Mikä on teidän mielestänne paras zeoliititon pyykinpesuaine?
Ostin tuossa Erisanin pesujauhetta, mutta se oli ainakin ihan surkeaa, ei tehonnut tahroihin juuri ollenkaan. Kokeilin myös Omon nestemäistä pesuainetta, mutta se taas jätti pyykkiin kauhean hajusteen hajun. Ennen kuin lähden taas kauppaan tekemään hutiostoksia, olisi kiva kuulla mielipiteitä, mikä on muitten mielestä ollut tehokasta pesuainetta.
paras zeoliititon
10
3761
Vastaukset
- miumaux
Minä käytän Sertoa ja olen ollut tyytyväinen. muista ei kokemusta.
- pyykinpesijä
jossain marketeissakin sitä myydään, mutta googlella löytää yhteystiedot, mistä sitä saa tilattua.
- etppo
Ero pesuaineen annostuksessa kovan ja pehmeän veden välillä voi olla 100%. Pehmeä vesi vaatii vain noin puolet kovan veden vaatimasta pesuainemäärästä. Jos on pesuainetta on liika, se ei huutoudu kunnolla ja pyykkeihin jää voimakas tuoksu. Meillä käytössä Persil nestemäinen pesuaine ja ihan hyvin on toiminut.
- kyljestä
Laitoin kyllä ihan ohjeen mukaan pesuainetta, huomioiden tuon pehmeän veden. Käytän aina myös hajustamatonta huuhteluainetta, joten en ole tottunut noihin tuoksuihin pyykissä. Joten käyttämättä jäi tuo pesuaine, koska sillä ei tahratkaan lähteneet mielestäni kunnolla. Mutta täytyy ostaa tuota Sertoa.
- tyytyväinen käyttäjä
Olen ostanut kotikutsuilta Swipe-pesuainetta,
jossa ei ole zeoliittiä.
Annostus on muutenkin paljon pienempi kuin kaupan pulvereissa,
eikä tuoksu millekään.- EI!!
näille kaiken maailman verkostohörhöilyille.
- asiantuntija
EI!! kirjoitti:
näille kaiken maailman verkostohörhöilyille.
Swipe-pulverin myynti ei ole verkostomarkkinointia,
vaikka sitä kotikutsuilla myydäänkin!!
- Ehdottomasti paras
Hinta kohdallaan, riitoisa(ei tarvii olla koko ajan ostamassa) ja mikä parasta se ei tuoksu pyykissä juuri ollenkaan! Lisäksi se ja saman sarjan pesuntehostaja yhdessä ovat tähän mennessä tehonneet jokaiseen tahraan johon olen testannut(mm. ruoho, punaviini, konerasva).
Minulle on ainakin ihan sama millä systeemillä aineita myydään. Suosittelen ehdottomasti kokeilemaan ja sitten, ette enää muita haluakaan käyttää! - dsssss
Olen käyttänyt LV:tä valkopyykille (tämä kylläkin jauhetta) ja hyvin on pessyt.
Värilliselle pyykille olen käyttänyt Erisanin nestemäistä pesuainetta ja minulla on ainakin pessyt hyvin. Toisaalta vaatteissani on harvoin näkyviä tahroja... Olen myös kuullut, että Minirisk olisi myös hyvää. - mnburb
Pesupähkinöitä. Netistä googlaamalla saat sivuja, joilta voi tilata eurolla tai parilla kokeiluerän kyseisiä kuoren kappaleita ja pesu-pussin jossa ne laitetaan koneeseen. Toimii meillä hyvin. Tahraiseen pyykkiin lisään ruokalusikallisen tavallista ruokasoodaa pesuaine lokeroon.
Pyykkiin jää raikas puhdas tuoksu, ei pesuaineen haju.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain1067754Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1313123- 1601991
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha801769Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1461642Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1801577- 1331234
- 80914
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko50834- 53804