Oletteko kauriit nostalgisia, yliromanttisia, tunteellisia?
Minä olen noita kaikkia. Kidutan itseäni esim. kuuntelemalla tällaista:
http://www.youtube.com/watch?v=ZGwDYBWEDSc&feature=related
Galluppia kauriille
11
1293
Vastaukset
- Tumma Kauris
Oli kyllä kaunis biisi. Olen mä siinä mielessä jonkin verran nostalginen että joskus uppoudun tunnelmoimaan menneitä. Varsinkin erästä naista ja hänen kanssaan vietettyjä yhteisiä hetkiä...
Mä olen romanttisen puoleni näyttänyt tasan yhdelle ihmiselle elämäni aikana, mutta kyllä multa siis semmoinenkin löytyy. En sanoisi olevani yliromanttinen mutta kyllä meikäläisessä on semmosen toivottoman romantikon vikaa. Yleensä pidän sen kyllä hyvin piilossa.
Tunteellisuuden kanssa on vähän sama juttu. Aniharvoin näytän kunnolla tunteitani, olipa se sitten iloa tai surua tai mitä tahansa. Mutta mä tiedän että meitsistä löytyy myös se tunteikas puoli. Mutta vain yksi ihminen on sen onnistunut kaivamaan esiin. - Heather-Jarouse
Kysymykseesi:Oletteko kauriit nostalgisia, yliromanttisia, tunteellisia?
vastaan KYLLÄ!!!
joskus oikein ottaa päähän oma itseni kun kaihomieli yllättää
tuo biisi on ollut minunkin yks lemppari mutta Stingin esittämänä...
Taiteet ja luonto ovat ne elementit joita ilman en haluaisi tai voisi elää - kaurisnainen
En tajua yhtään romanttisia juttuja.
- kyllä,
mutta ilman itsensä piinaajan taipumuksia.
- draamakuningatar
sitä täytyy kehitellä...:)
- Kapricorn
Tässä ihana nyyhkybiisi ja sopii mielestäni oivallisesti nostalgiseen kevätiltaan:
http://www.youtube.com/watch?v=eaxNTaw2Q_U- kaurisnauris
"Suru suurempi kuin jos jokin luotain sut veisi pois. Olis vain ellei koskaan kohdattu ois".
Aijai, aivan sydämeen koskee..:)
- The kauriinsarvi
Tää on paras:
http://www.youtube.com/watch?v=7Y1Elz3Om_8&feature=related - kauris tääl
ainakin tunnustaa olevansa nostalgikko, romantikko ja tunteellinen! :)
- Kauris vain;)
Olen niin romanttinen ja kaikkea sellaista ja tuon tyyppinen musa on jus niin mun makuuni ja aivan ihanaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2712300En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831011Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n55979- 108970
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi81921- 44861
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa21838Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67736- 33687
Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä299684