinku edestä silleen pystys tai sit kaikki hiukset pystyyn..
No mut jos on jo valmiiks pitkät hiukset ni älä missää nimes leikkaa.. moni tyttö ei kyl pitkist hiuksit tykkää mut mä kyl.. mut kyl tollaset lyhyet hiukset on parhaimpii... siis edestä pystyyn!!! - jaska
Viis siitä miten sun karvat on päässä. Kissoihin vaikuttaa parhaiton runsas pussikaljan määrä :)
- joo
vaaleet, puolipitkät
´(kiharat) - tropical
Sellaset ihanat kiharaiset ei liian lyhyet, ja se riippuu ihan naamasta :P
- Signe.
Eli no, jos sattuu oleen luonnonkiharat hiukset, niin suosittelen, että ne näkyy! Ja yleensäkin on ihan sairaan söpön (sori toi sana...) näköstä, kun jätkällä on joku n. 10 cm hius... :) Suosittelen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427085
- 323968
- 493406
- 412978
- 172746
- 372238
- 162206
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472137- 412090