Kajaanin ammattikorkeakoulu

Madde

Millaista on Kajaanin ammattikorkeakoulussa?!

6

1400

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AMK

      Vaikea sanoa kun en ole muita ammattikorkeita käyny, mutta opettajat on päteviä ja rentoja ainakin suurin osa. Jonkun verran on ulkomaisia vaihto-oppilaita ympäri vuoden. Iltaelämästä sen verran että viikolla baareissa on aika vähän porukkaa ellei ole joku juhla, mutta viikonloppuna löytyy jo väkeä. Sopivan pieni paikka minun makuuni. Juuri on remontti valmistunut AMK:lla joten koulu on siisti ja viihtyisä.

      • hihhuli-hei

        tutortoiminta kajaanissa ainaki viime vuonna oli ihan loistavaa! hehän ovat ehkä se ensimmäinen ja näkyvin opiskelijatyyppi mitä uudet kohtaa! ovat mukana eka päivän ja järjestävät teidän luokalle tutustumistyylisiä ja vapaa-ajan tyylisiä yhteytymisiä pitkin koko syksyn! mitä pikimmiten pääsee porukkaan mukaan siinä omassa ryhmässä, sitä helpompaa kaikki oikeestaan on! tutoreilta voi kysyä pöljiäki kysymyksiä, kysyä tietääkö ne keltä vois ostaa vaikka oppikirjoja jne! ja kysyä vaikka että lähteekö kaverisi ja sinun kanssa vaikka yhessä 96:seen tai monttuun! ;)

        kyllä kajaanin amk on tuossa mielessä ihan positiivinen paikka tulla opiskelemaan ;)

        pankaa paremmaksi muut amk:t!!!!!!!!!!


    • jake

      ainakin tietokonetekniikan puolella minusta on muutama opettaja vois vaihtaa. varsinkin eräs keskeisen aineen opettaja ei osaa opettaa kun ei itsekään tiedä aiheesta juuri mitään. mut jos nuo opettajat kestää ja kehtaa itse opiskella asioita niin pärjää.

      • sisar hento valkoinen

        Kyllä kajaanin amk:ssa ainaki sote:n puolella on hauskaa. Muutamat opettajat arvioivat pärstäkertoimen mukaan mut ku niille näyttää et jotain osaa kaikki sujuu hyvin. Tervetuloa hienoon opinahjoomme!


    • Nalle

      Opiskelin Kajaanin AMK:ssa vuoden verran ja sitten sain siirron haluamaani paikkaan. Itse henk.koht. en arvosta Kajaanin AMK:a kovinkaan korkealle, mutta tämä on vain mun mielipide. Jos tunnet sen hyväksi vaihtoehdoksi, niin siitä vain hakemaan :)

    • Anonyymi

      Surkea, siksi sinne pääsee kuka vaan hakee. Älä mene, jos haluat kunnon opetusta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10250
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      421
      4543
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      92
      3084
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2875
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2704
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2698
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      154
      1874
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      73
      1748
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1640
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1443
    Aihe