Olen ostamassa bmw 650f dakaria tällä hetkellä on dr 650 niin onko tälläinen dakari teholtaan vähintään samanlainen kuin nykyinen moponi?
Täristääkö tälläinen dakari paljon jos ajaa pitempää matkaa miten toimii täyteen lastatuna?
Minkälainen kulutus on noin?
Onko kovin tuuli herkkä?
Entä koneet onko kestäviä?
Olisi kyllä kaksi muutakin pyörää jotka on mielessä ktm adventure 950/990 tai honda africa twin 750 rd07 1997-> itsellä on ollut rd04 ja olin kyllä todella tyytyväinen mopoon jotenkin tuntuu että toi africa twin olisi luottetavin? entä minkälainen on tämä ktm adventure? jotku haukkuu ja jotku taas kehuu paljonkos tälläisen adventuren koneel ajaa? ilman mitään suurempia remontteja?
Rahaa olen ajatellut aivan max laittaa 10000 euroa
Dakar 650 vai jokin muu
mut mikä?
1
814
Vastaukset
- Dakaristi
kysäisepäs täältä:
http://www.matkaendurot.net/forum/viewforum.php?f=5
ei täristä Dakari, taisi olla värinättömin MP-lehden testissä taannoin.
4,2 L/100 Km on mulla mennyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 213728
- 891834
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa881275Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1671230- 561109
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.52987Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe185964- 61922
- 42886
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis142829