Olemme pian muuttamassa Sipooseen.
27-vuotias äiti ja kohta esikoululainen poju toivois löytävänsä uusia tuttavuuksia ja ystäviä kaikkeen kivaan puuhailuun.
Saas nähdä voisko näin niitä löytää??
Sipoosta ystävää...
5
1372
Vastaukset
- kannattaisi
sipooseen muuttaa..kyllä varmasti löydät ystäviä esikoululaisten vanhemmista.itse asunut reilut puol vuotta sipoossa ja yhteen kolulaisen äitiin olen hieman kerinnyt tutustumaan.
eli onnea yritykseen. Moi.
Niin mihin Sipooseen muutat?
no joka tapauksessa täällä olisi 30v mies, Oulusta vuosi sitten tänne Söderkullaan asettunut ja ystäviä ei ole vielä liikaa..
Asun pienen koiran kans ja luontoa paljon löytyy missä liikkua koiran kans..
Olen luotettava, rehellinen, mukava, katseenkest, lapsista kans tykkään paljon, omia ei ole ja lapsipuoli on kyllä ollut..
Mitäs tuumit??
Meistä kuvia löydät www.maxtiin.spaces.live.com
ja sähköposti [email protected]- Kohta sinne muuttava
Kiitos vastauksesta,mutta en ole etsimässä miestä,koska mies minulla jo on!
Muutan siis Sipooseen mieheni,poikani ja koiramme kanssa.
Hakusessa on ainostaan ystävät!=O) Kohta sinne muuttava kirjoitti:
Hakusessa on ainostaan ystävät!=O)Tarjosin ystävää, anteeksi jos annoin väärän käsityksen.. Onnea matkaan ja hyvää kesän jatkoa teidän perheelle..
- myöskin muuttava lapsper
Kohta sinne muuttava kirjoitti:
Hakusessa on ainostaan ystävät!=O)sulta ystävän. Ihan nätisti esittäytyi hän asioissaan.
Olisi saattanut aviomiehesi ilahtua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4684167Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181732- 1171567
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891494Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991428Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n601395- 521356
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi991272- 451119
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa341098