Hei!
Olen ollut nykyisen jätkäni kaa yhes jo puoltoista vuotta.
Nyt tämä kyseinen kundi on jo puolen vuoden aikana tiuskinu mulle koko ajan, suuttuu mitä pienimmästäkin asiasta, haukkuu vammaseksi ja tyhmäksi huoraksi ja vaikka miksi.
Kun yritän olla sille ihana ja järjestää jotain yhteistä kivaa ja romanttista olen vain sen mielestä mielistelevä paska joka ahdistaa tämän nurkkaan eikä anna sen elää. Kun sitten menen omien kavereiden kanssa ulos pitämään hauskaa tulee sitten vittumaisia tekstareita että taaskaan en ole hänen kanssaan. Vaikka hän melkein asuu mun luona.
Tilanne ei todellakaan ole koko ajan ollut tällainen olen ollut kyseiselle jäbälle raskaana ja tein abortin koska hän ei missään nimessä sitä halunnut.Vuosi on mennyt hyvin ja rakastan tätä ihmistä todella, Nyt en vain tiedä mitä tekisi.
Onko kenelläkään neuvoja ? Onko jätkälläni vain huono elämänvaihe ? vai onko kiinnostus minuun lopahtanut ? Voiko tilannetta korjata jos voi niin miten ? Onko hänellä uusi muija ? Pettääkö ?
Argh! En saa mielenrauhaa tältä asialta!
Mikä neuvoksi !?
*onneton(ko)?*
1
197
Vastaukset
- mies
..jätä tuollainen paska joka ei osaa naista arvostaa. Maailmassa löytyy kyllä sellaisia miehiä jotka osaavat sinunlaistasi naista arvostaa. Ei kenenkää tarvitse olla toisen "hyppypallona".
Jokaisellahan on oikeus myös omiin kavereihin jne..
Tsemppiä :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760